NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Aha. Du slipper å ødelegge døgnrytmen når du har katt. Det går fortsatt bra med den lille krabaten? Har den slutta å bite hele tiden? Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 morn morn...yaaawnn jeg er trøøøtt Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 morn morn...yaaawnn jeg er trøøøtt Me to, me to.....!! Gratz med dagger i går Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Aha. Du slipper å ødelegge døgnrytmen når du har katt. Det går fortsatt bra med den lille krabaten? Har den slutta å bite hele tiden? Tja. Den biter litt random da. Men jeg har gitt den mer å holde på med nå så er kun en sjelden gang. Den biter å når jeg lekesloss med han da men da er det jo selvforskyldt . Ellers så går det bra for han holder fred om natta så har ikke noe å sette ut på han nå selv om jeg var bekymra den første uka i nyleiligheten. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 haha joda. men trokke jeg gidder å bruke den med engang XD må ha offhand + enchant først. nåh skjer a ghraag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 haha joda. men trokke jeg gidder å bruke den med engang XD må ha offhand + enchant først. nåh skjer a ghraag? Skjer ikke en dritt. Kom nettopp på jobb^^ Etter å ha sovet i 2 timer Fikk ihvertfall med en neck sjøl:) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bra det Mikkel. Uff, nå skal jeg snart hjelpe sjefen i et live spørreprogram på radio. Han trengte noen som var kjapp til å google. Jeg ble pålagt å stille opp. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ikke sant. Folket har store forventninger til meg tydligvis - du som er en sånn racer til å søke. Faen heller, crash and burn! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Æsj. jeg hater å stå opp tidlig. Bikkja og.. han ligger å sover i fanget mitt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Katta ligger somregel og murrer i fotenden av senga klokka halv sju. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 God morgen forum-nørds! Hvor ofte står man tidlig opp og speiler egg og falukorv til frokost? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hairgel i håret. Håret rett opp. Så glemmer jeg å ta på meg genseren FØRST. Whoohoo. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha, brent meg på den jeg også Morn, btw. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nice da. Like digg som å se at den pastaen jeg kasta på fredag hadde fått grått hår og krøp mot meg da jeg skulle kaste søppel i mårres. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha, brent meg på den jeg også Morn, btw. Morn, julmann. Ble ikke noe RPP på deg igår? :O! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Katta ligger somregel og murrer i fotenden av senga klokka halv sju. Jeg hadde aldri kattungene i senga. For det første så hadde noen et uhell der, og for det andre så gikk de til angrep. Nå er de ett år, og sover hele natta Slår aldri feil, hver morgen må jeg slippe de ut i sekstiden. Jeg hadde syv bebiser for to år siden. Dum som jeg var fikk de sove sammen med meg noen ganger. Det jeg kanskje ikke tenkte på var at når EN våknet, våknet alle!! Det ble et helvette.. Kastet jeg de ned kom de bare opp igjen. De levde ikke lenge oppi senga mi god ide, jeg skal også speile meg et egg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha, brent meg på den jeg også Morn, btw. Morn, julmann. Ble ikke noe RPP på deg igår? :O! Nei, jeg er litt sky.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Katta ligger somregel og murrer i fotenden av senga klokka halv sju. Jeg hadde aldri kattungene i senga. For det første så hadde noen et uhell der, og for det andre så gikk de til angrep. Nå er de ett år, og sover hele natta Slår aldri feil, hver morgen må jeg slippe de ut i sekstiden. Jeg hadde syv bebiser for to år siden. Dum som jeg var fikk de sove sammen med meg noen ganger. Det jeg kanskje ikke tenkte på var at når EN våknet, våknet alle!! Det ble et helvette.. Kastet jeg de ned kom de bare opp igjen. De levde ikke lenge oppi senga mi god ide, jeg skal også speile meg et egg. Katta mi er annerledes. Den springer på do når den må. Den ligger aldri der hele natta ut. Den angriper ikke beina mine heller. Kanksje han bare er litt voksen for alderen? Han fant forresten ullsokkene mine i mårres så da ble det mere hurramegrundt før jeg dro. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ullsokker er en klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg