Programvare Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Den mannen har verdens feteste stemme. ENIG! Hvis Waits hadde spilt burdagssang for meg tror jeg lett at jeg kunne tatt stillestående baklengs salto av glede. Endret 29. oktober 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hoi hoi. WAW var ganske morsomt. Men nå er det leggetid. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tror jeg brant av meg 50% av smaksløkene på tunga jeg. Varm te på termos en kald vinterdag. hmm. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da gikk jeg å la meg. Akkurat sett Liverpool vinne. Enn at man måtte ty til Rumensk Eurosport2 for å få sett kampen! Helt sykt. Dere får ønske meg lykke til, jeg skal holde kurs i morra. Første økt går på tilkobling av prosjektor og høytalere til en bærbar. Hva gjør man når man ikke får bilde osv. De to neste øktene går på Internet - tips og triks. Jeg gremmes! Jeg må også bruke litt tid på den geniale Windows Movie Maker. *sukk* Natta alle sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Var du på TL Nicka?. Viste ikke at du var fotball-intresert? (du sa nei når jeg spurte. ) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg var på TL ja. Satt ved baren og prata med D. Drakk litt godt øl og spiste chicken sticks. Mr. D var imponert over engelsken min da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dougie ja. Fikk en gratis pils av han jeg. (kom med en meget god kommentar) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Flere søvnløse her i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 o/ Hadde kanskje fått sovet etter en stund om jeg la meg, men det er ikke et alternativ enda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Pokker jeg savner winamp. Har alltid brukt winamp men nå nekter den å funke og alt jeg har i stedet er WMP og den suger jo hesteballer. Noen som har noe annet forslag (nei ikke itunes) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha, reknet ikke med at Itunes var et alternativ, men skjønner ikke hva som er så forferdelig med det. Synes det er helt greit jeg, WMP som jeg bruker nå derimot, er noe dritt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mediamonkey, selvsagt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Laster den ned nå. Takk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Elasto Mania + Mew = Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ser ut som mediamonkey kan funke... Beste jeg harsett utenom winamp foreløpig hvertfall. Men jeg elsker det enkle grensenittet på winamp så så fort jeg får det til å virke så kommer jeg til å gå tilbake. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har bare brukt winamp siden v2 et eller annet, klarer ikke å bruke noe annet med gigantiske interface..vil ikke ha media player sprettende opp og dekke halve skjermen når jeg spiller MP3'r. Og playlist funker helt ypperlig, har separat playlist til stort sett alle platene mine (200GB). Men jeg gjorde det enkelt for meg sjøl når jeg startet å samle MP3. Alt jeg ripper er i 0x - xxxxxxxxxxx.mp3 format og legger subfolder med platenavn og årstall inni hovedfolder for hvert band. Strukturen min er slik (kategori. classic rock/blackmetal/powermetal osv) \--------(bandnavn) \--------------Platenavn - Årstall Så når jeg ripper eller laster ned ny plate til et band jeg har fra før, går det rett inn i riktig folder med en gang. Har ingen foldere med lausunger i. Og er det ett band jeg ikke har fra før, lager jeg folder til det i riktig kategori med en gang. Passer også på å følge 0x - xxxxx.mp3 navngivingen hele tiden. Spiller aldri playlists med 50000 låter i, vil stort sett høre en enkelt plate ikke alt mulig rart hele tiden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kan ikke fatte at ikke alle har gått over til MedaMonkey. Det har de aller beste funksjonene og alt slikt. All musikk jg laster ned blir automatisk tagga og sortert til ett bibliotek på harddisken min. Så utrolig mange gode funksjoner som auto-overvåkning og slikt. Når man har fått satt i gang med MM er det sannelig hardt å skulle prøve å gå tilbake til noe annet! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Can't teach an old dog new tricks, vettu. Mitt system fungerer utmerket til mitt bruk, hvorfor lære noe nytt da? Vil ikke ha auto overvåkning, er svært nøye på å kontrollere mest mulig selv. Skal jeg høre ei gammel metallica skive, går jeg til e:\mp3\classic rock\metallica\master of puppets og trykker m3u fila. Done. Endret 30. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Goooooooooood morning Vietnam! Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 moorn moorn^^ ork det været her da. bare slafs igjen jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg