b-real Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hørte snakk om det ja. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her er hva som kan skje med de som slacker unna leksene! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=521677 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 And of i go to the x ray lab . snakkes folk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her var det spekt på veien. *sukk* Spekt? Oi, der snek det seg inn et dialektord gitt - beklager, det skal ikke gjenta seg. Det er et ord vi trøndere bruker for å si at det har lagt seg is, f.eks på veiene eller vann. Det må altså ikke forveksles med spekekjøtt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 GLHF =Iko= Her var det spekt på veien. *sukk* Spekt? Oi, der snek det seg inn et dialektord gitt - beklager, det skal ikke gjenta seg. Det er et ord vi trøndere bruker for å si at det har lagt seg is, f.eks på veiene eller vann. Det må altså ikke forveksles med spekekjøtt. Nikka STFU:P Jeg har vokst opp med original spekemat og er død inni meg fordi jeg må helt hjem til Røros for å få tak i det . Dumme nord-trøndelag med sære matvaner... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 And of i go to the x ray lab . snakkes folkTa med bilde tilbake da Her var det spekt på veien. *sukk*Spekt?Oi, der snek det seg inn et dialektord gitt - beklager, det skal ikke gjenta seg. Det er et ord vi trøndere bruker for å si at det har lagt seg is, f.eks på veiene eller vann. Det må altså ikke forveksles med spekekjøtt. Tror ikke det er så veldig mye mann... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Selv så er jeg fra Sør-Trøndelag så jeg tror du kan roe deg helt ned. Det eneste gode som noen gang er kommet ut av Røros er Per Bergersen. Tror ikke det er så veldig mye mann... Du tror ikke det er så mye hva da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hurra for Henning han fortjener takk? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mornings. Hvis noen av dere har tenkt dere til Narvik i dag, HOLD DERE INNENDØRS! Jeg skal øvelseskjøre Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hurra for Henning, jeg tror jeg ler meg skakk! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Uten mere Henning får jeg abstinens! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Trist på morran da jeg ikke kom inn. Heldigvis kom jeg inn nå i friminuttet. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jøss, kald morra. ...og nå er det rett på skolen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mornings. Hvis noen av dere har tenkt dere til Narvik i dag, HOLD DERE INNENDØRS! Jeg skal øvelseskjøre Åja? WARNING: Alle i steinkjer bes om å holde seg inne i helga da jeg kanskje består oppkjøring på Fredag! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jentene får ståpikk, og guttene får mens! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://alge.anart.no/perbergersen/ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har alle låtene jeg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 er trøøøt. åsså blir jeg spamma a telefoner på jobben i dag. tror de har spart opp i 2 uker med problemer å spørr om allt på engang. /lol *You laughs at Jimmi* Litt som han neger roguen vi møtte på -.-" Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ja vet. er forbanna irriterende XD er andpusten etter å løpe opp å ner trappene hele tia. er alltid bare sånn små feil. prøver å guide de på telefon men NEI jeg må komme opp -.- Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har akkurat samme problemet. Folk som ikke klarer å holde fingrene unna "touch pads" som slår av trådløskortet. Ringer til meg slik at jeg må løpe 500 meter for å hjelpe dem. *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg