Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da gikk jeg å la meg. Akkurat sett Liverpool vinne. Enn at man måtte ty til Rumensk Eurosport2 for å få sett kampen! Helt sykt. Dere får ønske meg lykke til, jeg skal holde kurs i morra.

Første økt går på tilkobling av prosjektor og høytalere til en bærbar. Hva gjør man når man ikke får bilde osv.

De to neste øktene går på Internet - tips og triks. Jeg gremmes! Jeg må også bruke litt tid på den geniale Windows Movie Maker. *sukk*

Natta alle sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Haha, reknet ikke med at Itunes var et alternativ, men skjønner ikke hva som er så forferdelig med det. Synes det er helt greit jeg, WMP som jeg bruker nå derimot, er noe dritt.

Lenke til kommentar

Har bare brukt winamp siden v2 et eller annet, klarer ikke å bruke noe annet med gigantiske interface..vil ikke ha media player sprettende opp og dekke halve skjermen når jeg spiller MP3'r. Og playlist funker helt ypperlig, har separat playlist til stort sett alle platene mine (200GB). Men jeg gjorde det enkelt for meg sjøl når jeg startet å samle MP3. Alt jeg ripper er i 0x - xxxxxxxxxxx.mp3 format og legger subfolder med platenavn og årstall inni hovedfolder for hvert band.

Strukturen min er slik

(kategori. classic rock/blackmetal/powermetal osv)

\--------(bandnavn)

\--------------Platenavn - Årstall

Så når jeg ripper eller laster ned ny plate til et band jeg har fra før, går det rett inn i riktig folder med en gang.

Har ingen foldere med lausunger i. Og er det ett band jeg ikke har fra før, lager jeg folder til det i riktig kategori med en gang. Passer også på å følge 0x - xxxxx.mp3 navngivingen hele tiden.

Spiller aldri playlists med 50000 låter i, vil stort sett høre en enkelt plate ikke alt mulig rart hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte at ikke alle har gått over til MedaMonkey. Det har de aller beste funksjonene og alt slikt. All musikk jg laster ned blir automatisk tagga og sortert til ett bibliotek på harddisken min. Så utrolig mange gode funksjoner som auto-overvåkning og slikt. Når man har fått satt i gang med MM er det sannelig hardt å skulle prøve å gå tilbake til noe annet!

Lenke til kommentar

Can't teach an old dog new tricks, vettu. Mitt system fungerer utmerket til mitt bruk, hvorfor lære noe nytt da?

Vil ikke ha auto overvåkning, er svært nøye på å kontrollere mest mulig selv.

Skal jeg høre ei gammel metallica skive, går jeg til e:\mp3\classic rock\metallica\master of puppets og trykker m3u fila. Done.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...