Sir Game Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet hvilken sang som er på denne snutten? Sitter du å onanerer til videoer av Roy Keane? Absolutt. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lesestoff : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12262531 Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du gir meg god latter, Bramle, det skal du ha for! Takk. Du gjør det lett for meg. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 =iko= hvis du ikke viste det så har morfaren min vært med på å bygge bunkeren i hønefoss... i 74/75 åra, sånn bygningssjef ellr lign. morro ikkesant Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har prakteksempel på hvordan ting kan gå:http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=521587 Å i svarte faen da. Tror jeg må spy.. =/ Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Whoah, hva er greia med øyevippene? Öö Sett-på rosa? Det var jo.. ganske fint.. Jaja. Man får styre og ordne som man vil. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du gir meg god latter, Bramle, det skal du ha for! Takk. Du gjør det lett for meg. Om jeg gjør det lett for deg å drite deg ut og gi meg samtidig en god latter: anytime. God latter forlenger livet. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Om jeg gjør det lett for deg å drite deg ut og gi meg samtidig en god latter: anytime. God latter forlenger livet. Så, så. La deg ikke blende av din firesifrede postcount og flerårige fartstid; det har ikke hatt en nevneverdig positiv innvirkning på deg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Om jeg gjør det lett for deg å drite deg ut og gi meg samtidig en god latter: anytime. God latter forlenger livet. Så, så. La deg ikke blende av din firesifrede postcount og flerårige fartstid; det har ikke hatt en nevneverdig positiv innvirkning på deg. og hva har DET med saken å gjøre? Ikke la deg selv tro på din liksom intelligens, for den finnes ikke Du bare lurer deg selv. Men hvem bryr seg så lenge du tror på dine løgner selv? Don't take yourself too seriously Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hver gang dere to er i samme tråd så går dere i tottene på hverandre... o_O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har en ørkenrotte i skjorta mi. Det kiler. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kiler i skrittet eller? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kiler i skrittet eller? Stephen Lynch - Gerbil! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 -nosound- hva handler teksten sånn kort om`? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 -nosound- hva handler teksten sånn kort om`? kort oppsummert: "Dont stick him up your butt!" Lyrics: I bought a gerbil at the petting zoo If richard grear can do it I can too I get undress I start to lube I stick the gerbil at the end of the tube Wondering just how he'll feel Will he like it better than his little wheel Careful now he's right beside me One more inch and he's inside me Goooo, gerbil, go Burrow harder, burrow deeper be my little chimney sweeper one thing i forgot about how am i supposed to get you out so now my gerbil is on easy street its more than cozy and theres plenty to eat got to find a way to get him out of his hole i tried crobars i tried wires i almost had him with a pair of plyers i tried cheese but he's not biting i wish this wasn't so exciting Goooo, gerbil, go Jesus, I am such a sucker Please get out you furry f***er I think I am getting ill Suddenly he is very very still Now its too late My gerbil died I guess I have committed gerbicide Here's some advice its very clear cutt If you love your gerbil Don't stick him up your butt Don't stick him up your butt Little furry gerbil in your booty hole Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 HAHAH sykeste teksten jeg har lest på lenge . Takk for at du postet den Leftfield jeg tok like godt og tvang min lille gerbil inn i et rør med det samme Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvorfor har alle søte, små rodents? Jeg vil og ha. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg også, med dynamo på tredemølla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg