L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hva faen er secret santa? Alle melder seg på i en tråd. De må kjøpe en gave til under 200kr til en annen. Ingen vet hvem defår gave av, men en person tar seg av å fordele sånn at alle får gave av en annen og må gi til en annen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 åja, vi får se om jeg kan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tror dere denne fargen her i kombinasjon med limegrønt blir bra på en vegg? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje jeg henger meg på om det blir noe av i år. Det eneste jeg er litt engstelig for er å utlevere alle identitetopplysningene mine til en ukjent.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sitter her og drikker cider nå. Aller helst vil jeg bli hjemme og spille Far Cry II, men skal prøve å være sosial å komme meg til en fest på universitetet. Har jo blitt bedt om å komme og greier... heh skulle gjerne ha vært med Men kroppen tåler ikke alkohol lenger (drakk 0.5L vodka "in the mix" før :/). Jeg skylder på abnormale stress/angst/søvnløsshet mengder at kroppen ikke funker som den skal lenger ^^ Men faen, jeg savner Walker og Guiness :/ Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du må jo være med. Det er GØY! Med gigantiske forbehold om hvem en må beære med en gave. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje jeg henger meg på om det blir noe av i år. Det eneste jeg er litt engstelig for er å utlevere alle identitetopplysningene mine til en ukjent.. Du kan stole på B-real. Mæhæhhøhøeheh heh..eh. >:3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skylde på angst og søvnløshet er BS, det har jeg hatt i flere år, og jeg klarer fortsatt å ta nedpå noen liter alkoholholdige drikker. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje jeg henger meg på om det blir noe av i år. Det eneste jeg er litt engstelig for er å utlevere alle identitetopplysningene mine til en ukjent.. Jeg tror at folk som vil klarer å finne ut disse opplysningene om meg uansett. Det tror jeg egentlig gjelder alle. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skylde på angst og søvnløshet er BS, det har jeg hatt i flere år, og jeg klarer fortsatt å ta nedpå noen liter alkoholholdige drikker. du har ikke Gilberts, regner jeg med ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva har det med saken å gjøre? Gilberts syndrom er jo fullstendig harmløst. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje jeg henger meg på om det blir noe av i år. Det eneste jeg er litt engstelig for er å utlevere alle identitetopplysningene mine til en ukjent.. Du kan stole på B-real. Mæhæhhøhøeheh heh..eh. >:3 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hva har det med saken å gjøre? Gilberts syndrom er jo fullstendig harmløst. Har du det? Har du erfaring med det? Nei Tro meg, det er ingenting verre enn stress/psykisk press på en eller annen måte. Ting som det og alkohol, sterk krydder og sterk fysisk belastning kan slå ut rimelig hardt. Det første legen gjorde når jeg fikk mitt første anfall var at han forklarte hva det gikk ut på og ramsa opp en liste av ting jeg ikke skulle gjøre. Ha lite søvn og psykisk press var blandt de. edit: Må kanskje legge til at den er "fullstendig harmløs" som i "fullstendig ikke livsfarlig", noe som stemmer. Men den kan LETT gi deg magebesvær, kvalme, økt puls, kaldsvette ANY time du stresser eller gjør noe for å "provosere" gilberts. Endret 28. oktober 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Å unnskyld, hva vet jeg om psykisk press som har gått på medisiner store deler av livet og for første gang klarer meg uten samtaleterapi på så lenge jeg husker, har bedrevet selvskading i x antall år både bevisst og ubevisst og bipolar ++. Jeg må være way out of my league her. Edit: det jeg vet om Gilberts er at det er for mye av et stoff i blodet ditt som fører til at man får et svakt gulskjær i øyeområdet etc. Endret 28. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gilberts syndrom regnes ikke engang som en sykdom fordi det er helt ufarlig. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2203 Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sa legen at søvnmangel og stress er usunt? Serri?! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Å unnskyld, hva vet jeg om psykisk press som har gått på medisiner store deler av livet og for første gang klarer meg uten samtaleterapi på så lenge jeg husker, har bedrevet selvskading i x antall år både bevisst og ubevisst og bipolar ++. Jeg må være way out of my league her. Edit: det jeg vet om Gilberts er at det er for mye av et stoff i blodet ditt som fører til at man får et svakt gulskjær i øyeområdet etc. Jeg snakker ikke om hva du vet eller ikke vet om psykisk press Det jeg snakker om derimot er psykisk press i forhold til Gilberts. Det er riktig det du vet om det, jeg mangler en enzym som skal bryte ned ett stoff, riktig. Men det har veldig mange andre "bivirkninger" kan du si, som gjør livet ditt jævlig surt av og til. Les mer. Det var ingen måte et angrep på deg Eplefe ^^ edit: Sa legen at søvnmangel og stress er usunt? Serri?! I og for seg selv, er det nok "tålbart" og ja det er kanskje usunnt sånn sett, men det gir langt større utslag på folk med Gilberts desverre. Endret 28. oktober 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det sier seg selv at om man opplever angstanfall fra tid til annen så bør man unngå psykisk og fysiske pressede situasjoner som kan utløse anfall. Eller lære seg å takle angsten rett og slett. Sistnevnte er lettere sagt enn gjort. Den eneste behandlingen som har beviselig effekt over lengere tid mot angst er SSRI-preparater eller kognitiv terapi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Kognitiv terapi suger. "Hvor tror DU problemet ligger?" - "Hva tenker DU om det?". Det blir slitsomt i lengden. Edit: But it beats the crap out of the pills. Endret 28. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kognitiv terapi suger. "Hvor tror DU problemet ligger?" - "Hva tenker DU om det?". Det blir slitsomt i lengden. Edit: But it beats the crap out of the pills. jeg er liiiiite keen på pills :/ Er energiløs og sløv nok fra før av. Jeg pleier å gå på kaffe, men det føkker meg opp "propper", så jeg slutta med det for ett øyblikk nå (Jeg har vært kvalm i par dager nå, det ser ut til å gi seg). Det som pleier å hjelpe dog er antioksidanter (blåbær), men fyfaen så dyrt det er. Jeg må desverre finne meg i prisen. Det er enten det eller noe annet sykt prisa fra legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg