Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 You do that, dearest. :] Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan jo sende min ps2 da. Med et par spill. Har ikke brukt den på år og dag. :o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan jo sende min ps2 da. Med et par spill. Har ikke brukt den på år og dag. :oJeg tror de kidsa kommer til å få en jul de aldri har sett maken til hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan jo sende min ps2 da. Med et par spill. Har ikke brukt den på år og dag. :oJeg tror de kidsa kommer til å få en jul de aldri har sett maken til hvis dette fortsetter. Godt å høre. ^^ Ps2-en ligger bare her å samler støv egentlig.. Skal se hva jeg får til! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hmm.. Jeg har sikkert noe leker liggende hjemme som kunne vært aktuelt for fireåringen. Skal se hvis jeg drar hjem neste uke, om jeg finner noe. Vet ikke hva slags/om bøker kunne vært interessant for niåringen, men har sikkert noe av det og. Tror du de hadde digget en dampmaskin? Det er liksom ikke noe artig med mindre man interesserer seg for mekaniske ting og greier som snurrer rundt. Endret 29. oktober 2008 av NgZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahahaha! Jeg fortalte dere for en stund siden at jeg tipset arb.-tilsynet og avisa om at det blei jobbet på taket hos naboen uten sikring. Det viste seg at firmaet som gjorde jobben er eid av mannen til hu som er styreleder i borettslaget. Plutselig så skal brannvesenet inn hit og inspisere pipe og loft og skit. Og vi er de eneste i gata som får inspeksjon. Coincidence or conspiracy? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hele verden er et stort kammeraderi, Lars, på godt å vondt. Så det ville ikke overraske meg om det der ikke var tilfeldig.. Edit: Ble det en avisartikkel ut av bildene? Endret 29. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahahaha! Jeg fortalte dere for en stund siden at jeg tipset arb.-tilsynet og avisa om at det blei jobbet på taket hos naboen uten sikring. Det viste seg at firmaet som gjorde jobben er eid av mannen til hu som er styreleder i borettslaget. Plutselig så skal brannvesenet inn hit og inspisere pipe og loft og skit. Og vi er de eneste i gata som får inspeksjon. Coincidence or conspiracy? Merkelig det der Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahahaha! Jeg fortalte dere for en stund siden at jeg tipset arb.-tilsynet og avisa om at det blei jobbet på taket hos naboen uten sikring. Det viste seg at firmaet som gjorde jobben er eid av mannen til hu som er styreleder i borettslaget. Plutselig så skal brannvesenet inn hit og inspisere pipe og loft og skit. Og vi er de eneste i gata som får inspeksjon. Coincidence or conspiracy? Var du ikke anonym? Gikk det an å gjette seg til hvor bildene var tatt fra, kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahahaha! Jeg fortalte dere for en stund siden at jeg tipset arb.-tilsynet og avisa om at det blei jobbet på taket hos naboen uten sikring. Det viste seg at firmaet som gjorde jobben er eid av mannen til hu som er styreleder i borettslaget. Plutselig så skal brannvesenet inn hit og inspisere pipe og loft og skit. Og vi er de eneste i gata som får inspeksjon. Coincidence or conspiracy? Var du ikke anonym? Gikk det an å gjette seg til hvor bildene var tatt fra, kanskje? Litt quote-feil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Var anonym, men ja det gikk nok an å gjette seg til hvor det var tatt fra pga. vinkelen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skulle ikke være noe problem å snappe opp hvem som hadde tatt bildet, nei. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jess!! Endelig noen som klarer å gjøre samme quote-tabbe som meg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det var ikke en tabbe. Jeg kunne ha greid å fjerne feil tagger, men klokkeslettet stemmer ikke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Coincidence or conspiracy? Lukter jeg frimurere her? Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Coincidence or conspiracy? Lukter jeg frimurere her? Mye negativt oppmerksomhet rundt de nå... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det kan man jo si. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal begynne å kalle Dorian Gray for Stepka eller Stesja. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan jo sende min ps2 da. Med et par spill. Har ikke brukt den på år og dag. :oJeg tror de kidsa kommer til å få en jul de aldri har sett maken til hvis dette fortsetter. Vi bør vel klare å skrape sammen noe til mor også. Ikke bare unger som skal ha gaver til jul Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Og det meste er bare misunnelse og mystikk. Har masse frimurere i familien (inkl en stormester) og de er helt normale gubber. De har bare en fancy ring. Får ikke broren til farmor å si et kløyva ord, da, for han sier hvis han fortalte hvordan alt fungerer ville jeg hate ham hvis jeg en gang blir med. Men det er egentlig bare en gutteklubb med karer som betyr noe for samfunnet. Et samlested for folk med litt makt eller innflytelse. De har ikke lov å snakke politikk i losjen f.eks., det skal være et fristed. Det er en av de første "hjelp til selvhjelp" klubbene, og det baserer seg mye på kristendommen. Derfor MÅ folk som er med ha kristen tro. Er bare en livsfilosofi, ala boka "The Secret" og slike ting som er blitt populært for tiden. Bare utviklet over veeeldig lang tid. Jeg ble ikke ofret til Satan i diverse ritualer når jeg var liten eller noe slikt. Tror jeg hvertfall. Endret 29. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg