Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder med L4r5 på denne altså.

Fargoth ER ikke jente. Fargoth KAN ikke være jente.

H*n påstår selv å være det i profilen sin, jeg forholder meg til det folk sier jeg, så lenge jeg ikke har grunn for å tro noe annet. Det er mulig at denne fargoth er en gutt som liker å kle seg ut som en jente, men jeg har ikke sett vedkommende og da har jeg ikke annet enn hans/hennes ord for det.

Lenke til kommentar
Jeg holder med L4r5 på denne altså.

Fargoth ER ikke jente. Fargoth KAN ikke være jente.

H*n påstår selv å være det i profilen sin, jeg forholder meg til det folk sier jeg, så lenge jeg ikke har grunn for å tro noe annet. Det er mulig at denne fargoth er en gutt som liker å kle seg ut som en jente, men jeg har ikke sett vedkommende og da har jeg ikke annet enn hans/hennes ord for det.

Alltid trodd at Fargoth var en gutt jeg :roll:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Den myten har et visst utspring i sannheten da. For det som er er det at når den fryser og tiner flere ganger så blir soppen fort ødelagt/råtten. Og første frostnatt så har den ikke frysi og tint mange ganger, men fått maks modningstid uten å bli ødelagt av dette.
Altså, myten går ut på at man ikke får ordentlig rus før soppen har vært gjennom sin første frostnatt. Noe som er galt

edit: nå skjønte jeg hva du mente ja. men det spørs om dem produserer mer psilocybin over tid :hmm:

Så det er omvendt da for å si det litt dumt?

Trodde ikke påe det med frostnatten;) jeg har ikke fulgt den regelen ihvertfall, men det er MANGE som går utifra det ja.

Er nok ikke omvendt heller. Vil tro det er ganske tilfeldig. Både svak og sterk sopp finner man både i nord og sør Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...