Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er litt irriterende er at jeg som gutt blir ikke overøst med elskovsmeldinger fra kåte forumjenter, mens jeg skal vedde på at så er tilfelle for de stakkars forumjentene som har stått fram.

Jeg har faktisk fått endel på kvinneguiden. Røper ikke nick, men alle innleggene jeg skriver er av meget høy kvaliltet :)

edit: ikke elskovsmeldinger da, men bli-bedre-kjent-meldinger, spørsmål om å legge meg til på msn, osv..

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk fått endel på kvinneguiden. Røper ikke nick, men alle innleggene jeg skriver er av meget høy kvaliltet :)

edit: ikke elskovsmeldinger da, men bli-bedre-kjent-meldinger, spørsmål om å legge meg til på msn, osv..

Where is this magical place you call "kvinneguiden"? :p

Ligg unna, mitt territorium :evil:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Viste ikke at jeg ikke kan ha ny sex-partner på et halvår for å gi blod!

Klarer jeg å være *jomfu* til 15 januar mon tro?

(å gå tilbake til exdama er uakseltabelt)

Lenke til kommentar
hmm, hvorfor kan man ikke se at hydrogen brenner?

anny one know? :p

Eh, man kan vel se hydrogen brenne, det er bare en svak farge på den (bilde.

Grunnen til at den brenner såpass svakt er at restproduktene i reaksjon mellom hydrogen og oksygen er vann, og vanndamp er ikke kjent for å stråle mye når den er varm. Reaksjonen i seg selv stråler heller ikke mye. De fleste andre flammer derimot foregår med karbonrike forbindelser (treverk, naturgass, kull, ...), disse vil i tillegg til H2O vil det i disse reaksjonene også produseres karbondioksid og andre karbonforbindelser. Den gule flammen kommer (som regel) av varm sot som stråler.

Når det gjelder hvor mye energi selve reaksjonen lager er jeg ikke helt sikker, gidder ikke dra frem kjemitabellen nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...