Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og HVA var galt med TV2-værdamen i dag? Tatt litt mye Prozac igjen?

Tenker du på lykketrollet som nesten sluker kameramann og utstyr med smilet sitt?

Synes det er morsomt at Tv2 har leseteksten for nyhetsreportere på enten venstre eller høyre side av kamera.

Synes ene øyet til nyhetsankere alltid heller mot enten venstre eller høyre . ser jo ut som de har en brutal hjerneskade der de sitter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"To indonesiske menn lot seg tatovere fordi de trodde de var et av kravene for å få seg jobb i landets etterretningstjeneste.

Flere jobbsøkere i Bojonegoro-distriktet på Øst-Java fikk en tekstmelding fra en falsk statlig ansatt som lovet dem jobber i landets etteretningstjeneste, ifølge nyhetsbyrået AFP.

Men kravet til stillingen var at de måtte få seg en dragetatovering som dekket hele ansiktet."

INDONESIA-LIFESTYLE_883780x.jpg

:!:

Jeg har ikke sett noe så dumt siden en republikansk dame anklaget en demokrat for å ha tegnet en "B", for Barack, i ansiktet hennes. Den var speilvendt.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Hva har skjedd?

Er bare litt oversensitiv i dag, tror jeg. Våkna i morges og følte på meg at det kom til å bli en drittdag. Satt på forelesningen og følte meg som en outsider igjen. Var nesten på gråten på et tidspunkt, det vedvarte egentlig dagen lang. Var en lettelse å komme hjem igjen. Av og til føler jeg bare at jeg ikke hører hjemme på skolen, eller at folk ser ned på meg. Sikkert litt småparanoid. Jeg er så feig iblant. Sier til meg selv at jeg er modig og slikt, men i praksis blir det sjelden sånn. Enkelte dager går det bra dog, og det har det også gjort de siste ukene, men dette har vært en av de mørkeste dagene mine på lenge. Håper bare det blir bedre i morgen. :|

Hvordan i HELVETE klarte du å beskrive hvordan JEG føler meg i det siste? Men så er det en del "bedrevitere" på NITH også da, som elsker å gni ting inn og nyte det. *shrug* Kanskje du er ikke paranoid, kanskje det faktisk er sånn.

Lenke til kommentar

Sensurerer vanlige ord

Sanger blir vanligvis merket i Apples iTunes musikkbutikk hvis de inneholder grove ord eller banning.

Apple alstå... Sensur er bare teit..

Men hva forventer man av fundamentalister i USA, som skal blande seg inni alt.

Religion er roten til alt ondt.

Endret av Terje92
Lenke til kommentar
Hva har skjedd?

Er bare litt oversensitiv i dag, tror jeg. Våkna i morges og følte på meg at det kom til å bli en drittdag. Satt på forelesningen og følte meg som en outsider igjen. Var nesten på gråten på et tidspunkt, det vedvarte egentlig dagen lang. Var en lettelse å komme hjem igjen. Av og til føler jeg bare at jeg ikke hører hjemme på skolen, eller at folk ser ned på meg. Sikkert litt småparanoid. Jeg er så feig iblant. Sier til meg selv at jeg er modig og slikt, men i praksis blir det sjelden sånn. Enkelte dager går det bra dog, og det har det også gjort de siste ukene, men dette har vært en av de mørkeste dagene mine på lenge. Håper bare det blir bedre i morgen. :|

Hvordan i HELVETE klarte du å beskrive hvordan JEG føler meg i det siste? Men så er det en del "bedrevitere" på NITH også da, som elsker å gni ting inn og nyte det. *shrug* Kanskje du er ikke paranoid, kanskje det faktisk er sånn.

Føler med deg. Det er en jævlig følelse å bære på. :/ Håper det blir bedre for oss begge. Skal legge meg nå. Du får ha en god natt, MrLeftfield!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...