Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahaha, det er så utrolig plagsomt med folk som VIRKELIG ikke skjønner NOE. Det er jo ikke deres feil, de har jo aldri vært borti det, men likevel...

Det er helt riktig, jeg klarer stort sett å holde meg rolig å høres hyggelig ut i stemmen - selv om tankene mine roper: "Kan ikke du bare grave deg ned å dø?!"

Det var jo en som ikke hadde alt jeg hadde på skjermen sin, grunnet at vedkommende må ha 800*600 med stor skrift og enorme ikoner for å se hva som foregår og derfor manglet halve skjermbildet - når jeg sa at du bare må scrolle, unnskyld rulle, litt ned for å se det jeg snakker om og vedkommende drar musa mot seg, løfter den og drar den mot seg og nærmest roper til meg: "Jammen, det skjer da ikke noe når jeg ruller nedover, det kommer ikke noe mer."

"Ok, prøv å trykk på pilen som peker nedover."

"Jeg ser ikke noen piler her jeg."

"Du har en nesten nederst, helt borterst til høyre på skjermen."

"NEI!!!!!"

"Ok, da kan du trykke på pilen på tastaturet ditt som peker nedover?"

"Peker nedover?!"

"Unnskyld, mot deg."

"ÅÅÅÅÅÅÅ! Hvorfor sa du ikke det med en gang?!"

(Jeg dør litt inni meg for hver gang faktisk.)

Lenke til kommentar

Må man ikke ha et spesielt tastatur for å benytte DVORAK? Altså, må man omdefinere tastene på tastaturet sitt for å kunne lære DVORAK. SÅ vidt jeg vet så er ikke DVORAK-oppsettet kompatibelt med tastene vi har på våre tastatur. Dessuten så kan man jo bare holde øynene åpne, skriften på tastene stemmer ikke med det som kommer ut uansett. :D

Lenke til kommentar
Må man ikke ha et spesielt tastatur for å benytte DVORAK? Altså, må man omdefinere tastene på tastaturet sitt for å kunne lære DVORAK. SÅ vidt jeg vet så er ikke DVORAK-oppsettet kompatibelt med tastene vi har på våre tastatur. Dessuten så kan man jo bare holde øynene åpne, skriften på tastene stemmer ikke med det som kommer ut uansett. :D

Bare flytt om på tastene.

Lenke til kommentar
Artig nok har jeg cracka den konkurransen der (ingen vanskelig sak). Kan velge hvem som skal vinne egentlig :)
Hvordan? I r curious. :p Vill gjetning: Det er mulig å sende stemmer direkte til stemmesystemet, uten å gå om den stemmefunksjonen det er meningen man skal bruke, som sikkert sjekker ip eller noe.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...