Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om jeg vil ha intatt shrooms rett og slett. Gi meg heller litt THC ;)

Gi meg heller en Coal Ila 18 y.o.

Jeg leste cola og tenkte på noe helt annet. :blush:

Men Caol Ila har sin sjarm, ja. Men det er jo noe helt annet da. Det er noe man koser seg med, ikke noe man tar for å ruse seg.

Lenke til kommentar
Da er det vel snakk om Green Lable, ikke sant?

Husker ikke akkurat hvilken. Greit at blends gir en mye større spekter av smaker, men jeg liker den markante, utpregede smaken man får av en single malt. Derfor har jeg heller ikke like peil på blends. Bare husker jeg har lest hva flere blends inneholdt og ganske mange av dem bruker mye Caol Ila.

Lenke til kommentar
Jeg glemmer stadig at forumet består av barn. ^^
Barn? Lal. Så fordi at jeg ikke drikker noe særlig så er jeg barn? God fornuft.

Jeg vet da hva e, knips, dop, heroin, THC, GHB, cola og alle de andre vennene er, selv om jeg ikke bruker dem, noe særlig. ^^

Er det nå jeg skal si "good for you?" :roll:

Du svarte forsatt ikke på det jeg spurte deg om.

Lenke til kommentar

umulig å si alle råvarene der, fargoth. Knips kan f.eks. inneholde alt mulig rart. Men jeg ser jo du har black og antagelig en syrelapp der. Sopp har jeg ikke peil på så det får noen andre ta. Resten av pillene er så generiske at det også er vanskelig å si.

Den blå har typisk blåvaliumfarge, men ikke rett stempel så kan være alt fra knips til "piratvalium". Den med 3-tallet kunne jeg sikkert googla meg frem til. Samme med den rosa. Men jeg gidder ikke.

Det hvite pulveret tipper jeg er cola eller joggesko.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det med sopp: Jo lengre nord jo sterkere er soppen, så et eks. soppen på Island er kraftig og tung rus, mens den som er i Amazonas er mild\rolig. Gidder ikke å gå dypt i det, men det har med hvor mye gift det er i soppen.

Og man har jo forskjellige typer også.

Så er det vel både skunk, pot og brunt på bildet=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jeg drikker helst single malts ja, årsaken er at jeg synes det er å ødelegge gode drikkevarer å blande dem sammen på det viset man gjør med blends. Det er bedre å sitte å nippe til f.eks en Coal Ila 12, 18 og Dest. Edt. for å kjenne på forskjeller i de forskjellige tapningene.

Ting som smaker godt hver for seg er ikke bestandig like godt sammen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...