ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Og HVA var galt med TV2-værdamen i dag? Tatt litt mye Prozac igjen? Tenker du på lykketrollet som nesten sluker kameramann og utstyr med smilet sitt? Synes det er morsomt at Tv2 har leseteksten for nyhetsreportere på enten venstre eller høyre side av kamera. Synes ene øyet til nyhetsankere alltid heller mot enten venstre eller høyre . ser jo ut som de har en brutal hjerneskade der de sitter Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tenker på lykketrollet, ja. Mhm. Sikkert så hyggelig atte. Kommer bedre tider Sid. Sånn går no dagan. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 I dag har jeg sett ørten tonn South Park-episoder, spilt masse Guitar Hero (greide Number of the Beast på Easy, noe jeg faktisk er fornøyd med!) og fikset PC-en til en kamerat. Lenge siden jeg har sett så mye bloatware. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis hamsterhjulet bråker, så lag en basket court til den, da! Jeesh, some people. Nå er det over ti år siden jeg hadde hamster så det er i seneste laget, men man kommer ikke unna at udyrene bråker og er mest aktive om natten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 De er nattdyr, så det er logisk. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) "To indonesiske menn lot seg tatovere fordi de trodde de var et av kravene for å få seg jobb i landets etterretningstjeneste. Flere jobbsøkere i Bojonegoro-distriktet på Øst-Java fikk en tekstmelding fra en falsk statlig ansatt som lovet dem jobber i landets etteretningstjeneste, ifølge nyhetsbyrået AFP. Men kravet til stillingen var at de måtte få seg en dragetatovering som dekket hele ansiktet." :!: Jeg har ikke sett noe så dumt siden en republikansk dame anklaget en demokrat for å ha tegnet en "B", for Barack, i ansiktet hennes. Den var speilvendt. Endret 27. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 http://www.nettavisen.no/verden/usavalget/article2329906.ece Hihi. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 OMFG Entourage eide i dag! Såe, skjer her ? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 LINK Hvorfor begynner folk med sånt igjen? :S Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 LINKHvorfor begynner folk med sånt igjen? :S Fordi du sluker det rått? Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fordi det fungerer på utrolig mange, jeg mener du prøvde jo selv. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Altså, du skjuler jo ikke akkurat hensiktene dine når du ikke fjerner den personlige ID-delen av lenken. Endret 27. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Folk er dumme. Hva kan man si. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Genial dag! Først setter vi lag-rekord på bowlingen, og så dinger jeg 70 i WoW Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva har skjedd? Er bare litt oversensitiv i dag, tror jeg. Våkna i morges og følte på meg at det kom til å bli en drittdag. Satt på forelesningen og følte meg som en outsider igjen. Var nesten på gråten på et tidspunkt, det vedvarte egentlig dagen lang. Var en lettelse å komme hjem igjen. Av og til føler jeg bare at jeg ikke hører hjemme på skolen, eller at folk ser ned på meg. Sikkert litt småparanoid. Jeg er så feig iblant. Sier til meg selv at jeg er modig og slikt, men i praksis blir det sjelden sånn. Enkelte dager går det bra dog, og det har det også gjort de siste ukene, men dette har vært en av de mørkeste dagene mine på lenge. Håper bare det blir bedre i morgen. :| Hvordan i HELVETE klarte du å beskrive hvordan JEG føler meg i det siste? Men så er det en del "bedrevitere" på NITH også da, som elsker å gni ting inn og nyte det. *shrug* Kanskje du er ikke paranoid, kanskje det faktisk er sånn. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette tror jeg er en av mine beste dager ever! Fikk vite at jeg kansje ikke skulle ha matte tentamen Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Sensurerer vanlige ord Sanger blir vanligvis merket i Apples iTunes musikkbutikk hvis de inneholder grove ord eller banning. Apple alstå... Sensur er bare teit.. Men hva forventer man av fundamentalister i USA, som skal blande seg inni alt. Religion er roten til alt ondt. Endret 27. oktober 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva har skjedd? Er bare litt oversensitiv i dag, tror jeg. Våkna i morges og følte på meg at det kom til å bli en drittdag. Satt på forelesningen og følte meg som en outsider igjen. Var nesten på gråten på et tidspunkt, det vedvarte egentlig dagen lang. Var en lettelse å komme hjem igjen. Av og til føler jeg bare at jeg ikke hører hjemme på skolen, eller at folk ser ned på meg. Sikkert litt småparanoid. Jeg er så feig iblant. Sier til meg selv at jeg er modig og slikt, men i praksis blir det sjelden sånn. Enkelte dager går det bra dog, og det har det også gjort de siste ukene, men dette har vært en av de mørkeste dagene mine på lenge. Håper bare det blir bedre i morgen. :| Hvordan i HELVETE klarte du å beskrive hvordan JEG føler meg i det siste? Men så er det en del "bedrevitere" på NITH også da, som elsker å gni ting inn og nyte det. *shrug* Kanskje du er ikke paranoid, kanskje det faktisk er sånn. Føler med deg. Det er en jævlig følelse å bære på. :/ Håper det blir bedre for oss begge. Skal legge meg nå. Du får ha en god natt, MrLeftfield! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Wohooo, endelig 18 år! Selvfølgelig er jeg nerd nok til å stikke innom her og nevne det også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Wohooo, endelig 18 år! Selvfølgelig er jeg nerd nok til å stikke innom her og nevne det også Gratulerer med dagen. Drikke i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg