NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tenkte jeg skulle kommentere det jeg også, bra du tar ansvar! Hvem spiller i dag? Noen må jo, når du "slacker". Liverpool - Portsmouth. Blir nok pubmat og noen gode øl tenker jeg. Blir godt det. Fikk bare i meg en karbonade med stekt egg, stekt løk og stekt tomat til middag. 1 karbonade liksom. Jeg vet at de har en god del godt å spise på puben, så jeg skal da bli mett tenker jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hehe, ser bare for meg scenen..masse foreldre kommer springende ut med ett barn under hver arm. ' "Nei, kan ikke la barna se en pupp. Det har de sikkert aldri sett før på internett. Nå kommer de til å sitte på rommet sitt og synde og spille sæden sin på bakken i dagesvis!! Vi er fordømt!!" Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo ikke til å stikke under en stol Nå ødelegger du mitt listige forsøk på humor. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 De har sikkert ikke sutta på en i barndommen heller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men å se heite Gabrielle springe rundt i bitte små bikinier og hoppe og danse, DET er helt OK. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eneste som slår Gabrielle er Savannah. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Heite hvem sa du? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det høres nesten ut som korrupsjon da! Grensen mellom direkte korrupsjon og vennetjenester er hårfin. Korrupsjon går mer på at jeg gir deg penger for at ditt firma skal velge mitt i en kontrakt. Innenfor losjene så er det gjerne slik at om valget står mellom to like gode tilbud og den ene er medlem i losjen så velger man den som er med i losjen. Men broderskapet går dypere enn det også. Det er snakk om å hjelpe hverandre på personlig nivå også. Ikke bare finansielt. Om noen har problemer i familien så stiller de opp. Kanskje de gir den arbeidsløse sønnen din en jobb. Hjelper deg gjennom en tung skillsmisse. Introduserer deg til en de kjenner som er advokat om du trenger det. Det er "Gutteklubben Grei" krysset med markedsøkonomi. Det er mitt inntrykk hvertfall. Kameraderi, med andre ord. Edit: Det kom nettop en usikker jahovas vitne på døren med et hefte om sannheten. Jeg fikk litt samme smak av bevist tilbakeholdenhet etter å ha lest heftet som da jeg leste om de helsemessige fordelene med probiotiske bakterier bakpå bioq-kartongen tidligere i dag. Endret 29. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Om du ikke har Spotify er du faen ikke kul! Beste "nett"-tjenesten jeg har opplevd. <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vanessa Hudgens, en av hovedrollene i HSM: =gabrielle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kameraderi, med andre ord. Ja, beste ordet for det som finnes. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gabriella* I might've hit it. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hva alle jenter ser i Zac Efron. Corbin Bleu er jo bare ØRTEN ganger heitere. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Morn morn.. Spør like godt her også jeg, kan ta litt tid å få svar. Jeg lurer på hvor man finner en sånn switch, slik at man kan bytte mellom headset og høytaler. Har lagd en tråd om dette.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028416&hl= Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Og de som gidder kan sette seg å google etter det berømte nakenbildet av Vanessa som det ble skrevet om et halvt år ifjor. Et nude bilde hun tok i helfigurspeil og sendte til Zac. Som han seff sendte videre til alle kompisene sine, bare at hu ikke vet hvem som spredde det videre såklart. Ble nesten sparka fra Disney og alt mulig. Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hva alle jenter ser i Zac Efron. Corbin Bleu er jo bare ØRTEN ganger heitere. Evig fail. Se på øynene til Zac. Han er rett og slett njudelig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hva alle jenter ser i Zac Efron. Corbin Bleu er jo bare ØRTEN ganger heitere. Der må jeg si meg enig da Eple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg