WheelMan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Og jeg har kopp til deg. Bare rusle deg over hit så skal du få den. Trappa er litt bratt da, men jeg regner med du klarer å gå opp den. Jeg har fått en at Natalie, tenk L4r5: Den var slem. Digger sånne jeg :!: L4r5: Den var slem. Uff, jeg veit. Men jeg tror Wheelman vet at jeg bare kødder med han. Yup Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Trodde egentlig ikke at Adrian var av typen som ikke hadde selvironi rundt sin egen skjebne. Mer kaffe, nå. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tror Wheelman har en god porsjon humor. Eple: Nå fikk jeg akkurat en idé. Jeg må nesten skaffe meg en slik å gå rundt med på jobb. Hun veninna di har sunn skepsis altså? Det er ikke så dumt, folk sender jo ut disse linkene uten at de vet det, når man spør så får man i alle fall vite om vedkommende mente å sende ut linken - ikke så dumt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg fikk svar fra tine!!!! "Vi setter stor pris på at du kontaktet oss da du fant et fremmedlegeme i din Go'morgen Vaniljeyoghurt & müsli. Vi ser alvorlig på denne hendelsen. Dersom det ikke er for mye bry, setter vi pris på om du kan sende funnet og emballasjen inn til oss. På denne måten får vi muligheten til å undersøke funnet, samt å gi deg som forbruker det svar vi mener du har krav på. Det er fint om du også sender med din adresse. Du vil selvsagt få dekket utlegg for porto, og en kompensasjon for ditt uheldige kjøp." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Neeei, men man skulle tro hun visste at jeg ikke akkurat var typen til å få et "jeg trykker på alt"-virus. Edit: Er ikke egentlig jobben din nettopp å gjøre det? Endret 27. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hadde kjøpt den glatt selv. Det er jo enorm plass og mange rom. Tenk på hvor kult det kunne blitt innredet der.Eget kinorom, eget treningsrom, egen dusj til treningsrommet, eget utested med plass til en vennegjeng av OK størrelse, King size industrielt kjøkken, gigantisk soverom.. Litt synd at det er asbest i beggene, og at det ikke er regulert for boligformål. For boliger kreve det vel også vindu med en viss størrelse på soverommet. Ja. skulle en først ha kjøpt en bunkers til 5 millioner så har en vel penger til å pusse opp også Men jeg tror nok jeg ville behold mye av gamlestilen . Asbestplatene får så være. jeg er hvertfall trygg om en atomkrig skulle bryte ut. Skulle drasset med meg pcen , tven osv osv. trenger ikke så mye . måtte vel evt skjøtet mobilt bredbånd til utsiden av bunkeren Skulle da tro det finnes alternative utganger i den også? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, det kan skje den beste vet du. Kanskje du har hatt besøk av noen som liker å trykke på ting? Joda, jeg vet hva du mener, men jeg spør vanligvis jeg også uansett hvem det er som sender meg linker, med mindre jeg kjenner igjen adressen da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sant nok, men jeg trodde virkelig at youtube.com var en adresse de fleste kjente igjen. x) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ikke de som tenker "oh likn! phunnies*click*." Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skulle ønske jeg hadde en bunkers, da kunne jeg ha sinsyke fester med ekstrem høy musikk Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det enkleste er jo å blokkere alle man får sånt av. Så slipper man en msn liste med mange (idioter) på. Jeg liker msn-listen min liten. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det enkleste er jo å blokkere alle man får sånt av. Så slipper man en msn liste med mange (idioter) på. Jeg liker msn-listen min liten. Er jo tøft å ha mange folk som man ikke kjenner på msn. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg fikk svar fra tine!!!!"Vi setter stor pris på at du kontaktet oss da du fant et fremmedlegeme i din Go'morgen Vaniljeyoghurt & müsli. Vi ser alvorlig på denne hendelsen. Dersom det ikke er for mye bry, setter vi pris på om du kan sende funnet og emballasjen inn til oss. På denne måten får vi muligheten til å undersøke funnet, samt å gi deg som forbruker det svar vi mener du har krav på. Det er fint om du også sender med din adresse. Du vil selvsagt få dekket utlegg for porto, og en kompensasjon for ditt uheldige kjøp." Fremmedlegeme? XD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Skal holde dere oppdatert med hva som skjer. Skal sende den idag så får nok svar iløpet av uka Endret 27. oktober 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) EDIT: Dobbelpost Endret 27. oktober 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det en rosin? Eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har fått regulering idag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sikkert en mini-penis. Menehh, jeg stikker hjem. Vi talast! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ser ut som en rosin men den virka litt for "glatt" til å være det :| Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Måtte hjelpe lillebror på 10 med engelskleksene sine. Han skulle høre på noen sanger og se om det var I Am i tekstene. Så vi fant Dio - I Am, Anthrax - I Am The Law, Scorpions - Rock you like a Hurricane og Black Sabbath - Hole In The Sky. Blir rart når klassekameratene hans kommer med High School Musical og slikt pjatt Endret 27. oktober 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg