Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 La oss bare si at han kan spise hva han vil uten å legge på seg. Sjalu? Ja. Jeg vil også :---( Samme her. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 påstår du at jeg finner på ting? Du har jo ikke syndromet selv engang, hvor får du dine påstander fra? Leste du ikke posten min? En er ikke bevisst placeboeffekten! Påstandene kommer fra mer pålitelige kilder enn gilbertssyndrome.com, med sine sleivspark mot legestanden. http://health.allrefer.com/health/gilberts...drome-info.html http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/dispomim.cgi?id=143500 I tillegg har det blitt skrevet om i utallige legemiddeljournaler. Det stoffet er ikke alltid så lett å finne på nett, men om du virkelig insisterer kan jeg sikkert grave frem noe av det på et universitetsbibliotek. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå trenger jeg igjen, da. Og prøver (desperat) å spise sunt og regelmessig. Men det er ikke så lett. :--( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) mdkmsmdsmdfsklmdfskldfsklmdfsklmdfsklmdfsklmdfskldfsmklmdskdmkldfsklfdsmkfdsmø,fldmkmkmdfs øakukaøldlfødlfddlsmkgrkjsøff Edit: er litt irritert Endret 28. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 For faen ! hater oppheng av låter . jeg har fått verdens mest idiotiske låt på hjernen takket være Family Guy " Steak and eggs and eggs and steak... That's what you should have for breakfast. Delicious! Steak and eggs and eggs and steak... Just making sure you heard. I got it! " Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 mdkmsmdsmdfsklmdfskldfsklmdfsklmdfsklmdfsklmdfskldfsmklmdskdmkldfsklfdsmkfdsmø,fldmkmkmdfsøakukaøldlfødlfddlsmkgrkjsøff Edit: er litt irritert No sex - greia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, nei(ikke enda) Semester oppgave. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 mdkmsmdsmdfsklmdfskldfsklmdfsklmdfsklmdfsklmdfskldfsmklmdskdmkldfsklfdsmkfdsmø,fldmkmkmdfsøakukaøldlfødlfddlsmkgrkjsøff Edit: er litt irritert på tide og skrelle løken din ser jeg=) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Lillium: Ja, ikke sant? Nå har jeg akkurat drukket en stor kopp blåbærte og spist ca 100 gram med Bassets Sour. Taxfreevarer er tingen. Lurer på om jeg skal lure i meg en liten støyt Talisker 18 y.o til kvelds. Endret 28. oktober 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) påstår du at jeg finner på ting? Du har jo ikke syndromet selv engang, hvor får du dine påstander fra? Leste du ikke posten min? En er ikke bevisst placeboeffekten! Påstandene kommer fra mer pålitelige kilder enn gilbertssyndrome.com, med sine sleivspark mot legestanden. http://health.allrefer.com/health/gilberts...drome-info.html http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/dispomim.cgi?id=143500 I tillegg har det blitt skrevet om i utallige legemiddeljournaler. Det stoffet er ikke alltid så lett å finne på nett, men om du virkelig insisterer kan jeg sikkert grave frem noe av det på et universitetsbibliotek. Og de linkene sier hva egentlig? De sier ingenting annet enn kun det jeg vet fra før av. quickedit: link #1: Review Date : 10/9/2003. Link #2: updated : 3/5/2004 Endret 28. oktober 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan dere ikke lage deres egen krangletråd om det der. Begynner å bli kjedelig å lese side opp og side ned med lange manifester og engelske nettside-utklipp. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan dere ikke lage deres egen krangletråd om det der. Begynner å bli kjedelig å lese side opp og side ned med lange manifester og engelske nettside-utklipp. Henger meg på den der. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tenk å sitte på kaffé å krangle høylytt om hvem som er sykest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det er sånt de gamle damene som besøkte mamma pleide å gjøre.. "Ja han steike, nu har æ altså så ondt i hofta at æ veit ikkje ka æ ska gjære!" "Nei men no ska du høre, æ hadde sånn haupine når æ sto opp imorres at æ næstn gikk og la mæ igjen! "Ja man blir no så læmster i ryggen med åran" osv osv. Endret 28. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dere er søte Det er da ingen som snakker om hvem som er sykest her? Bramle mener jeg finner på ting. Jeg, på min side, sier at jeg har faenskapen selv så jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg gjorde en feil for en stund siden. Farmor ringte og jeg tok den. Etter noen minutter med tørprat så gjorde jeg den gedigne bommerten å spørre "Hvordan går det der da?" Det ble en time med klaging om hjemmesykepleiere som ikke eide folkeskikk, urinveisinfeksjoner, udugelige sykepleiere som ikke kunne finne en åre om de så hadde vært med i VM i roing og ikke minst rapport om både avføring og vannlating. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Uansett hvordan dere vrir på det, er det totalt uinteressant for andre enn dere som krangler. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Uansett hvordan dere vrir på det, er det totalt uinteressant for andre enn dere som krangler. er da strengt tatt ikke jeg som krangler? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Å gud! Nå krangler han på hvem som krangler! Endret 28. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har vel ingenting å si hvem som er på mottaker eller sendersiden. Krangel er det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg