cHilfiger Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 haha, hvis jeg hadde hatt penger ville jeg flytta inn der! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja ikke sant Må da være perfekt for noen . som fks meg . er hvertfall sikker på at ingen bryter seg inn å stjeler "vinne i lotto neste helg" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hadde kjøpt den glatt selv. Det er jo enorm plass og mange rom. Tenk på hvor kult det kunne blitt innredet der. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skal det være en atomsikker bunker ? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2733592.ece Fyflate , hadde jeg hatt 5 millioner skulle jeg kjøpt den bunkern glatt. tenk deg helt fuckings alene der da. alt er 70 talls stil. med gamle tallskive telefoner å egen safe . pluss ørten rom å boltre seg i Kunne skapt sin egen verden der inne i fjellet Edit : Salgsannonsen http://www.skifte.no/til_salgs?eiendomskat...naeringseiendom Noen som blir med å spleise? konge sted å ha fest da! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hehe Kunne tatt en 7 dagers der inne uten at noen hadde rynket på nesen av den grunn Fordeler : Det er en atomsikker bunker Skremmende 70 talls stil Tallskive Telefoner, Old School Safe Innbruddsikker God Garageplass Selvforsynt strøm, vann , Megastor stue Feste non stop til du dauer Sove i et nytt rom hver natt Ulemper: giftige veggplater noe ensomt, som kan føre til vennskap med dukkene der inne Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hadde kjøpt den glatt selv. Det er jo enorm plass og mange rom. Tenk på hvor kult det kunne blitt innredet der.Eget kinorom, eget treningsrom, egen dusj til treningsrommet, eget utested med plass til en vennegjeng av OK størrelse, King size industrielt kjøkken, gigantisk soverom.. Litt synd at det er asbest i beggene, og at det ikke er regulert for boligformål. For boliger kreve det vel også vindu med en viss størrelse på soverommet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Usj! Jeg vetta F hva dette kan være men jeg liker ikke sorte ting i en müsli blanding som skal være rosinfri Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Regulering smegulering! Jeg har bodd et halvt år i strekk i leilighet som ikke var godkjent som bolig. Funka fint det. Bare ingen sa noe til kommunefolka. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kanskje det er bæsj? Eller så kan det være en puppe av noe slag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Sendte mail til Tine 4 minutter etter at den ble åpnet Who knows? Kanskje jeg får en haug nmed gratis yogurth for ikke å gå til pressen med det? Endret 27. oktober 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kanskje det er bæsj? Eller så kan det være en puppe av noe slag. Ta den ut og /skjær den i 2 =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eller la den være i fred siden jeg kanskje må sende den inn? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sendte mail til Tine 4 minutter etter at den ble åpnet Who knows? Kanskje jeg får en haug nmed gratis yogurth for ikke å gå til pressen med det? En kompis av meg kjøpte Toffin de var stein harde han sendte mail til Nidar eller hvem som har de, han fikk masse sjokolader og greier i posten:D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eller la den være i fred siden jeg kanskje må sende den inn? Den så jo bare digg ut da 8D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fant ei flis i en Maarud pose engang og klaga på det. Endte med at jeg fikk ei diger pappeske levert på døra med potetgull i Klaging=win Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fant ei flis i en Maarud pose engang og klaga på det. Endte med at jeg fikk ei diger pappeske levert på døra med potetgull i Klaging=win Tror jeg ikke noe på. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tine gir deg gavekort, de. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gavekort er snax Har lyst til å dra til Trondheim å kjøpe julemarsipan på utsalgslageret til Nidar og Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fant ei flis i en Maarud pose engang og klaga på det. Endte med at jeg fikk ei diger pappeske levert på døra med potetgull i Klaging=win Tror jeg ikke noe på. ^^ jammen, det gjør jo jeg.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tine gir deg gavekort, de. Da skulle jeg tatt bilde og sendt inn av osten som mugnet ukevis før holdbarhetsdatoen var ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg