Demantios Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Artig nok har jeg cracka den konkurransen der (ingen vanskelig sak). Kan velge hvem som skal vinne egentlig Hvordan? I r curious. Vill gjetning: Det er mulig å sende stemmer direkte til stemmesystemet, uten å gå om den stemmefunksjonen det er meningen man skal bruke, som sikkert sjekker ip eller noe. Exactly Sender en stemme til "databasen" som ikke er generert av flash-applikasjonen og dermed er gjennom sikkerheten i den Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Exactly Sender en stemme til "databasen" som ikke er generert av flash-applikasjonen og dermed er gjennom sikkerheten i denEt sånt hull er jo bare flaut. Har vært standardmåten å trikse med stemming på siden.. alltid? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 MAT er så godt når man er sulten! Jøss, du er jo den neste Oscar Wilde. Fett. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Http/1.1 Internal Server Error Hvorfor kommer dette opp når jeg skal på youtube? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Det er sansyneligvis noe galt med siden. Endret 30. oktober 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 det har vært sånn i en måned eller no sånt, og alle bortsett fra meg kommer seg innpå youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ah. I går ble ganske vellykka må jeg si. Aldri fått så mye positiv oppmerksomhet. Kveldens midtpunkt virka det som, nesten ingen klarte å holde seg unna kroppen min. Tror jeg må begynne å gå ut i kjole oftere Hjalp nok sikkert litt at jeg hadde ballongpupper og parykk og nettingstrømper og kom som skjeggete dame, men jeg lovte bort 9-10 dates til forskjellige gutter og jenter, var med på et par orgier, ble assgrinda og ingen klarte å holde henda eller kjeften unna "puppene" mine. Har ikke følt meg så herlig og au naturel noen sinne! Jeg er et løst kvinnfolk i mannekropp elns. Men jeg var flink da. Holdt meg edru, avslappet, klarte å la være å røyke og ble ikke sint eller irritert på noen. Lurvly Så var det bare å finne ut hvem alle jentene var da ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du fikk napp, men du var kledd som en dame... ? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha. xd Ai æm båred. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herlig! Den ene spiralen min hekta seg fast i nesa til b-real i går. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva sies det om mennesker , som ikke unner andre framgang i livet ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Cypheron, noe sånt Jeg stakk fra alle sammen da, jeg visste de bare ville ha meg for kroppen min, og da kunne det være det samme ... Dog, jeg kunne tenkt meg å ta med ene vakta hjem ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 At de er Norske! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Cypheron, noe sånt Jeg stakk fra alle sammen da, jeg visste de bare ville ha meg for kroppen min, og da kunne det være det samme ... Dog, jeg kunne tenkt meg å ta med ene vakta hjem ^^ Wtf? Tror det er noe jeg misser her.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da vet jeg det. up up and away from Norway! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herlig! Den ene spiralen min hekta seg fast i nesa til b-real i går. så det er sånt dere dreiv med igår, det var jo godt å vite Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Datasmurf, ingenting er som den følelsen som du hadde i går. Den oppmerksomheten du får, som den lekre snella med litt skjeggvekst. Nesten så jeg savner litt å kle meg ut som tøs..ehm (gjort det en gang) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 I haz fifa 09. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herlig! Den ene spiralen min hekta seg fast i nesa til b-real i går. Jeg vet ikke om jeg vil vite hvordan spiralen kom i kontakt med nesa hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg