Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L4rs, jeg gjorde noe sånt for mange år siden, og ble bombardert med "priv vinduer". Er egentlig ikke noe kult når du har 12 forskjellige chatvinduer oppe på en gang og PC'n begynner å kræsje.

Jippii..akkurat kommet på jobb. Nattskift natt til mandag even. Fint vi får 200% overtid, altså soper jeg inn 4-5000kr bare på denne natta. Tenk, tjener 250kr bare i lunsjen! Skal regne på hvor mye jeg tjener mens jeg sitter og driter også senere. Da kan jeg trygt si jeg driter penger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fordi ubuntu-operaen sannsynligvis bruker en default font du ikke er vant med i Windows.

Eller en eller annen merkelig font-funksjon som blurrer skrifta. Du får titte i opera:config etter font.

Ja, overtid natt til mandag med 200% lønn er greit nok, jobber natt hele denne uka uansett (minus fredag lørdag søndag såklart)

Kan like godt være på jobb hele natta istedet for å sitte hjemme og runke hele natta.

Husker jeg og reagerte på rar font i nettlesere når jeg testa en livecd av ubuntu.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Fordi ubuntu-operaen sannsynligvis bruker en default font du ikke er vant med i Windows.

Eller en eller annen merkelig font-funksjon som blurrer skrifta. Du får titte i opera:config etter font.

Ja, overtid natt til mandag med 200% lønn er greit nok, jobber natt hele denne uka uansett (minus fredag lørdag søndag såklart)

Kan like godt være på jobb hele natta istedet for å sitte hjemme og runke hele natta.

Husker jeg og reagerte på rar font i nettlesere når jeg testa en livecd av ubuntu.

Ja, har sitti med det noen timer nå, og det kjennes ut som om jeg trenger briller -.-

Lenke til kommentar

Er da ikke værre enn å bytte font i opera configgen, da. Sikkert masse å velge mellom, også de vanlige.

Eller så har ubuntu en eller annen sær 3d-tekst funksjon ting som ikke er helt 100% for øynene, som sikkert går å stenge av. Vet ikke jeg.

Tviler på alle linuxbrukere i verden sitter med konstant hodepine pga blurry fonter..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...