Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg har det på Steam, men har aldri spilt det. Edit: En jeg henger på samme forum som er direkte FATTIG. Hun har to sønner, og de har omtrent aldri fått en julegave i sitt liv. Jeg vil at de skal få det i år. Jeg har fått kles- og skostørrelser og adressen hennes, og så vet jeg at JEG ikke har råd til å betale en hel jul for dem, men hvis flere går sammen og kjøper noen smågaver, tegnesaker, leker, sko, klær etc. så kan de faktisk få en veldig fin jul, uten at det blir kjempedyrt for noen. Endret 29. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har det på Steam, men har aldri spilt det. Edit: En jeg henger på samme forum som er direkte FATTIG. Hun har to sønner, og de har omtrent aldri fått en julegave i sitt liv. Jeg vil at de skal få det i år. Jeg har fått kles- og skostørrelser og adressen hennes, og så vet jeg at JEG ikke har råd til å betale en hel jul for dem, men hvis flere går sammen og kjøper noen smågaver, tegnesaker, leker, sko, klær etc. så kan de faktisk få en veldig fin jul, uten at det blir kjempedyrt for noen. Enkelt. Arranger Secret Santa og gi alle deres adresse. Vips, masse gaver enten folk vil eller ikke. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Enkelt. Arranger Secret Santa og gi alle deres adresse. Vips, masse gaver enten folk vil eller ikke. Mulig de begynner lure når de ikke får noen gaver? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor gamle er ungene? Og hvor bor de? ^^ Evnt du. så hvis jeg kjøper noe som jeg kan gi deg som du gir videre =) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Enkelt. Arranger Secret Santa og gi alle deres adresse. Vips, masse gaver enten folk vil eller ikke. Mulig de begynner lure når de ikke får noen gaver? Neida. Skyld på posten. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg og Gar0 på forumet i arena x) Kjedet oss litt mens vi ventet på at en rogue skulle dukke opp etter at vi tok ned kompisen hans:) Fremdeles litt kjedelig ja Nuvel, tok oss litt tid på å få ferdig kampen etter iherdig leting xD Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 haha ja d var en SMULE lang kamp XD forbanna roguer. at d ikke går ann å bare leave eller ta sitt eget liv Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 haha ja d var en SMULE lang kamp XD forbanna roguer. at d ikke går ann å bare leave eller ta sitt eget liv Har reporta han=) Grunnet utrekning av tid^^ Fikk som svar at han skulle få noen advarsler:) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 29.10.08 12.52 ANKOMMET POSTKONTOR 1337 lolstad (JOKER POSTKONTOR) *happy* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som gamer Garry's Mod her på forumet ? Nå og da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor gamle er ungene? Og hvor bor de? ^^ Evnt du. så hvis jeg kjøper noe som jeg kan gi deg som du gir videre =) Jeg sendte deg PM, jeg. Edit som egentlig ikke er edit: Og glemte å trykke på send. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 29.10.08 12.52 ANKOMMET POSTKONTOR 1337 lolstad (JOKER POSTKONTOR)*happy* Hva er det du har bestilt nå da? Livsforsyning med julebrus? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ville heller ha kjøpt leker til de barna enn å delta på OD-dagen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal kjøpe gaver til dem, og det skal mange jeg kjenner og. Hvis noen føler for å joine inn så kan de bare sende meg et PM for å få adressen + klesstørrelser. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Om du skal til Oslo en dag før jul, kan du gjerne stikke innom og få noe stæsj jeg har tenkt til å bli kvitt. Blant annet et sånt minianlegg eller hva man skal kalle det. Det er vel da brukt, men.. bedre enn ingenting? Funker jo fortsatt fint, jeg vil bare ikke ha det liksom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal faktisk til Oslo i løpet av November, tenker jeg, så da kan jeg sikkert stikke innom, ja Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det mulig å bidra med cash? Altså, slik at de får noe god mat i jula også mener jeg. Jeg er ikke så flink til å kjøpe gaver, men slike personlige prosjekter er moro. Jeg vet hvordan det er å vokse opp med lite, så jeg vil gjerne være med å gjøre denne jula til en bra jul for denne familien - altså hvis man kan bidra med cash til fôr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det mulig å bidra med cash? Altså, slik at de får noe god mat i jula også mener jeg. Jeg er ikke så flink til å kjøpe gaver, men slike personlige prosjekter er moro. Jeg vet hvordan det er å vokse opp med lite, så jeg vil gjerne være med å gjøre denne jula til en bra jul for denne familien - altså hvis man kan bidra med cash til fôr.Det ville hun sikkert satt kjempestor pris på. Skal jeg prøve å få skaffet kontonummeret hennes til deg? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det mulig å bidra med cash? Altså, slik at de får noe god mat i jula også mener jeg. Jeg er ikke så flink til å kjøpe gaver, men slike personlige prosjekter er moro. Jeg vet hvordan det er å vokse opp med lite, så jeg vil gjerne være med å gjøre denne jula til en bra jul for denne familien - altså hvis man kan bidra med cash til fôr.Det ville hun sikkert satt kjempestor pris på. Skal jeg prøve å få skaffet kontonummeret hennes til deg? M'hm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg