NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sånn. Altså hvis man tenker seg at kablene går ut til veggkontakter f.eks, og den kabelen som går mellom to porter kobles mellom to veggkontakter. Det som i praksis skjer er at de portene på switchen blir koblet sammen. Da blir det en loop som gjør at nettet bryter sammen, på grunn av all støyen som genereres, om switchen ikke har beskyttelse mot dette. http://en.wikipedia.org/wiki/Spanning_tree_protocol Kan ikke lage loop i switcher at å sette kabel mellom portene på den. Switcher tenker og ser at det er segselv. Hubber derimot Eldre switcher har ikke slik teknologi f.eks, det finnes nok også switcher i dag som også leveres uten denne teknologien. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Genial tegning. :!: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mobber du tegninga mi?! FU! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Neida, den var god som gull. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) haha , jeg drømte helt villt i natt. stjal den splitter nye motorsykkelen til en kompis å rasskjørte fram å tilbake i byen jeg bor. drømmen hadde til og med lyd. som motor , giring og endel dialog . Kompisen min fant fort ut at den var stjålet så jeg kjørte den utenfor et stup plutselig satt jeg i en leilighet med 5 - 6 personer. de hadde vist funnet ut det var meg, så jeg fikk et slagsrusmiddel trykt i munnen. jeg prøvde å stikke av men ble så rusa at jeg ikke husker mer funny shit going on in my head at night i tell ya Endret 30. oktober 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Uff, timen med bruk av nrk.no web-TV, youtube, wikipedia, google og Windows Movie Maker ble et lite helvete. Folk skriver youtube i adressefeltet og lurer på hvorfor ting ikke kommer opp. Jeg må gjøre det mer grundig for neste klasse. Forklare litt om hva domener er tror jeg. Jeg tenkte å ikke gjøre det for vanskelig egentlig, men nå må jeg gjøre det vanskelig for å gjøre det enkelt. Go figure. Windows Movie Maker blir vanskelig når folk ikke kan å merke filer. Folk kan ikke merke filer, de vet ikke forkskjellen på filer og mapper. Jeg får litt vondt i hodet kjenner jeg. Men, jeg lærte noe av denne timen da, ting må inn med mokkaskje. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.makeme.no/Axefilm/node/1034 HAHAHAHA Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 haha nikka jeg vet åssen du har det XD vi hadde 4 timers kurs 2 ganger i månden i fjor. XD var kurs for 1stegangs brukere av data. alle var pensjonister. da var d nesten så jeg spiste musematta mi så oppgitt ble jeg.. omg aldrig igjen. de prøvde jo å voldta musa å tastaturet. trykker med all makt for å skrive en bokstav XD Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.makeme.no/Axefilm/node/1034 HAHAHAHA hahah den var jo ganske bra da. Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hahahahahahahaha.. det er så eldre folk "ikke skriv så fort på tastaturet da!!! du kan få virus!!" er ikke langt ifra iallefall! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.makeme.no/Axefilm/node/1031 i loled Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Morsomste er vel når de løfter opp musa og setter den på skjermen om man sier at man skal flytte musa til et ikon, f.eks :---D Endret 30. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 probin hvor er ghraag i dag? slacker han? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ahaha, det er så utrolig plagsomt med folk som VIRKELIG ikke skjønner NOE. Det er jo ikke deres feil, de har jo aldri vært borti det, men likevel... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har aldri opplevd at noen har sagt noe sånt. Eksen til pappa var misunnelig fordi jeg skrev fortere enn henne, da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg irriterer meg over at jeg aldri gidder å lære meg touch eller noe. Kunne jo skrevet mye mer effektivt da. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ahaha, det er så utrolig plagsomt med folk som VIRKELIG ikke skjønner NOE. Det er jo ikke deres feil, de har jo aldri vært borti det, men likevel... Eller de som er redd for å trykke på noen som helst kapper. for da er de redd de ødelegger noe Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 probin hvor er ghraag i dag? slacker han? AH!.. kanskje deT?.. han sendte melding om at han slet med mageproblemer(driten går her og der vel:P) faen.. han spiser jo hele tiden. ikke rart han blir syk vel Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.makeme.no/Axefilm/node/1031 i loled HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 eller når de skal dobbeltklikke på musa. de klikker jo musa i stykker. jeg sier trykk 2 ganger kjapt... ok.. åsså holder de knappen så hardt nede at det er like før musa blir ødelagt. omg er så lei gamle folk å data snakka med grhaag på skype i går kveld =/ hmm jaja får spamme han når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg