Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel... Ikke alle er like mottagelig for KT. Og ikke alle terapauter er like flinke til å gi det heller. Men, ja, det er slitsomt. Sa ikke at det ikke var det. Kjenner meg forøvrig ikke igjen i den måten du beskriver det på eplefe. Slik jeg har oppfattet det så handler det om å snu tankemønstre. Og det ER slitsomt. Og tungt.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Men det har veldig mange andre "bivirkninger" kan du si, som gjør livet ditt jævlig surt av og til. Les mer.

"In 29 subjects with Gilbert's syndrome during ultrasonographic examination of the epigastrium in real time a significantly larger anteroposterior dimension of the right liver lobe (by cca 11%] was found. In the other investigated dimensions no significant deviations were found, not even a significantly higher echogeneity of the liver parenchyma. In two instances multiple cholecystolithiasis was detected."

Inkonklusivt.

"Electron microscopy of hepatic tissue obtained by percutaneous needle biopsy from nine patients with Gilbert's syndrome has revealed in every case gross hypertrophy of hepatocyte agranular endoplasmic reticulum but no other important abnormality."

Har ingenting med "bivirkningene" du beskriver å gjøre.

"Recently evidence suggests that people with Gilbert’s syndrome may show increased toxicity compared to unaffected individuals following use of medications which are metabolised by glucuronidation in the liver."

"Jaundice is the most well-known symptom of Gilbert's Syndrome among doctors, and perhaps the first and only symptom mentioned. Jaundice itself is the cause of a feeling of itchiness."

Igjen, ikke det du beskriver.

"Gilbert syndrome accelerates development of neonatal jaundice.

Although peak jaundice levels did not differ among groups, newborn infants with the molecular marker for GS have an accelerated increase in neonatal jaundice during the first 2 days of life."

Jeg gidder ikke gå gjennom alt, men et rask søk gav flere treff på medisinske undersøkelser som konkluderte med at GS er helt ufarlig, og ikke engang som en sykdom å regne.

Lenke til kommentar

Åh hei!

Jeg spiser toblerone i stedet for å trene. Eplefe har fått et par, det er sånne porsjonspakninger med tre biter. Har en pose, nok til alle! :')

Du kan godt få posen når vi har tømt den, Bytex.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke gå gjennom alt, men et rask søk gav flere treff på medisinske undersøkelser som konkluderte med at GS er helt ufarlig, og ikke engang som en sykdom å regne.

den ER ufarlig, det ER IKKE en sykdom, men det skaper MYE ubehag i visse situasjoner, sier jeg ^^

Grunnen til det er at det har ikke blitt funnet noen uheldige symtomer, så mye tyder på at alt ubehaget er innbilt.

Lenke til kommentar

den ER ufarlig, det ER IKKE en sykdom, men det skaper MYE ubehag i visse situasjoner, sier jeg ^^

Grunnen til det er at det har ikke blitt funnet noen uheldige symtomer, så mye tyder på at alt ubehaget er innbilt.

Du har rett og slett for lite kunnskap om emnet til at jeg skal ta det du sier seriøst. Punktum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...