Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Myser etter vinyl-kupp og vinyl-plater generelt rundt omkring på nettet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har norsk. Med tidenes.. særeste? lærer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Spiser kanelburgere. Sitter i timen og spiller Monkey Island Høres da ut som en bra time? Myser etter vinyl-kupp og vinyl-plater generelt rundt omkring på nettet. Vinyl er gøygøy! Fikk bl.a. fire fine vinyler av kjæresten til jul. Så nå må jeg få kjøpt meg RIAA-trinn til anlegget, for får ikke koblet til platespilleren nå =/ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har Medier og Kommunikasjon hvor det kun er meg... Og... Ja lærereren. Eneste elev i min klasse i dag gitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg for min del må få kjøpt meg anlegg å koble platespilleren på, for øyeblikket er den kobla til PCen via USB. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg for min del må få kjøpt meg anlegg å koble platespilleren på, for øyeblikket er den kobla til PCen via USB. Numark-spiller? Har du noen spesielle plater? Noe sært? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Høres da ut som en bra time? Ja, jobber med noen praksisoppgaver. ganske så slapt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, en fra DJ-Tech. Fikk i julegave av pappa. Virker helt greit. Ingen spesielle egentlig, men noen småsære plater har man jo. I alle fall for min musikksmak. "In kommer Gösta", med Gösta Linderholm f.eks. Samt soundtracket til Wild at Heart. Regner med at det blir flere rariteter å finne når jeg får med meg resten av platesamlinga til mamma og pappa oppover. Må bare dra til barndomshjemmene deres å plukke plater Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 AIDS! Yes plz. Hva skal dere idag? Og mens vi er inne på temaet, hva er deres forhold til rosiner? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva skal dere idag? Og mens vi er inne på temaet, hva er deres forhold til rosiner? I dag skal jeg starte på mediasenter prosjektet mitt Rosiner er tørka druer, det kommer ikke noe godt ut av tørka druer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rosiner funker utmerket på fløyelsgrøt (smørgrøt), i boller, julebrød (selv om jeg foretrekker sukater) og annen bakst. En sikker vinner blandet med peanøtter. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 At rosiner ikke funker inne i boller, men de funker utenfor. Nå er ikke læreren her engang. @Aidskake: Jeg kjøper deg på Facebook Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, nå bør jeg komme meg på skolen før jeg blir sittende enda en dag uten røyk og cola- Ta ta Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 @Aidskake: Jeg kjøper deg på Facebook <3 Ntåå. Da kan du ha meg i lomma og ta meg opp når verden er teit, så skal du få kos. Men ang rosiner. Jeg skjønner ikke greia.. Hvem fant ut at de skulle vente til drua var gammel og innskrumpet før han åt de? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har Medier og Kommunikasjon hvor det kun er meg... Og... Ja lærereren. Eneste elev i min klasse i dag gitt. Gratulerer. Du er nå den eneste jeg har hørt om med en klasse verre enn min egen når det gjelder fravær. =) Rosiner. Den første sånn, søte lille boksen er god. Den andre er så som så. Den tredje får de to andre til å komme opp igjen. Druer er best som drikke. o_O Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Men ang rosiner. Jeg skjønner ikke greia.. Hvem fant ut at de skulle vente til drua var gammel og innskrumpet før han åt de? Enig, det er som å vente på at elgen er gammel og tynn før man skyter den. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har Medier og Kommunikasjon hvor det kun er meg... Og... Ja lærereren. Eneste elev i min klasse i dag gitt. Gratulerer. Du er nå den eneste jeg har hørt om med en klasse verre enn min egen når det gjelder fravær. =) Nja. Fortalte ikke hele sannheten. Alle de andre valgte å dra på noe kjipe yrkesveiledende opplegg fordi de mente det var slakkere enn MK... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nja. Fortalte ikke hele sannheten. Alle de andre valgte å dra på noe kjipe yrkesveiledende opplegg fordi de mente det var slakkere enn MK...Aha. Så lenge de trodde det var slakkere kan du få telling som eneste jeg har hørt om som er verre enn min klasse, etter jul. Ellernoe. x) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ahh, nå skjønner jeg hvorfor tastaturet har kødda så mye i det siste. Snudde det og så det bare var 3 av 4 batteri i det ;$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg