Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sånn. Altså hvis man tenker seg at kablene går ut til veggkontakter f.eks, og den kabelen som går mellom to porter kobles mellom to veggkontakter. Det som i praksis skjer er at de portene på switchen blir koblet sammen. Da blir det en loop som gjør at nettet bryter sammen, på grunn av all støyen som genereres, om switchen ikke har beskyttelse mot dette.

http://en.wikipedia.org/wiki/Spanning_tree_protocol

Kan ikke lage loop i switcher at å sette kabel mellom portene på den. Switcher tenker og ser at det er segselv. Hubber derimot

Eldre switcher har ikke slik teknologi f.eks, det finnes nok også switcher i dag som også leveres uten denne teknologien.

post-48198-1225366143_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha , jeg drømte helt villt i natt.

stjal den splitter nye motorsykkelen til en kompis å rasskjørte fram å tilbake i byen jeg bor. drømmen hadde til og med lyd. som motor , giring og endel dialog .

Kompisen min fant fort ut at den var stjålet så jeg kjørte den utenfor et stup :p plutselig satt jeg i en leilighet med 5 - 6 personer. de hadde vist funnet ut det var meg, så jeg fikk et slagsrusmiddel trykt i munnen. jeg prøvde å stikke av men ble så rusa at jeg ikke husker mer :p

funny shit going on in my head at night i tell ya

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Uff, timen med bruk av nrk.no web-TV, youtube, wikipedia, google og Windows Movie Maker ble et lite helvete. Folk skriver youtube i adressefeltet og lurer på hvorfor ting ikke kommer opp. Jeg må gjøre det mer grundig for neste klasse. Forklare litt om hva domener er tror jeg. Jeg tenkte å ikke gjøre det for vanskelig egentlig, men nå må jeg gjøre det vanskelig for å gjøre det enkelt. Go figure. :p

Windows Movie Maker blir vanskelig når folk ikke kan å merke filer. Folk kan ikke merke filer, de vet ikke forkskjellen på filer og mapper. Jeg får litt vondt i hodet kjenner jeg. Men, jeg lærte noe av denne timen da, ting må inn med mokkaskje.

Lenke til kommentar

haha nikka jeg vet åssen du har det XD vi hadde 4 timers kurs 2 ganger i månden i fjor. XD var kurs for 1stegangs brukere av data. alle var pensjonister. da var d nesten så jeg spiste musematta mi så oppgitt ble jeg.. omg aldrig igjen. de prøvde jo å voldta musa å tastaturet. trykker med all makt for å skrive en bokstav XD

Lenke til kommentar

eller når de skal dobbeltklikke på musa. de klikker jo musa i stykker. jeg sier trykk 2 ganger kjapt... ok.. åsså holder de knappen så hardt nede at det er like før musa blir ødelagt. omg er så lei gamle folk å data

snakka med grhaag på skype i går kveld =/ hmm jaja får spamme han når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...