Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

umulig å si alle råvarene der, fargoth. Knips kan f.eks. inneholde alt mulig rart. Men jeg ser jo du har black og antagelig en syrelapp der. Sopp har jeg ikke peil på så det får noen andre ta. Resten av pillene er så generiske at det også er vanskelig å si.

Den blå har typisk blåvaliumfarge, men ikke rett stempel så kan være alt fra knips til "piratvalium". Den med 3-tallet kunne jeg sikkert googla meg frem til. Samme med den rosa. Men jeg gidder ikke.

Det hvite pulveret tipper jeg er cola eller joggesko.

Fasiten i venstreroterende rekkefølge:

Kokain, crack, ritalin, efedrin, ecstasy (pilen med smilefjes), meskalin (en type kaktus, tørket), LSD (de to brune trekkpapirene i den lille posen), psilocybin (psilocybe cubensis, en sopp), salvia divinorum (en kraftig psykoaktiv urt, ekstrakt i pose), Benadryl (den rosa pillen), rød fluesopp, kodein (muskelavslappende middel), pipetobakk, bupropion, marihuana, hasjisj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det med sopp: Jo lengre nord jo sterkere er soppen, så et eks. soppen på Island er kraftig og tung rus, mens den som er i Amazonas er mild\rolig. Gidder ikke å gå dypt i det, men det har med hvor mye gift det er i soppen.

Ahh ahh ahh, du er feilinformert. F.eks Psilocybe Cubensis som sjeldent vokser nord for mexico, spania, osv bortover, gir hardere rus enn Psilocybe Semilanceata (aka Norsk Spiss fleinsopp). Den inneholder som du er inne på, mer psilocybin som gir rusen. Myten din hører nok hjemme sammen med myten om at flein ikke er potent før første frostnatt, noe som også er feilinformasjon

Lenke til kommentar
Myten din hører nok hjemme sammen med myten om at flein ikke er potent før første frostnatt, noe som også er feilinformasjon
Den myten har et visst utspring i sannheten da. For det som er er det at når den fryser og tiner flere ganger så blir soppen fort ødelagt/råtten. Og første frostnatt så har den ikke frysi og tint mange ganger, men fått maks modningstid uten å bli ødelagt av dette.
Lenke til kommentar
Det med sopp: Jo lengre nord jo sterkere er soppen, så et eks. soppen på Island er kraftig og tung rus, mens den som er i Amazonas er mild\rolig. Gidder ikke å gå dypt i det, men det har med hvor mye gift det er i soppen.

Ahh ahh ahh, du er feilinformert. F.eks Psilocybe Cubensis som sjeldent vokser nord for mexico, spania, osv bortover, gir hardere rus enn Psilocybe Semilanceata (aka Norsk Spiss fleinsopp). Den inneholder som du er inne på, mer psilocybin som gir rusen. Myten din hører nok hjemme sammen med myten om at flein ikke er potent før første frostnatt, noe som også er feilinformasjon

Så det er omvendt da for å si det litt dumt?

Trodde ikke påe det med frostnatten;) jeg har ikke fulgt den regelen ihvertfall, men det er MANGE som går utifra det ja.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Hasj kan vistnok gi hodepine fremfor å fjerne den. Men det pleier jo å gå over.
Som regel så kommer det av at man ikke har spist eller drukket riktig eller at det er dårlig hasj. Jeg bare gadd ikke sitte å ramse opp hvilke rusmidler man kan bruke for å selvmedisinere seg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...