Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Øl og pizza til frokost! Yeah! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet hvilken sang som er på denne snutten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nei! Kakao for å få varmen i seg og deilig ostesmørbrød. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvilken sang som er på denne snutten? Lux Aeterna (Requiem for a Dream for menigmann), forøvrig verdens mest misbrukte musikkstykke. Edit: Vent. Jeg tror det er Lord of the Rings-versjonen, Requiem for a Tower. Større orkester og kor. Endret 27. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet hvilken sang som er på denne snutten? Lux Aeterna (Requiem for a Dream for menigmann), forøvrig verdens mest misbrukte musikkstykke. Edit: Vent. Jeg tror det er Lord of the Rings-versjonen, Requiem for a Tower. Misbrukt, ja! men den er fortsatt en av de best flytende låtene jeg vet om. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 NP: Eine Kleine Nachtmusik - Mozart Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Dette var nytt for meg. Å insinuerer at folk som driver med en aktivitet en selv ikke får til er homofile, har alltid vært populært blant gutter i de tidlige stadier av puberteten og idioter. hahahahahaha, ÅRETS meh fotball. Gutter som tror de er menn, elsker å hoppe på hverandre og bite hverandre i tissen for så å løpe par runder halvnakne fordi de greide å sparke ballen forbi slemmemannen og i målet. "- Har vært gjennom C++, Java, openGL, noe .NET, Software Engineering, Prosjektstyring, Datateknikk, Databaser, Spilldesign, AI design. Har også et IKT-Driftsfagoperatør fagbrev (2års læreperiode)." MANN. Med bare versaler, liksom. og hva kan DU flashe med? Siden vi er inne på det. Endret 27. oktober 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet hvilken sang som er på denne snutten? Sitter du å onanerer til videoer av Roy Keane? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fuck for cocoa! avtale=) når skal vi møtes? Men jeg vil ikke førstnevnte av setningen din. Kl. 5. Men da må du ha med deg masse kakao og krem! Helt greit=) regner med at kakao som er laget fra bunnen av ikke blir takket nei til? Kakao laget av sjokolade-plate;) Og of course knall-gode ostesmørbrød Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 nei nå skal jeg lage meg pizza.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nei, vi spis no ka-vi-har. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 og hva kan DU flashe med? Siden vi er inne på det. Mann: Voksen person av hankjønn. Om en driver med programmering eller fotball gjør hverken noe fra eller til. Summa summarum: Jeg kan "flashe" med å være et forstandig og intelligent individ, to egenskaper viet mindre prominens enn de fortjener. Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ååh, så dumme dere er til å diskutere. Så det er bare å dra ned buksene og måle, gutter. Jeg skal passe på at noe ikke går feil for seg. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 http://www.adressa.no/tv/?id=7856&autoplay=1 :O Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja ikke alle som blir gift i bryllupssenga. med eskorte å varsellys i bunn å grunn er det bare synd på fyren Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Han har jo tatt av 200 kg, da. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 http://www.adressa.no/tv/?id=7858&autoplay=1&page=0 FAIL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Forsatt litt å gå på. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 og hva kan DU flashe med? Siden vi er inne på det. Mann: Voksen person av hankjønn. Om en driver med programmering eller fotball gjør hverken noe fra eller til. Summa summarum: Jeg kan "flashe" med å være et forstandig og intelligent individ, to egenskaper viet mindre prominens enn de fortjener. Du gir meg god latter, Bramle, det skal du ha for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg