L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hæppy ding. Fått deg mount? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Gratulerer med dagen. Drikke i dag? Er bare tirsdag, så tar det med ro idag. Skal stikke innom en snartur til familien på besøk etter skolen. Og på kino med ei god venninne etterpå Drikking blir det på onsdag/lillelørdag! Og russerave på lørdag Haha, L4r5 ^^ Endret 27. oktober 2008 av Lund :* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sensurerer vanlige ord Sanger blir vanligvis merket i Apples iTunes musikkbutikk hvis de inneholder grove ord eller banning. Apple alstå... Sensur er bare teit.. Men hva forventer man av fundamentalister i USA, som skal blande seg inni alt. Religion er roten til alt ondt. Hva er teit her? De blir merket. De blir ikke nektet til mennesker under 30 år. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Føler med deg. Det er en jævlig følelse å bære på. :/ Håper det blir bedre for oss begge. Skal legge meg nå. Du får ha en god natt, MrLeftfield! Takk i like måte, Sidious! Skole kl 12 i morgen....meh Skal en tur til FunCom for omvisning Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kva heter gartneren til Stalin? Svar: Plenin Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kom meg selvsagt ikke i seng i kveld heller Liksom 2 og en halv time siden jeg skulle sovna :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Haha ikke jeg heller. Men det er fordi jeg sitter på jobb! Så jeg tjener penger på å sitte våken Endret 27. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Høres ypperlig ut. Godt betalt og tydeligvis ganske slapt. Det er er da det gjør godt å vite at jeg låner penger for å ta en utdanning som mye mulig vil være ubrukelig i arbeidslivet. Tjohei. Endret 28. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gooooood morning Vietnam! Telenor får herved medalje for å være kjappere enn sist gang! Blir kobla opp hjemme neste Tirsdag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Goood morning! tror jeg blir gal! har en deal med 2 kompiser om å ikke barbere oss til jul. har ikke akuratt mye skjegg med damn det er iriterende! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 God morgen folkens. Jeg føler meg bedre enn på veldig lenge faktisk, jeg har ikke sovet spesielt godt i natt, men jeg er uthvilt. Jeg er faktisk ikke det minste trøtt i dag. Hva kan det ha seg? Jeg vet ikke, og driter egentlig i det også. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) sover altid godt:) Endret 28. oktober 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Goood morning! tror jeg blir gal! har en deal med 2 kompiser om å ikke barbere oss til jul. har ikke akuratt mye skjegg med damn det er iriterende! Åjasså? Mikkel i jødemodus: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 God morgen folkens. Sitter i en skikkelig kjedelig engelsk time. Og hva skjer her? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Naaaw! Det var lenge siden, hvordan går det? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det går veldig bra egentlig Sitter på elektro med en litt sær klasse Og hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Joda, ikke så værst egentlig - kunne alltids vært værre. Jobber fortsatt og plages med fjortiser som tror de er så jævla smarte. Omg, I need a woman. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Goood morning! tror jeg blir gal! har en deal med 2 kompiser om å ikke barbere oss til jul. har ikke akuratt mye skjegg med damn det er iriterende! Åjasså? Mikkel i jødemodus: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Joda, ikke så værst egentlig - kunne alltids vært værre. Jobber fortsatt og plages med fjortiser som tror de er så jævla smarte. Omg, I need a woman. Hvem gjør vel ikke det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Alle gutter som er homofile og alle damer som er heterofile? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg