L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Superdeilig bilde for resten! xDIngenting er som litt god gammeldags splatter når man sitter oppe på natta. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm.. Jeg kjøpte meg en koreansk grøsser for en del dager tilbake.. "The Host" Noen her som har sett den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har hørt den skal være bra, men har fortsatt tilgode å få rota meg til å se den. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mitt poeng er at det ikke blir bedre med måten du driver og syter her i tråden. Det Oppstår mye bra samtaler til alle døgnets tider. Du får bare bli aktiv nok så merker du det. Ja, noen få har det vært, om en i størst grad nattestid. Det jeg ikke skjønner er hvordan mine til tider negativt ladede (og ofte kontstruktive) innlegg (som forøvrig som regel kommer med dugelige mellomrom) gir mindre til tråden enn side opp og side ned med intetsigende pjatt som er hverken humoristisk, spennende, givende eller interessant for andre enn de to-tre involverte som jager postrekord i tråden og som man ikke skal se bort ifra snakker om akkurat det samme over MSN samtidig. Det er ikke meningen heller at vi skal snakke seriøst 24/7 her inne heller. Enig, at man kan dra spøken den ekstra distansen har alltid vært litt av sjarmen med SO. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Negativiteten din ender som regel opp med å drepe tråden i stedet for å bidra med noe konstruktivt synes jeg... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Negativiteten din ender som regel opp med å drepe tråden i stedet for å bidra med noe konstruktivt synes jeg... Om jeg kan stoppe strømmen av intetsigende pjatt etc. etc., så ser jeg ikke på det som noe annet enn positivt. Kanskje det kan føre til at folk tenker seg om to ganger før de skriver noe igjen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva skjer i natten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har alltid følt at å poste på et forum skal være noe lystbetont. Trenger ikke bestandig være dype tanker man har filosofert over i dagesvis man skriver ned ... Hva skjer i natten? Man pimper kaffe og har camshow på msn. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Har hørt den skal være bra, men har fortsatt tilgode å få rota meg til å se den. Gah, jeg hadde håpet på noen som hadde sett filmen kunne si den var så sykt bra at den må sees elns. Men at den er bra, ja det har jeg hørt også.. Skarstad: Joda, men det er ganske så ofte disse innleggene dine ikke passer så godt inn. At det er noen som sitter og jager poste rekord i tråden er det alltid. Men det at dette blir borte, er nok ikke så fort å få til. Dette blir nok for alltid en ting med disse Sosial-trådene. Dog sitter jeg og heller skumleser og er med i diskusjonene som pågår når jeg kjeder meg. Og om du prøver, får du nok til å like det også, slik som jeg gjør. Til en viss grad selvsagt. Ellers så er nok diskusjon om hva, hvem eller hvordan. Vi kommer ingen vei med dette. Men å hakke på enkelt brukere, det er ikke akkurat måten å gå frem på. Tilbake til konstruktive innlegg, disse statistikk innleggene dine er ganske spennende å lese. Så om du virkelig ikke har noe annet å gjøre enn å ikke skrive noe ang. personer eller innholdet i tråden. så kan du heller komme innom og poste statistikk for oss. For klaging ønsker vi ikke i tråden. Endret 15. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tilbake til konstruktive innlegg, disse statistikk innleggene dine er ganske spennende å lese. Her må jeg faktisk si meg enig. Ønsker meg mer av dette Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tilbake til konstruktive innlegg, disse statistikk innleggene dine er ganske spennende å lese. Så om du virkelig ikke har noe annet å gjør enn å ikke skrive noe ang. personer eller innholdet. så kan du heller komme innom og poste statistikk for oss. Joda, det blir nok noen flere av dem i tiden som kommer, jeg må bare komme på noen morsommme kategorier ... Jeg tror forresten jeg som regel unngår å gå direkte på person om jeg uttaler meg negativt (selv om jeg godt skjønner at enkelte kan være av en annen oppfatning). For klaging ønsker vi ikke i tråden. Den uttalelsen vil jeg følge opp med å si at vi også har sagt at vi ikke vil ha tøsing her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bah.. Jeg kunne godt tenkt meg en god kopp med irish coffe nå.. hadde vært godt. Evnt. En kopp med espresso Den uttalelsen vil jeg følge opp med å si at vi også har sagt at vi ikke vil ha tøsing her. Beklager, men denne regelen er enda ikke gjeldene. Anyway, tøsing er ekstremt mye hyggeligere enn å få kritikk og negativitet slengt opp i trynet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke akkurat Irish Coffee, men funker fett med kruttsterk kaffe med Jamesons oppi her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 L4r5: Unødvendig å skrive slikt til noen som ikke har annet enn vann å "kose" seg med.. Ellers høres det utrolig godt det du hadde også. Selv om jeg holder en knapp på mitt forslag, det er jo selvsagt best. Men dyrt i lengden! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg tror ikke det er tilfeldig at både vodka, whisky og aqua vita betyr livets vann. Jeg hadde ikke hatt noe selv hadde det ikke vært for at brodern hadde vorspiel i helgen og folk glemte igjen flaskene sine. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ellers høres det utrolig godt det du hadde også. Selv om jeg holder en knapp på mitt forslag, det er jo selvsagt best. Men dyrt i lengden!Min drikke er bedre enn l4r5 sin. kakao, blåbarsaft/sirup, og captein morgan. Og sengen rett etterpå. ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Blåbærsaft/sirup? Hva i allverden gjør det sammen med en blanding av kakao og Captein Morgan? Hørtes mindre delikat ut, spør du meg, noe du ikke gjør dog.. Uansett klarer neppe å finne noe som er bedre enn det jeg skrev, ingenting er bedre av varme goder en kan lage seg. Selvsagt, det er mye godt, men det er min klare favoritt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg sa ikke det var bedre nn dit forslag. Vet ikke helt hva det gjør i den blandingen, men blåbærsmak i kakao er godt, og rom i kakao er godt. Blir rimelig søtt, men det er og godt. Natta til alle som er mer døgnville enn meg og fortsatt er oppe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tror jeg må prøve det der. En må aldri være redd for å prøve nye smaker. natta ngz Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tror jeg må prøve det der. En må aldri være redd for å prøve nye smaker. Du har et poeng her, jeg må vel se om jeg ikke får prøvd det selv en gang. En kan vel ikke frykte smaken før en har prøvd det. Ellers må du har fortreffelig natt, NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg