NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Alltid trodd at Fargoth var en gutt jeg Jeg trodde også det, helt til jeg sjekket profilen til vedkommende. Da fant jeg ut at jeg hadde tatt feil. Han er gutt. Han bare kødder med dere Han kødder med seg selv mener du vel? Altså, jeg driter jo i om vedkommende er jente eller gutt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje han ville sjekke hvor mange PM-er han mottok av kåte forumnerder \o/ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå er jeg listet som intetkjønn. Move along, there's nothing to see here! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje han ville sjekke hvor mange PM-er han mottok av kåte forumnerder \o/ Kanskje. Kanskje det virket også? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lei oppmerksomheten? OMG, halvtime igjen nå. Så bærer det til Asker på jobbintervju. Wuhu. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva har du søkt slags jobb? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 3D Imaging skal åpne butikk i Oslo, og jeg vil være ekspeditør. Jeg sitter nesten å gleder meg, intervju er sikkert bedre enn sjokolade om man sammenligner med detta kurset. Vi har brukt tida siden kvart over tolv til å skrive CV. Errr. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det som er litt irriterende er at jeg som gutt blir ikke overøst med elskovsmeldinger fra kåte forumjenter, mens jeg skal vedde på at så er tilfelle for de stakkars forumjentene som har stått fram. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det som er litt irriterende er at jeg som gutt blir ikke overøst med elskovsmeldinger fra kåte forumjenter, mens jeg skal vedde på at så er tilfelle for de stakkars forumjentene som har stått fram. Jeg har faktisk fått endel på kvinneguiden. Røper ikke nick, men alle innleggene jeg skriver er av meget høy kvaliltet edit: ikke elskovsmeldinger da, men bli-bedre-kjent-meldinger, spørsmål om å legge meg til på msn, osv.. Endret 28. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har laget en lekeborg/hus til det nye familiemedlemmet ^^ den springer stresset rundt på bordet mellom kakeboksen, postkassen og papp-platene Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har faktisk fått endel på kvinneguiden. Røper ikke nick, men alle innleggene jeg skriver er av meget høy kvaliltet edit: ikke elskovsmeldinger da, men bli-bedre-kjent-meldinger, spørsmål om å legge meg til på msn, osv.. Where is this magical place you call "kvinneguiden"? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har faktisk fått endel på kvinneguiden. Røper ikke nick, men alle innleggene jeg skriver er av meget høy kvaliltet edit: ikke elskovsmeldinger da, men bli-bedre-kjent-meldinger, spørsmål om å legge meg til på msn, osv.. Where is this magical place you call "kvinneguiden"? Ligg unna, mitt territorium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Viste ikke at jeg ikke kan ha ny sex-partner på et halvår for å gi blod! Klarer jeg å være *jomfu* til 15 januar mon tro? (å gå tilbake til exdama er uakseltabelt) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan du ikke bare juge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tenk på konsekvensene da mann. JA,jeg får gave\premie, men uknow-. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sitter her og drikker cider nå. Aller helst vil jeg bli hjemme og spille Far Cry II, men skal prøve å være sosial å komme meg til en fest på universitetet. Har jo blitt bedt om å komme og greier... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hmm, hvorfor kan man ikke se at hydrogen brenner? anny one know? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hmm, hvorfor kan man ikke se at hydrogen brenner?anny one know? Eh, man kan vel se hydrogen brenne, det er bare en svak farge på den (bilde. Grunnen til at den brenner såpass svakt er at restproduktene i reaksjon mellom hydrogen og oksygen er vann, og vanndamp er ikke kjent for å stråle mye når den er varm. Reaksjonen i seg selv stråler heller ikke mye. De fleste andre flammer derimot foregår med karbonrike forbindelser (treverk, naturgass, kull, ...), disse vil i tillegg til H2O vil det i disse reaksjonene også produseres karbondioksid og andre karbonforbindelser. Den gule flammen kommer (som regel) av varm sot som stråler. Når det gjelder hvor mye energi selve reaksjonen lager er jeg ikke helt sikker, gidder ikke dra frem kjemitabellen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg