Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kan en p-stav knekke?De er rimelig tøyelige, gitt. Hormonspiral på en syttenåring? da ville jeg heller tippet p-stav, gitt... Sikkert noen som har det... Ja, det gjør det sikkert, jeg bare tippet at de fleste foretrakk p-stav, siden vanlige leger kan sette den inn, og de ikke trenger gå til gynekolog. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/art/forum/spill/3590788/^^Og der bestemte selv JEG meg for å aldri mer kjøpe noe fra EA. Og jeg er ganske så tolerant. En plass må vel for faen grensa gå også. Håper noen saksøker dem for milliarder. Eller at de bare taper milliarder. Eller noe sånt. Bare de taper penger. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/art/forum/spill/3590788/^^Og der bestemte selv JEG meg for å aldri mer kjøpe noe fra EA. Og jeg er ganske så tolerant. En plass må vel for faen grensa gå også. Håper noen saksøker dem for milliarder. Eller at de bare taper milliarder. Eller noe sånt. Bare de taper penger. Nei, for de produserer FIFA spillene Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/art/forum/spill/3590788/^^Og der bestemte selv JEG meg for å aldri mer kjøpe noe fra EA. Og jeg er ganske så tolerant. En plass må vel for faen grensa gå også. Håper noen saksøker dem for milliarder. Eller at de bare taper milliarder. Eller noe sånt. Bare de taper penger. Nei, for de produserer FIFA spillene Eller bare de som gir dem ut...? EA games produserer vel ingen spill lenger.. eller det har de vel aldri gjort. Håper dem dør =( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg som faktisk hadde planer om å kjøpe RA3. Tenkte jeg kunne fjerne den flotte trojaneren de legger ved og spille som jeg lystet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Dette kan da umulig være lov? Han har jo kjøpt nøkkelen, og han kan da si hva han vill uten at EA kan stjele den? Akkurat som om bilforhandleren skulle komme og ta tilbake BMW'en din fordi du drakk deg sanseløs på byen og høvla over dattera hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Knake noen joined Al quaida (stave??)-nettverket her i skandinavia og kjøre litt jihad på EA-kontorene da? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Når du kjøper spillet, så eier du ikke spillet, du eier bare platen + dritten som du får med. Selve spillet eier fortsatt EA games. Edit: Du kan si at du leier spillet for en periode på 3 formateringer, eller var det 2? Endret 30. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sjefen for EA skulle blitt låst inne sammen med 5 psykotiske, seksuelt frustrert 250kg mannfolk. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sjefen for EA skulle blitt låst inne sammen med 5 psykotiske, seksuelt frustrert 250kg mannfolk. Hahaha Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Syns sånt er direkte overgrep imot oss som har gaming som hobby, folk som liker bare å spille...samme hva...det er makt det der går på, jeg syns denne utviklingen er leit og se på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da ble det å ikke kjøpe RA3 heller. Bah. Teite EA som ikke vil ha penga mine >< Men Harmonix derimot, ser ut til å få de ^^ http://www.dagbladet.no/art/playstation_2/xbox_360/3590409/ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Syns sånt er direkte overgrep imot oss som har gaming som hobby, folk som liker bare å spille...samme hva...det er makt det der går på, jeg syns denne utviklingen er leit og se på. Overgrep ja! UTEN kondom! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det frekkeste enn så lenge er jo at de faktisk legger ved trojanere i spillet ditt. Det ødelegger jo ikke for de av oss som kan fjerne det, men alle tolvåringene som spiller the sims og bestemødrene deres, DE skal visst få betale. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Værste er jo at man (PCen) får AIDS i samma slengen.. EDIT: Eplefe var før meg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har sluttet med å kjøpe spill, og kommer ikke til å begynne igjen før jeg får et bedre produkt når jeg kjøper, enn det jeg kan laste ned. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det EA gjør er ikke sikring mot piratkopiering, det er oppfordring til det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det ironiske er jo at de faktisk ikke fatter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Når du kjøper spillet, så eier du ikke spillet, du eier bare platen + dritten som du får med. Selve spillet eier fortsatt EA games.Edit: Du kan si at du leier spillet for en periode på 3 formateringer, eller var det 2? Når di kjøper spillet (les produktnøkkelen) så eier du denne nøkkelen. Om du velger å laste ned spillet eter å ha kjøpt nøkkelen for så å bruke den på spillet, så er det lov. du MÅ ikke ha platen, da det ikke er denne du kjøper. Og du kan formatere så mange ganger du vil, du må bare re-aktivere koden når den når max antall installeringer. Endret 30. oktober 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Vent, forsvarer du faktisk EA games sin latterliggjøring av spillkultur? O.o Gjør meg en tjeneste og les den øverste linjen i signaturen din 500 ganger. Endret 30. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg