L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lurer på om jeg skal gå inn på sol-chatten som kewsejente12 eller noe og se hvor mange 40+-åringer som prøver å plukke meg opp jeg. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dusje meg i morgen eller nå? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 nå og i morgen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) L4rs, jeg gjorde noe sånt for mange år siden, og ble bombardert med "priv vinduer". Er egentlig ikke noe kult når du har 12 forskjellige chatvinduer oppe på en gang og PC'n begynner å kræsje. Jippii..akkurat kommet på jobb. Nattskift natt til mandag even. Fint vi får 200% overtid, altså soper jeg inn 4-5000kr bare på denne natta. Tenk, tjener 250kr bare i lunsjen! Skal regne på hvor mye jeg tjener mens jeg sitter og driter også senere. Da kan jeg trygt si jeg driter penger. Endret 26. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jævla mang kåte gutter der ute ass... logga meg på sol chatt og hadde navnet girly14 mange i 20 åra, også en som var 57!!! blir kvalm jeg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lurer på om jeg skal gå inn på sol-chatten som kewsejente12 eller noe og se hvor mange 40+-åringer som prøver å plukke meg opp jeg. Du kommer til å være opptatt med å krysse ut "priv" - vinduer hele kvelden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Yey, nå begynner jeg endelig å få satt meg inn i Ubuntu. Hvis noen har lyst å hjelpe meg litt med alle mulige småproblemer kan de ta kontakt på pm ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På den siste halvtimen her på forumet har jeg tjent 250 kroner. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du vet du er trøtt når du humrer over det faktumet at en rull med brødposer fås kjøpt ... i en pose. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvor er alle sammen? Forumet er tomt, kafeen er tom, msn er tom! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er her. Men jeg stumbler så jeg sitter mest andre steder. Men jeg er her også altså. Lover! Kors på halsen! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Medierettobligen ferdig. Phew... Det var jaggu på tide! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ghah, hvorfor er Opera så rar i Ubuntu? Skriften er liksom så blurry og jævlig :/ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fordi Opera er bortkastet tid, og det er Ubuntu sin måte å fortelle deg at du burde bruke Firefox Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Fordi ubuntu-operaen sannsynligvis bruker en default font du ikke er vant med i Windows. Eller en eller annen merkelig font-funksjon som blurrer skrifta. Du får titte i opera:config etter font. Ja, overtid natt til mandag med 200% lønn er greit nok, jobber natt hele denne uka uansett (minus fredag lørdag søndag såklart) Kan like godt være på jobb hele natta istedet for å sitte hjemme og runke hele natta. Husker jeg og reagerte på rar font i nettlesere når jeg testa en livecd av ubuntu. Endret 27. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fordi Opera er bortkastet tid, og det er Ubuntu sin måte å fortelle deg at du burde bruke Firefox Hehe, er akkurat det samme i Firefox da vet du. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fordi ubuntu-operaen sannsynligvis bruker en default font du ikke er vant med i Windows.Eller en eller annen merkelig font-funksjon som blurrer skrifta. Du får titte i opera:config etter font. Ja, overtid natt til mandag med 200% lønn er greit nok, jobber natt hele denne uka uansett (minus fredag lørdag søndag såklart) Kan like godt være på jobb hele natta istedet for å sitte hjemme og runke hele natta. Husker jeg og reagerte på rar font i nettlesere når jeg testa en livecd av ubuntu. Ja, har sitti med det noen timer nå, og det kjennes ut som om jeg trenger briller -.- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Er da ikke værre enn å bytte font i opera configgen, da. Sikkert masse å velge mellom, også de vanlige. Eller så har ubuntu en eller annen sær 3d-tekst funksjon ting som ikke er helt 100% for øynene, som sikkert går å stenge av. Vet ikke jeg. Tviler på alle linuxbrukere i verden sitter med konstant hodepine pga blurry fonter.. Endret 27. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, jeg kan heller ikke fatte at dette skulle være så jævla vanskelig. Har prøvd alle mulige fonts i både configen og innstillingene, men samma driten er der enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg