L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det hjelper ikke å prøve å temme henne! Ikke deg heller virket det som. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jess, om du ikke ser ut som sau da? Det ville ikke vært spesielt positivt.. Altså. Jeg ER en sau. En grønn en, for å være nøyaktig. Så, det er de andre (de hvite, altså), som kler seg ut, fordi jeg (som deres dronning) ikke tillater at de får se ut som meg. Ellernoe. x) Okies, jeg tror jeg skal natte straks, jeg. Virker som en god ide. x) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kibs er jo vår alles knivkåte hjørnesteinsposter i denne tråden. Mister vi henne blir ikke ting det samme Akkurat. Det er jeg helt enig i.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det hjelper ikke å prøve å temme henne! Ikke deg heller virket det som. Men nå snakker vi ikke om meg, vi snakker om Nie, og hvor vill hun er! xD Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jess, om du ikke ser ut som sau da? Det ville ikke vært spesielt positivt.. Altså. Jeg ER en sau. En grønn en, for å være nøyaktig. Så, det er de andre (de hvite, altså), som kler seg ut, fordi jeg (som deres dronning) ikke tillater at de får se ut som meg. Ellernoe. x) Okies, jeg tror jeg skal natte straks, jeg. Virker som en god ide. x) Det får du nesten bevise i RPP Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kibs er jo vår alles knivkåte hjørnesteinsposter i denne tråden. Mister vi henne blir ikke ting det samme Akkurat. Det er jeg helt enig i.. Nei, uff, forandring, altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Men nå snakker vi ikke om meg, vi snakker om Nie, og hvor vill hun er! xD Du er faktisk villere da. Med Nie er det bare å vifte med en kniv. Du hadde antagelig begynt å slikke på kniven om man gjorde det samme Nei, uff, forandring, altså. Det hadde forresten ikke blitt det samme om du slutta å klage på alle de andre i tråden heller. Ergo: Change CAN be good. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, uff, forandring, altså. Forandring får vi om du slutter å syte over hvor elendig denne plassen er og heller kommer deg langt unna, eller prøver å bidra til å gjøre denne plassen til det du ønsker den å være. Jeg har prøvd å slette/moderere slike tråder inn på et normal og seriøst emne et par ganger, men det funker ikke. Eneste som hjelper er å bidra ikke syte i tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Men nå snakker vi ikke om meg, vi snakker om Nie, og hvor vill hun er! xD Du er faktisk villere da. Med Nie er det bare å vifte med en kniv. Du hadde antagelig begynt å slikke på kniven om man gjorde det samme Nei, kanskje ikke sleika på den. Men jeg hadde ikke løpt og gjemt meg i alle fall. Nie, skam deg! Det er bare en kniv! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hu frika bare jeg slikka på eggen på kjøkkenkniven jo... Hu er så tam Apropos kniv og sånn. Alle som synes de to essensielle tingene i en film er pupper og blod burde sjekke ut "Hack" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det får du nesten bevise i RPP Done. For maaange sider siden. ^^ Nei, kanskje ikke sleika på den. Men jeg hadde ikke løpt og gjemt meg i alle fall. Nie, skam deg! Det er bare en kniv! Ey! Kniv i Eplefes hender? Bare idioter gjemmer seg ikke. Eller folk med det som for meg er litt rare fetisjer. x) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det får du nesten bevise i RPP Done. For maaange sider siden. ^^ Jeg er lat og orker ikke å lete. Og jeg krever nye bevis, slikt som er gammelt er ikke godt nok! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg er lat og orker ikke å lete. Og jeg krever nye bevis, slikt som er gammelt er ikke godt nok! Tek da på sikt (vi tar det som det kommer), akkurat nå skal jeg bare ta senga mi, tror jeg. ^^ Natta, alle små folkene. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forandring får vi om du slutter å syte over hvor elendig denne plassen er og heller kommer deg langt unna, eller prøver å bidra til å gjøre denne plassen til det du ønsker den å være. Jeg har prøvd å slette/moderere slike tråder inn på et normal og seriøst emne et par ganger, men det funker ikke. Eneste som hjelper er å bidra ikke syte i tråden Har prøvd begge deler, jeg, uten at gjorde noen forskjell i lengden. Så lenge folk her ikke vil diskutere, ikke vil bruke mer enn et minutt på hvert innlegg og de i hvert fall ikke vil ta noe alvorlig er det fint lite som vil forandre seg. Det faktum at det kun er om natten det oppstår ordentlige diskusjoner og dialoger her er vel bevis nok på at det er brukermassen som er problemet, ikke min "syting". Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forandring får vi om du slutter å syte over hvor elendig denne plassen er og heller kommer deg langt unna, eller prøver å bidra til å gjøre denne plassen til det du ønsker den å være. Jeg har prøvd å slette/moderere slike tråder inn på et normal og seriøst emne et par ganger, men det funker ikke. Eneste som hjelper er å bidra ikke syte i tråden Har prøvd begge deler, jeg, uten at gjorde noen forskjell i lengden. Så lenge folk her ikke vil diskutere, ikke vil bruke mer enn et minutt på hvert innlegg og de i hvert fall ikke vil ta noe alvorlig er det fint lite som vil forandre seg. Det faktum at det kun er om natten det oppstår ordentlige diskusjoner og dialoger her er vel bevis nok på at det er brukermassen som er problemet, ikke min "syting". Mitt poeng er at det ikke blir bedre med måten du driver og syter her i tråden. Det Oppstår mye bra samtaler til alle døgnets tider. Du får bare bli aktiv nok så merker du det. Det er ikke meningen heller at vi skal snakke seriøst 24/7 her inne heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Det er ikke meg... Det er alle andre!" Folk har dratt den replikken der tidligere, Skarstad ... Det var dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hu frika bare jeg slikka på eggen på kjøkkenkniven jo... Hu er så tam Apropos kniv og sånn. Alle som synes de to essensielle tingene i en film er pupper og blod burde sjekke ut "Hack" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, hun er en tam, pinglete sau. Superdeilig bilde for resten! xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Artig faktum at det stort sett er *kjernen* du ikke liker som er her om natten da. Ellers er det tilløp til diskusjoner, det ar til og med pågått ett par parallelt, men et er klart det blir vanskelig å holde det gående, når flertallet gjerne vil få med seg alt som blir skrevet. Da kan man ikke bruke så veldig mange minutter på hvert innlegg. Ellers har jeg forresten kost meg med flere av de spydige postene i SO6. Såpass må man tåle. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Det er ikke meg... Det er alle andre!" Folk har dratt den replikken der tidligere, Skarstad ... Det var dem. Det var faktisk en fin måte å si det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg