Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvilken sang som er på denne snutten?

Lux Aeterna (Requiem for a Dream for menigmann), forøvrig verdens mest misbrukte musikkstykke.

Edit: Vent. Jeg tror det er Lord of the Rings-versjonen, Requiem for a Tower. Større orkester og kor.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som er på denne snutten?

Lux Aeterna (Requiem for a Dream for menigmann), forøvrig verdens mest misbrukte musikkstykke.

Edit: Vent. Jeg tror det er Lord of the Rings-versjonen, Requiem for a Tower.

Misbrukt, ja! men den er fortsatt en av de best flytende låtene jeg vet om.

Lenke til kommentar
Dette var nytt for meg.

Å insinuerer at folk som driver med en aktivitet en selv ikke får til er homofile, har alltid vært populært blant gutter i de tidlige stadier av puberteten og idioter.

hahahahahaha, ÅRETS

meh fotball. Gutter som tror de er menn, elsker å hoppe på hverandre og bite hverandre i tissen for så å løpe par runder halvnakne fordi de greide å sparke ballen forbi slemmemannen og i målet.

"- Har vært gjennom C++, Java, openGL, noe .NET, Software Engineering, Prosjektstyring, Datateknikk, Databaser, Spilldesign, AI design. Har også et IKT-Driftsfagoperatør fagbrev (2års læreperiode)."

MANN. Med bare versaler, liksom.

og hva kan DU flashe med? Siden vi er inne på det.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Mann: Voksen person av hankjønn.

Om en driver med programmering eller fotball gjør hverken noe fra eller til.

Summa summarum: Jeg kan "flashe" med å være et forstandig og intelligent individ, to egenskaper viet mindre prominens enn de fortjener.

Lenke til kommentar

Mann: Voksen person av hankjønn.

Om en driver med programmering eller fotball gjør hverken noe fra eller til.

Summa summarum: Jeg kan "flashe" med å være et forstandig og intelligent individ, to egenskaper viet mindre prominens enn de fortjener.

Du gir meg god latter, Bramle, det skal du ha for!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...