Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du kan jo slutte å bruke msn? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 noen som kan hjelpe meg med den jævla msn-virusert!!! 1. Slå av maskinen din. 2. Trekk ut alle kabler. 3. Legg kabinett og kabler i en pappeske, pakk den gjerne inn i puter eller en dyne. 4. Send den tilbake til produsenten og merk pakken med følgende tekst: "Hei, jeg er for dum til å ha datamaskin, vennligst ta i mot denne gaven fra meg." 5. Eller du kan bare slutte å bruke msn, bruk trillian eller en av de andre klientene. 6. Installer antivirus. 7. Slutt å klikk på linker på msn, jamfør punkt 4. 8. Lær noe av den feilen du akkurat har begått, slik at du slipper å begå den flere ganger. 9. Formater maskinen din og installer Windows på nytt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 noen som kan hjelpe meg med den jævla msn-virusert!!! Joda. Ta det på emmesenn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ellers gjør som meg avinstaler msn og skift passord og instaler msn igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) ellers gjør som meg avinstaler msn og skift passord og instaler msn igjen Den kuren hjelper ike på alle virusene. edit: WHOOHOO! Tallrekke! Endret 27. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 noen som kan hjelpe meg med den jævla msn-virusert!!! 1. Slå av maskinen din. 2. Trekk ut alle kabler. 3. Legg kabinett og kabler i en pappeske, pakk den gjerne inn i puter eller en dyne. 4. Send den tilbake til produsenten og merk pakken med følgende tekst: "Hei, jeg er for dum til å ha datamaskin, vennligst ta i mot denne gaven fra meg." meen jeg har bærbar da Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Og en bærbar er ikke en datamaskin? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ellers gjør som meg avinstaler msn og skift passord og instaler msn igjen Den kuren hjelper ike på alle virusene. 131313 Ulykke! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Og en bærbar er ikke en datamaskin? den har ikke kabinett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 131313Ulykke! YEAY! Tallrekker! Jeg ELSKER tallrekker! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Og en bærbar er ikke en datamaskin? den har ikke kabinett Jeg er redd du tar feil der gitt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 DEN VAR MIN LARS, dammit.. ..noen som har en kopp? Den jævla vaskedama har knabba min Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Snakker om snobb. Er det en sånn sexy vaskedame med kort kjole og fransk aksent? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Og en bærbar er ikke en datamaskin? den har ikke kabinett Plastikken som holder kretskortene på plass er et kabinett.... Vær så snill å kast den ut vinduet, les en bok og bruk ALDRI en datamaskin igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 DEN VAR MIN LARS, dammit.. ..noen som har en kopp? Den jævla vaskedama har knabba min Jeg knabber alle tallrekkene jeg kan Og jeg har kopp til deg. Bare rusle deg over hit så skal du få den. Trappa er litt bratt da, men jeg regner med du klarer å gå opp den. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Snakker om snobb. Er det en sånn sexy vaskedame med kort kjole og fransk aksent? Id hit it! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Og en bærbar er ikke en datamaskin? den har ikke kabinett Plastikken som holder kretskortene på plass er et kabinett.... Vær så snill å kast den ut vinduet, les en bok og bruk ALDRI en datamaskin igjen åja ja skal kaste den ut snart... får ny snart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 L4r5: Den var slem. Jeg fikk en del sånne "Jeg har fått msn-virus, hjelp!". Jeg ber dem møte meg i byen, skifter jeg til "No, I will not fix your computer"-tskjorten, og står og peker på den. Ellers så sier jeg "Det eneste som hjelper er å sitte utendørs med tente lys rundt pc-en mens du messer 'jeg er for dum til å ha pc, jeg er for dum til å ha pc, jeg er for dum til å ha pc'." Jeg trykker gjerne på linker, men er lov å være litt kildekritisk. Har en venninne som ALLTID spør hva det er, selv om vi snakker om en sang, og så sender jeg en link (http://youtube.com/****) og hun spør "hva er det?". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 L4r5: Den var slem. Uff, jeg veit. Men jeg tror Wheelman vet at jeg bare kødder med han. Hvis ikke så: I just pulled your leg, wheelman. Mente ikke noe vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 L4r5: Den var slem. Uff, jeg veit. Men jeg tror Wheelman vet at jeg bare kødder med han. Hvis ikke så: I just pulled your leg, wheelman. Mente ikke noe vondt. Det GÅR nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg