fargoth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Frimurerordenen er et stort kammeraderi. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Flere enn meg som lagde årets første snømann i dag? Ser ut til at det regner vekk nå Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tshh . det der er bullshait De oppfører seg som mafia så snart noen tråkker i salaten dems. fucking hitmanstyle Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Frimurerordenen er et stort kammeraderi. Jepp. Undertrykkelse av demokratiet. Endret 29. oktober 2008 av Benor Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Frimurerordenen er et stort kammeraderi. Jepp. Undertrykkelse av demokratiet. Tja, det er å trekke det litt lengre enn hva jeg er villig til å gå. Det er jo ikke til å stikke under en stol at både janteloven, misunnelse og undring fotfølger frimurerordenen, men hvor dypt deres innflytelse og virksomhet faktisk strekker seg under alt hemmelighetskremmeriet er vanskelig å si. Noen undergravelse av demokratiet kan man jo ikke beskylde dem for med mindre det er loven som har dem på sin side og ikke omvendt, og det er vel bare de mest hardbarkede konspirasjonsteoretikerne som tilegner dem slik makt. At der derimot er et åpenbart kameraderi som danner fundamentet for hele frimureriet er åpenbart, det esoteriske læresystemet er bare gammel tradisjon og en unnskyldning for å kamuflere seg til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som vil joine broderskapet mitt eller? Jeg kan desverre ikke fortelle dere noe om det, men når dere er klare for opptagelse vil dere merke det Vi starte opp med ett kakelotteri, lodd kjøpes for 430k. Send PM. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fattern ble invitert til å bli med i en eller annen losje tidligere i år. Han avslo høflig pga. av han ikke støttet det kristlige grunnlaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan skjer dette a? Møtes de midt på en parkeringsplass om natten elns? Ringer en anonym og forteller ham at de må møtes? Litt sånn agent-greier? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har masse frimurere i familien (inkl en stormester)(...) Ivar A. Skar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det var en kollega av han som spurte om han ville være med. De hadde visst diskutert han på losjen og ansett han som en god kandidat. Tviler på at det er noe sånne typiske ritualer som man ser på film, men det får han jo aldri vite siden han takket nei. Det som er typsik er at det er middeladrende menn i en viss posisjon innenfor diverse stillinger i næringslivet som blir invitert. De gjør hverandre tjenester. Sørger for at en kontrakt sendes dit de vil osv. Hjelper hverandre rett og slett. Ikke noe mer skummelt enn det. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Litt sånn russisk mafia preg egentlig. bare med litt kristne verdier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det høres nesten ut som korrupsjon da! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nøyaktig hvilken definisjon av korrupsjon er det du opererer med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det høres nesten ut som korrupsjon da! Grensen mellom direkte korrupsjon og vennetjenester er hårfin. Korrupsjon går mer på at jeg gir deg penger for at ditt firma skal velge mitt i en kontrakt. Innenfor losjene så er det gjerne slik at om valget står mellom to like gode tilbud og den ene er medlem i losjen så velger man den som er med i losjen. Men broderskapet går dypere enn det også. Det er snakk om å hjelpe hverandre på personlig nivå også. Ikke bare finansielt. Om noen har problemer i familien så stiller de opp. Kanskje de gir den arbeidsløse sønnen din en jobb. Hjelper deg gjennom en tung skillsmisse. Introduserer deg til en de kjenner som er advokat om du trenger det. Det er "Gutteklubben Grei" krysset med markedsøkonomi. Det er mitt inntrykk hvertfall. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gutteklubben Grei krysset med Russisk Mafia mener du vel! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo ikke til å stikke under en stol Nå skal man snart stikke ut på pub for å se fotballkamp sammen med gutta. Det blir gøy. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo ikke til å stikke under en stol Tenkte jeg skulle kommentere det jeg også, bra du tar ansvar! Hvem spiller i dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 USA er herlig: (SIDE2): Kinobesøket ble ikke helt som forventet for de fremmøtte på en kino i Utah fredag. Visningen av «High School Musical 3: Senior Year » var flyttet til en større sal en planlagt for å få plass til flere, og det skapte trøbbel. Kinoledelsen glemte nemlig å bytte film, og publikum fikk dermed først se åpningen av filmen «Sex drive». Dette er en typisk high school-komedie, og den inneholder sex og nakenhet i åpningsminuttene. Dette ble i overkant for småbarnsforeldre og konservative amerikanere. - Jeg klarte ikke bære ut barna mine før de var eksponert for ekstremt vulgært og seksuelt innhold, skriver en av de sjokkerte fremmøtte i en e-post til Deseret News. Filmen ble stoppet etter kun kort tid, og erstattet med filmen som publikum hadde betalt for å se. Talsmann for kinoen, Jeff Whipple, lover bot og bedring og endringer i rutinene umiddelbart. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ja huff...barna ble sikkert SKIKKELIG traumatisert av å se et par pupper..INGENTING er så ille som å utsette de søte barna for en pupp eller to. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sex Drive - en film som handler om at en fyr prøver å få seg kuse. Småbarna tok neppe skade, men en 10-åring har kanskje ikke så godt av sånt. ^^ Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Men kristenleir, der alle blir traumatisert å manipulert. ja det har alle barn godt av i usa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg