Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som kan hjelpe meg med den jævla msn-virusert!!!

1. Slå av maskinen din.

2. Trekk ut alle kabler.

3. Legg kabinett og kabler i en pappeske, pakk den gjerne inn i puter eller en dyne.

4. Send den tilbake til produsenten og merk pakken med følgende tekst:

"Hei, jeg er for dum til å ha datamaskin, vennligst ta i mot denne gaven fra meg."

5. Eller du kan bare slutte å bruke msn, bruk trillian eller en av de andre klientene.

6. Installer antivirus.

7. Slutt å klikk på linker på msn, jamfør punkt 4.

8. Lær noe av den feilen du akkurat har begått, slik at du slipper å begå den flere ganger.

9. Formater maskinen din og installer Windows på nytt.

Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe meg med den jævla msn-virusert!!!

1. Slå av maskinen din.

2. Trekk ut alle kabler.

3. Legg kabinett og kabler i en pappeske, pakk den gjerne inn i puter eller en dyne.

4. Send den tilbake til produsenten og merk pakken med følgende tekst:

"Hei, jeg er for dum til å ha datamaskin, vennligst ta i mot denne gaven fra meg."

meen jeg har bærbar da :roll:

Lenke til kommentar
DEN VAR MIN LARS, dammit..

..noen som har en kopp? Den jævla vaskedama har knabba min

Jeg knabber alle tallrekkene jeg kan :ph34r:

Og jeg har kopp til deg. Bare rusle deg over hit så skal du få den. Trappa er litt bratt da, men jeg regner med du klarer å gå opp den.

Lenke til kommentar

L4r5: Den var slem. :p

Jeg fikk en del sånne "Jeg har fått msn-virus, hjelp!". Jeg ber dem møte meg i byen, skifter jeg til "No, I will not fix your computer"-tskjorten, og står og peker på den. Ellers så sier jeg "Det eneste som hjelper er å sitte utendørs med tente lys rundt pc-en mens du messer 'jeg er for dum til å ha pc, jeg er for dum til å ha pc, jeg er for dum til å ha pc'."

Jeg trykker gjerne på linker, men er lov å være litt kildekritisk. Har en venninne som ALLTID spør hva det er, selv om vi snakker om en sang, og så sender jeg en link (http://youtube.com/****) og hun spør "hva er det?".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
L4r5: Den var slem. :p
Uff, jeg veit. Men jeg tror Wheelman vet at jeg bare kødder med han.

Hvis ikke så: I just pulled your leg, wheelman. Mente ikke noe vondt.

Det GÅR nok bra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...