Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha. :) Du slipper å ødelegge døgnrytmen når du har katt. Det går fortsatt bra med den lille krabaten? Har den slutta å bite hele tiden?

Tja. Den biter litt random da. Men jeg har gitt den mer å holde på med nå så er kun en sjelden gang. Den biter å når jeg lekesloss med han da men da er det jo selvforskyldt :p. Ellers så går det bra for han holder fred om natta så har ikke noe å sette ut på han nå selv om jeg var bekymra den første uka i nyleiligheten.

Lenke til kommentar
Katta ligger somregel og murrer i fotenden av senga klokka halv sju.

Jeg hadde aldri kattungene i senga. For det første så hadde noen et uhell der, og for det andre så gikk de til angrep. Nå er de ett år, og sover hele natta :) Slår aldri feil, hver morgen må jeg slippe de ut i sekstiden.

Jeg hadde syv bebiser for to år siden. Dum som jeg var fikk de sove sammen med meg noen ganger. Det jeg kanskje ikke tenkte på var at når EN våknet, våknet alle!! Det ble et helvette.. Kastet jeg de ned kom de bare opp igjen. De levde ikke lenge oppi senga mi :p

god ide, jeg skal også speile meg et egg.

Lenke til kommentar
Katta ligger somregel og murrer i fotenden av senga klokka halv sju.

Jeg hadde aldri kattungene i senga. For det første så hadde noen et uhell der, og for det andre så gikk de til angrep. Nå er de ett år, og sover hele natta :) Slår aldri feil, hver morgen må jeg slippe de ut i sekstiden.

Jeg hadde syv bebiser for to år siden. Dum som jeg var fikk de sove sammen med meg noen ganger. Det jeg kanskje ikke tenkte på var at når EN våknet, våknet alle!! Det ble et helvette.. Kastet jeg de ned kom de bare opp igjen. De levde ikke lenge oppi senga mi :p

god ide, jeg skal også speile meg et egg.

Katta mi er annerledes. Den springer på do når den må. Den ligger aldri der hele natta ut. Den angriper ikke beina mine heller. Kanksje han bare er litt voksen for alderen? Han fant forresten ullsokkene mine i mårres så da ble det mere hurramegrundt før jeg dro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...