Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har Kibs fått for seg at ingen her inne brydde seg om hun var her å postet.. :roll:
Hun har da ikke postet her de siste x antall timene?

Nopes, hun har "sluttet" Skarstad hadde visst fått skrevet noe til ettertanke som fikk henne til å gi faen i skrive her, fordi ingen kom til p savne eller bry seg om hun var borte. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hmm.. Nå blei jeg en smule skeptisk til å være ute sent om kveldene en stund fremover :p

Neeeeida. ^^

Trenger ikke skje sent, kan godt ta det i 6-tida jeg. :wee:

Nå har det seg slik at jeg liker klokken 6 :wee:

Dog sover jeg som regel på den tiden..

Men Nie har alltid tid. Hun står alltid klar på Strandkaien i Bergen, 24/7!

Lenke til kommentar
Nopes, hun har "sluttet" Skarstad hadde visst fått skrevet noe til ettertanke som fikk henne til å gi faen i skrive her, fordi ingen kom til p savne eller bry seg om hun var borte. :(
Ja, for jeg hadde blitt mer savnet? Eller du? Eller skarstad selv? :wee:

Sluttet messenger nettopp å fungere?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noe sånt ja. xD

Skal si fra når jeg har råd til å ta turen oppover. Men da forventer jeg massiv og tung undertøysrus også.

Ok, jeg får si ifra til Heidi at jeg kan komme til å trenge en del av trusene hennes. Noe mer jeg må huske på? xD

Lenke til kommentar

Nei, jeg har fri søndager. Det må du da ha fått med deg nå, etter alle de bomturene. o_O

Det er sant... Jeg får henne visstnok for 800 i følge Rebecca.

Jah, men det er uten munnkurv. o_O

Akkurat det jeg er en smule redd for, plutselig blir jeg overfalt helt ut av det blå.. Og til min store forskrekkelse er det en person som har kledd seg ut som en sau :ohmy:

KLEDD UT?!

Lenke til kommentar
Ja, for jeg hadde blitt mer savnet? Eller du? Eller skarstad selv? :wee:

Sluttet messenger nettopp å fungere?

Selvsagt, men ikke Skarstad, det ville blitt stående applaus fra kanter og jubelsanger når han forlot tråden, slik som det alltid det er :p

Men det er ikke det samme uten Kibs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er sant... Jeg får henne visstnok for 800 i følge Rebecca.

Hm, det er bare fordi hun tar litt ekstra betalt. Nie er egentlig billig. 200kr i ukedagene for en time, 250kr i helgene.

Lenke til kommentar
Akkurat det jeg er en smule redd for, plutselig blir jeg overfalt helt ut av det blå.. Og til min store forskrekkelse er det en person som har kledd seg ut som en sau :ohmy:

KLEDD UT?!

Jess, om du ikke ser ut som sau da? Det ville ikke vært spesielt positivt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hm, det er bare fordi hun tar litt ekstra betalt. Nie er egentlig billig. 200kr i ukedagene for en time, 250kr i helgene.

Jeg skulle få henne for en hel kveld da... ETTER at hun var temmet.

Det hjelper ikke å prøve å temme henne!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...