Ballus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Viste ikke at jeg ikke kan ha ny sex-partner på et halvår for å gi blod!Klarer jeg å være *jomfu* til 15 januar mon tro? (å gå tilbake til exdama er uakseltabelt) Jeg ser at den kan være hard. hmm, hvorfor kan man ikke se at hydrogen brenner?anny one know? Hydroge + Oksygen = Vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Viste ikke at jeg ikke kan ha ny sex-partner på et halvår for å gi blod!Klarer jeg å være *jomfu* til 15 januar mon tro? (å gå tilbake til exdama er uakseltabelt) Jeg ser at den kan være hard. Er ikke så lenge til at jeg skal på date heller Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hmm, hvorfor kan man ikke se at hydrogen brenner?anny one know? Eh, man kan vel se hydrogen brenne, det er bare en svak farge på den (bilde. Grunnen til at den brenner såpass svakt er at restproduktene i reaksjon mellom hydrogen og oksygen er vann, og vanndamp er ikke kjent for å stråle mye når den er varm. Reaksjonen i seg selv stråler heller ikke mye. De fleste andre flammer derimot foregår med karbonrike forbindelser (treverk, naturgass, kull, ...), disse vil i tillegg til H2O vil det i disse reaksjonene også produseres karbondioksid og andre karbonforbindelser. Den gule flammen kommer (som regel) av varm sot som stråler. Når det gjelder hvor mye energi selve reaksjonen lager er jeg ikke helt sikker, gidder ikke dra frem kjemitabellen nå. TUUSen takk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du er nødt til å lese naturfagsboken din i stedet for å komme med "tilfeldige" spørsmål her hele tiden. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 det står ikke noe om det i boka da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Nå er jeg lei av dette tullet! Det er noen danske folk som ringer meg nesten hver eneste dag til alle døgnets tider. Det har holdt på i flere måneder nå, og jeg orker ikke lenger. Jeg tar noen ganger telefonen for å prøve å snakke med de, men de bare babler og sier "HALLO" på dansk, og så legger de på etter ca. 10 sekunder. De ringer fra nesten samme nummer hver gang, men de to siste sifrene varierer hver gang. De siste jeg har notert ned er +4545998174, 32 og 72. Jeg har ikke klart å finne noen av numrene i danske telefonkataloger, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er derfor jeg spør her. Hvordan skal jeg få disse apekattene til å slutte å spamringe meg? Kan jeg gå til politiet? Endret 28. oktober 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan skal jeg klare å holde gammel kunnskap ved like om andre gjør leksene sine? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du er nødt til å lese naturfagsboken din i stedet for å komme med "tilfeldige" spørsmål her hele tiden. Amen. Jeg misliker spansk. Eller min evne til å ikke greie å lære meg spansk. Det spørs hvor mye selvinnsikt jeg har på det aktuelle tidspunktet. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Amen Zlatzman Endret 28. oktober 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan skal jeg klare å holde gammel kunnskap ved like om andre gjør leksene sine?Nei, for all del. Du kan jo hoppe over i leksehjelpforumet og gjøre det der? Hvordan skal han anskaffe ny lærdom når du gir ham svarene han trenger? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hvordan skal jeg få disse apekattene til å slutte å spamringe meg? Kan jeg gå til politiet? Du kan ... a) kun la utvalgte kontakter ringe deg. b) kjøpe smart-telefon med blacklist-funksjonalitet. Endret 28. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan skal jeg klare å holde gammel kunnskap ved like om andre gjør leksene sine?Nei, for all del. Du kan jo hoppe over i leksehjelpforumet og gjøre det der? Hvordan skal han anskaffe ny lærdom når du gir ham svarene han trenger? Jeg driter vel i om han får kunnskap eller ikke, det viktigste er at jeg beholder min. Leksehjelp kunne vært en idé, men da må jeg jo faktisk trykke på annet enn "F5" for å komme dit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det noen som tar på seg ansvaret for å arangere Secret Santa i år eller? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det noen som tar på seg ansvaret for å arangere Secret Santa i år eller? Som jeg sa i juletråden, muligens biril. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg vet ikke om jeg vil være med i år, jeg. :\ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det noen som tar på seg ansvaret for å arangere Secret Santa i år eller? Som jeg sa i juletråden, muligens biril. Måtte bare poste begge steder så flest mulig så det. Jeg vet ikke om jeg vil være med i år, jeg. :\ Du må jo være med. Det er GØY! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det noen som tar på seg ansvaret for å arangere Secret Santa i år eller? Som jeg sa i juletråden, muligens biril. I'm on to you. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hva faen er secret santa? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Joda, men samtidig så er det litt slitsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg