Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kulde og snø er bare ELSKER vinteren så lenge det er snø . Det ser fint ut, men der stopper det for meg. Er flott å se på når månelyset treffer snødekte trær, men det er bare for kaldt! Du burde seriøst ta deg en tur til Røros i månedskifte Januar/ Februar eller fra midten av Februar til starten av Mars. DA skal du få kjenne på kaldt Er du heldig kommer du midt vinterstormen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg hater å skrape is. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 gah jeg må gå hjem fra jobben i dag =,( 1t 30 min med å vasse i snø på en liten grusvei ingen vet fins. stopp å snø ellers overnatter jeg på jobben! XD Eid^^ Du får be Roar kjøre deg hjem for en kebab^^ I know he wantz to:P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, trøtte jævler, nå skal jeg gå og legge meg og sove til minst kl 16 Nattskift har sine fordeler..kan gå og legge meg når alle andre i Norge syter over hvor trøtt de er. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha, bussen idag ble forsinket med Drammen, med en halv time... Så var det by bussen, som brukte 20 minutter ekstra også x) Utrolig gøy Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Oooh, Bytex! Heldig Var ikke såååå greit at det kom snø i dag, egentlig -_- Kunne godt vært kaldt og tørt en stund for min del! Endret 29. oktober 2008 av Thappaz Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er hjemme og koser meg under dyna. Hysj på deg! Det er stygt å ligge hjemme under dyna mens resten av oss må være på jobb. Dessuten så var det dritkaldt ute i dag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er hjemme og koser meg under dyna. Hysj på deg! Det er stygt å ligge hjemme under dyna mens resten av oss må være på jobb. Dessuten så var det dritkaldt ute i dag. og ikke minst ett lass med snø Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det var ikke noe snø her, bare jævla kaldt. Holdt på å fryse ihjel der jeg sto å venta på bussen. Heldigvis var det ikke sparejens som kjørte bussen i dag - derfor var det godt å varmt på bussen. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Urk. Jeg hater vinter. Den er ikke kommet til nord-norge enda, tydeligvis. Ihvertfall ikke til lille Sortland, noe som er helt greit for meg. Vinter betyr mørke, kulde og annet faenskap. Nevnte jeg at heftige 18" felger byttes ut med kjedelige 15" felger? Jeg har forøvrig søkt på to jobber i Kristiansand nå. Go team ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I går sto det svart på hvitt i Aftenposten at det kun ville snø på steder over 200m i Oslo. Neida, nå er det kommet er lag med hvitt over hele byen. Det blir aldri ordenlig snø her hellr, bare masse slafs. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skal det først komme snø så må det være noe skikkelig. Den sørpa er jo håpløs. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skal det først komme snø så må det være noe skikkelig. Den sørpa er jo håpløs. i Drammen er det skikkelig snø Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det snøøøør Ja, og jeg kommer meg ingen steder. Er visst kaos overalt nå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det begynner faktisk å legge seg her også. Laver ned som bare pokker. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Skal det først komme snø så må det være noe skikkelig. Den sørpa er jo håpløs. i Drammen er det skikkelig snø Men den ligger sikkert ikke lenger enn til utpå ettermiddagen. For to timer siden var det kun en halv minusgrad. Temperaturen kommer til å stige litt utover dagen, så da blir det bare sørpe og eventuelt mer nedbør kommer i form av regn. Endret 29. oktober 2008 av Olum Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor kunne ikke denne snøen vente til lønningsdagen? Har jo ikke vinterdekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg