Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og de linkene sier hva egentlig? De sier ingenting annet enn kun det jeg vet fra før av.

quickedit: link #1: Review Date : 10/9/2003. Link #2: updated : 3/5/2004

Og hva forteller det deg at ingen hittil har vært i stand til å dokumentere noen av bivirkningene du snakker om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett hvordan dere vrir på det, er det totalt uinteressant for andre enn dere som krangler.

Er tomt pjatt noe bedre?

Selv tror jeg det er en grunn til at debattprogrammer er større enn "la oss være enige"-programmer.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Og de linkene sier hva egentlig? De sier ingenting annet enn kun det jeg vet fra før av.

quickedit: link #1: Review Date : 10/9/2003. Link #2: updated : 3/5/2004

Og hva forteller det deg at ingen hittil har vært i stand til å dokumentere noen av bivirkningene du snakker om?

heh dokumenter gjerne meg any day... "Hittil" er per nåværende definisjon år 2003 og 2004. Vi dinger 2009 snart. Det er mye som kunne ha skjedd på den fronten.

Lenke til kommentar
heh dokumenter gjerne meg any day... "Hittil" er per nåværende definisjon år 2003 og 2004. Vi dinger 2009 snart. Det er mye som kunne ha skjedd på den fronten.

Hvorfor oppdatere en artikkel om ingen fremskritt har blitt gjort? Og det er uansett du som har noe å bevise her, som påstår at det er symptomer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Kill it with fire

Jammen den er søt jo... Og tror Nie hadde blitt sur forbanna om jeg tok livet av den :p

Neida, slik jeg kjenner henne hadde hun nok blitt utrolig lykkelig om du hadde gjort det. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor oppdatere en artikkel om ingen fremskritt har blitt gjort? Og det er uansett du som har noe å bevise her, som påstår at det er symptomer.

- Du kan ikke motbevise at det ikke er noen symptomer. Du har forøvrig ikke syndromet selv.

- Jeg kan ikke bevise at det er noen symptomer. Jeg har forøvrig syndromet selv.

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg ser en klar sammenheng mellom stress(angst, depresjon)/fysisk belastning(lite søvn, etc)/sterkt stekt eller krydret mat/alkohol og mine symptomer.

Lenke til kommentar
Kill HER with fire too

Mye bedre! Da ender jeg opp med Becca etter meg, og da kan jeg likegodt sette fyr på meg selv samtidig :p

Og det var vel strengt tatt ikke noen dum ide.

Neida.. :love: Er så glad i deg atte. Ikke gå.. Ikke..IKKEGÅÅÅHÅÅ..

ÅÅåå- nok nå? =)

Lenke til kommentar
Kill HER with fire too

Mye bedre! Da ender jeg opp med Becca etter meg, og da kan jeg likegodt sette fyr på meg selv samtidig :p

Å sette fyr på deg selv ville jo virkelig være å slippe unna billig i forhold til hva som hadde skjedd om jeg hadde fått klørne i deg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...