kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 He he, Digger tirsdag og torsdag, Two and a half men, kongen av queens, og seinfeldt rett etterhverandre i perfekt legge tid! digg Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Digger tirsdag og torsdag, Two and a half men, kongen av queens, og seinfeldt rett etterhverandre i perfekt legge tid! digg Snakker om sette opp for en middelmådig vits. Endret 30. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Den fulgte jeg ikke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Den fulgte jeg ikke. :facepalm: - You fail - Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Den fulgte jeg ikke. Flott, du lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå føler jeg meg utstøtt . uff hva er det jeg ikke forstår her nå? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 De mobber din noe manglende... err. Nevermind. Apropo manglende... noe - ikke fyll white sprit på bensinlightere. Lukter helt forjævlig. Sjekk tråden i OT-baren for å komme med mer fornuftige alternativer til lighterbensin. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvor finner jeg den tråden om sjekking av jenter . han selvutnevnte jenteplayer duden, som driver å kurser menn ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Endelig hjemme, etter t-bane, tog og buss. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vær helt ærlige; er dette en grei jobbsøknad? Ble den for skrytete eller? Læreren sa at vi skulle skryte men jeg føler at jeg tok litt av Marius Solli Booof 31. Oktober 2008 Aker Kværner Egersund AS Adresse: *Zoink* Postnr/Poststed: SØKNAD OM JOBB FOR ARBEIDSUKE Mitt navn er Marius Solli og jeg går på Sokndal ungdomskole. Jeg har lyst og være på Aker Kværner pga jeg har lyst og se hvordan det er der. Mest har jeg lyst til å jobbe inne med kontorene men det og jobbe ute går også veldig greit. Grunnen for at jeg vil vær inne er at jeg liker veldig godt data og lignende. Jeg har vært JIM leder og har vært i elevrådet 2 år(prøvde meg som leder i år men tapte med ca to stemmer). Har også jobbet på Bemy i hele høstferien og litt i sommer, der jeg fikk på meg ryktet at når jeg for en oppgave så gir jeg meg ikke før jeg er helt ferdig, koste hva koste vil. Jeg trives med å jobbe og det å møte nye folk er alltid greit. Er ganske utadvendt. Jeg kan egentlig gjør det meste bare noen forklarer hvordan man gjør det. Med vennlig hilsen Marius Solli Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Takker Lars Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herregud. jeg tror jeg sprekker av latter snart Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Lassevis med skrivefeil og det har en veldig uprofesjonell tone. Men det er vel kanskje sånn det er på ungdomsskolen. Jeg husker ærlig talt ikke hvordan det var der, faglig sett. Endret 30. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå føler jeg meg utstøtt . uff hva er det jeg ikke forstår her nå? Verden er full av gaudaer og du er ikke en av de Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lassevis med skrivefeil og det har en veldig uprofesjonell tone. Men det er vel kanskje sånn en er på ungdomsskolen. Jeg husker ærlig talt ikke hvordan det var der, faglig sett. Jeg smiler like mye hver gang når jeg ser du klager over alt mulig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har rettet den og sånt. Det var egentlig bare råmaterialet Men vi for så hvordan det går. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vær helt ærlige; er dette en grei jobbsøknad? Ble den for skrytete eller? Læreren sa at vi skulle skryte men jeg føler at jeg tok litt av Marius Solli Booof 31. Oktober 2008 Aker Kværner Egersund AS Adresse: *Zoink* Postnr/Poststed: SØKNAD OM JOBB FOR ARBEIDSUKE Mitt navn er Marius Solli og jeg går på Sokndal ungdomskole. Jeg har lyst og være på Aker Kværner pga jeg har lyst og se hvordan det er der. Mest har jeg lyst til å jobbe inne med kontorene men det og jobbe ute går også veldig greit. Grunnen for at jeg vil vær inne er at jeg liker veldig godt data og lignende. Jeg har vært JIM leder og har vært i elevrådet 2 år(prøvde meg som leder i år men tapte med ca to stemmer). Har også jobbet på Bemy i hele høstferien og litt i sommer, der jeg fikk på meg ryktet at når jeg for en oppgave så gir jeg meg ikke før jeg er helt ferdig, koste hva koste vil. Jeg trives med å jobbe og det å møte nye folk er alltid greit. Er ganske utadvendt. Jeg kan egentlig gjør det meste bare noen forklarer hvordan man gjør det. Med vennlig hilsen Marius Solli Søknaden er full av skrivefeil og dårlig språk generelt. Paranteskommentarer som at du tapte årets valg med ca 2 stemmer bør du spare deg. Dessuten, når du går på Sokndal ungdomsskole så er nok slaget tapt allerede der. Den hadde, dessverre, havnet i makuleringsmaskinen i første silingsrunde. (Ok, det var en spøk.) Over til konstruktiv kritikk. Søknaden din har litt for mange skrivefeil, les skikkelig over den - eventuelt la mamma, pappa eller eventuelt norsklæreren din lese over den for deg. Deretter, ikke fortell at du tapte valget med 2 stemmer, fortell hva du har gjort, ikke hva du nesten har gjort. Det er din kompetanse som er interessant for en arbeidsgiver. Unngå: "og liknende", forkortelser, ganske og formuleringer som likner på disse. Det er en selvfølge at du fullfører en oppgave du blir tildelt. Prøv å vær konkret på hva du kan, altså fremhev noe du er flink til som de kan ha nytte av. Dette er tross alt en arbeidsuke, jeg regner med at det er en slags arbeidstrening. Finn ut bedriften driver med og fortell spesifikt at dette er noe du kunne tenkt deg å lære noe om. At du har gjort litt research viser interesse og gjør mulighetene for at du får tilslag større. Når det kommer til forkortelser, hva er en JIM-leder? Sorry for slaktet, men søknaden din forteller veldig lite om hva du kan, hvorfor du vil på besøk hos dem og hva du interesserer deg for. Lykke til i alle fall, kanskje vi to sees når du begynner på videregående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg