Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det som er sykt er å merke hvor mye dette emnet gjør med meg selv om jeg har vært vekke fra det i noen år nå..... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvor mye K/D Herrbrun? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Enig. La oss bytte emne. Vet dere hva? Det SNØDDE i dag! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mye eller lite? bare noen snøflak? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hater snø...gleder meg til sommeren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bare noen små små flak. Men jeg kan sette kryss i kalenderen nå hvertfall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Første snøflakene er alltid fint å se på...direkte vakkert syns jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Snø gir meg alltid en god stemning. Det er litt digg når det er så kaldt at man kjenner kulden innerst på kroppen selv om man har pakket seg inn i alt slags klær og skjerfet tyter ut fra den trange åpningen i halsen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Deg om det fargoth, jeg må si at du er en merkelig jente. Selv så hater jeg kaldt vær, bortsett fra at jeg elsker å ha det iskaldt på soverommet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er ikke noe glad i kulde. Jeg fryser så lett. Kuldegrader gjør så jeg fryser så at jeg har vondt i alle knokler. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg foretrekker kulde fremfor varme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fargoth ER ikke jente. Fargoth KAN ikke være jente. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg holder med L4r5 på denne altså. Fargoth ER ikke jente. Fargoth KAN ikke være jente. H*n påstår selv å være det i profilen sin, jeg forholder meg til det folk sier jeg, så lenge jeg ikke har grunn for å tro noe annet. Det er mulig at denne fargoth er en gutt som liker å kle seg ut som en jente, men jeg har ikke sett vedkommende og da har jeg ikke annet enn hans/hennes ord for det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvor mye K/D Herrbrun? K/D? Jeg vil i slalåmbakken! NÅ! (Med andre ord, jeg vil ha snø) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg holder med L4r5 på denne altså. Fargoth ER ikke jente. Fargoth KAN ikke være jente. H*n påstår selv å være det i profilen sin, jeg forholder meg til det folk sier jeg, så lenge jeg ikke har grunn for å tro noe annet. Det er mulig at denne fargoth er en gutt som liker å kle seg ut som en jente, men jeg har ikke sett vedkommende og da har jeg ikke annet enn hans/hennes ord for det. Alltid trodd at Fargoth var en gutt jeg Endret 28. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvor mye K/D Herrbrun? K/D? Jeg vil i slalåmbakken! NÅ! (Med andre ord, jeg vil ha snø) Kills/deaths Aka, hvor mange av frøken Olga ble påkjørt idag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Den myten har et visst utspring i sannheten da. For det som er er det at når den fryser og tiner flere ganger så blir soppen fort ødelagt/råtten. Og første frostnatt så har den ikke frysi og tint mange ganger, men fått maks modningstid uten å bli ødelagt av dette.Altså, myten går ut på at man ikke får ordentlig rus før soppen har vært gjennom sin første frostnatt. Noe som er galtedit: nå skjønte jeg hva du mente ja. men det spørs om dem produserer mer psilocybin over tid Så det er omvendt da for å si det litt dumt?Trodde ikke påe det med frostnatten;) jeg har ikke fulgt den regelen ihvertfall, men det er MANGE som går utifra det ja. Er nok ikke omvendt heller. Vil tro det er ganske tilfeldig. Både svak og sterk sopp finner man både i nord og sør Endret 28. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Alltid trodd at Fargoth var en gutt jeg Jeg trodde også det, helt til jeg sjekket profilen til vedkommende. Da fant jeg ut at jeg hadde tatt feil. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Alltid trodd at Fargoth var en gutt jeg Jeg trodde også det, helt til jeg sjekket profilen til vedkommende. Da fant jeg ut at jeg hadde tatt feil. Han er gutt. Han bare kødder med dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg