Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dessuten har vel omtrent alle noe de ikke trenger eller ikke vil ha lenger. Sånn om man ikke har mulighet til å kjøpe noe nytt, men vil bidra allikevel.

edit: Og det med å finne flere man kan hjelpe enn denne ene familien er jo også en fin idé. Særlig om det er mange som henger seg på.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Synes vi kan gjøre dette i stedet for secret santa i år jeg. Og så kan vi heller prøve å finne flere trengende om pågangen av givere blir stor.

God ide :)

@Eplefe: Jeg har en Gameboy Advance (uten spill da) liggende et sted. Tror du det kan være noe å gi?

Lenke til kommentar
Synes vi kan gjøre dette i stedet for secret santa i år jeg. Og så kan vi heller prøve å finne flere trengende om pågangen av givere blir stor.

God ide :)

@Eplefe: Jeg har en Gameboy Advance (uten spill da) liggende et sted. Tror du det kan være noe å gi?

Herregud, jeg tror det hadde vært helt fantastisk. JEG har noen spill liggende som jeg aldri spiller. :p
Lenke til kommentar
S.C.A.R.S.

Edit: til denne

jeg hadde et spill til N-64 for mange år siden.. det var med noen dyre biler ( dyr som i nesehorn. elg osv..) er det noen som veit hva det spillet heter?

yess. ty:D må finne musikken til det spillet:P

ikke diddy kong racing vel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Herregud, jeg tror det hadde vært helt fantastisk. JEG har noen spill liggende som jeg aldri spiller. :p

Ok, da prøver jeg å lete den frem og så kan jeg si ifra til deg når jeg finner den :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...