Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Kill HER with fire too

Mye bedre! Da ender jeg opp med Becca etter meg, og da kan jeg likegodt sette fyr på meg selv samtidig :p

Å sette fyr på deg selv ville jo virkelig være å slippe unna billig i forhold til hva som hadde skjedd om jeg hadde fått klørne i deg.

Fortell!

Lenke til kommentar
- Du kan ikke motbevise at det ikke er noen symptomer. Du har forøvrig ikke syndromet selv.

- Jeg kan ikke bevise at det er noen symptomer. Jeg har forøvrig syndromet selv.

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg ser en klar sammenheng mellom stress(angst, depresjon)/fysisk belastning(lite søvn, etc)/sterkt stekt eller krydret mat/alkohol og mine symptomer.

Greit. Bare ikke fremstill det som påvist i fremtiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Neste forumtreff er vi nødt til å lage bål og pinnebrød med syltetøy! :D

Har ikke spist pinnebrød siden 1. klasse eller noe tror jeg. :( Men UTEN syltetøy!

Lenke til kommentar
- Du kan ikke motbevise at det ikke er noen symptomer. Du har forøvrig ikke syndromet selv.

- Jeg kan ikke bevise at det er noen symptomer. Jeg har forøvrig syndromet selv.

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg ser en klar sammenheng mellom stress(angst, depresjon)/fysisk belastning(lite søvn, etc)/sterkt stekt eller krydret mat/alkohol og mine symptomer.

Greit. Bare ikke fremstill det som påvist i fremtiden.

Og da kan dere to fortsette diskusjonen deres på pm eller i en annen tråd, ikke her..

Takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...