Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare et mas med gnagere i bur uansett. De skal stelles, ha konstant utskiftning av mat, vann og spon og så må man fjerne dritt og hår ved regelmessige intervaller. I tillegg bråker de om natten og gjemmer seg om dagen og skal man ta dem ut for å kose med dem må man holde dem fast ellers stikker de av og gjemmer seg. Det er litt det samme som akvarium, man tenker "jøss, hvor gøy hadde det ikke vert å hatt et slikt", men når man først har skaffet seg et innser man hvor bedritent mye av arbeidet det medfører faktisk er.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen da, tjompis! :)

Gammel blir du?

Ed1t:

|

v

AH BERLINGSKE det minner meg om de UTROLIG kjedelige reklamene som gikk hele tiden på National Geographic. GAWD så tragiske. Hun med den sykkelen.

Jeg så mye på NGC før.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Word!

For eksempel det fordømte treningshjulet som den springer på fra du legger deg til du står opp. Om du så utsetter å legge deg i 2 timer så starter den med engang du har lagt hodet på puta!

Å tar du ut hjulet så den ikke får trent blir den feit!

*rasle rasle* *knirk, knirk, knirk, knirk, knirk, knirk, knirk, knirk* *rasle*
Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

KAWAIIII!

Hvis hamsterhjulet bråker, så lag en basket court til den, da!

Jeesh, some people.

EVT: Bare ta ut hjulet om natta, og sett det inn om morgenen; så har den forhåpentligvis løpt som faen mens du var borte og er klar for litt påtafsing.

Og HVA var galt med TV2-værdamen i dag? Tatt litt mye Prozac igjen?

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Hva har skjedd?

Er bare litt oversensitiv i dag, tror jeg. Våkna i morges og følte på meg at det kom til å bli en drittdag. Satt på forelesningen og følte meg som en outsider igjen. Var nesten på gråten på et tidspunkt, det vedvarte egentlig dagen lang. Var en lettelse å komme hjem igjen. Av og til føler jeg bare at jeg ikke hører hjemme på skolen, eller at folk ser ned på meg. Sikkert litt småparanoid. Jeg er så feig iblant. Sier til meg selv at jeg er modig og slikt, men i praksis blir det sjelden sånn. Enkelte dager går det bra dog, og det har det også gjort de siste ukene, men dette har vært en av de mørkeste dagene mine på lenge. Håper bare det blir bedre i morgen. :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...