Glufsa Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi fikk ikke fikset portene. Vi trenger IP'n til standard gateway. Du får den ikke opp ved en vanlig ipconfig /all, altså? Hvorfor det? Jeg vet ikke. Jeg sitter egentlig bare og ser på Duke eller Programvare remote desktop'er. Det var noe med standard gateway, hvertfall. Men det her er ingen support-tråd. BIG BANG THEORY! Problemet er at vi ikke finner ip til routeren hans. Vi finner bare modemet. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha. Stabæk er kreisi. 6-2, hat-trick og direktescoring på corner. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi fikk ikke fikset portene. Vi trenger IP'n til standard gateway. Du får den ikke opp ved en vanlig ipconfig /all, altså? Hvorfor det? Jeg vet ikke. Jeg sitter egentlig bare og ser på Duke eller Programvare remote desktop'er. Det var noe med standard gateway, hvertfall. Men det her er ingen support-tråd. BIG BANG THEORY! Problemet er at vi ikke finner ip til routeren hans. Vi finner bare modemet. Nettopp. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha. Stabæk er kreisi. 6-2, hat-trick og direktescoring på corner. meh fotball. Gutter som tror de er menn, elsker å hoppe på hverandre og bite hverandre i tissen for så å løpe par runder halvnakne fordi de greide å sparke ballen forbi slemmemannen og i målet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ARGH! Når jeg for en gangs skyld TRENGER Gimp på laptopen og bestemmer meg for å laste det ned så nekter den å laste raskere enn 5kB/s Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 meh fotball. Gutter som tror de er menn, elsker å hoppe på hverandre og bite hverandre i tissen for så å løpe par runder halvnakne fordi de greide å sparke ballen forbi slemmemannen og i målet. "- Har vært gjennom C++, Java, openGL, noe .NET, Software Engineering, Prosjektstyring, Datateknikk, Databaser, Spilldesign, AI design. Har også et IKT-Driftsfagoperatør fagbrev (2års læreperiode)." MANN. Med bare versaler, liksom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 WHOOHOOO! Nå spratt farta opp til over 30! Det er helt sykt dere! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 meh fotball. Gutter som tror de er menn, elsker å hoppe på hverandre og bite hverandre i tissen for så å løpe par runder halvnakne fordi de greide å sparke ballen forbi slemmemannen og i målet. Dette var nytt for meg. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Dette var nytt for meg. Å insinuerer at folk som driver med en aktivitet en selv ikke får til er homofile, har alltid vært populært blant gutter i de tidlige stadier av puberteten og idioter. Endret 26. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Leftfield: Blir det samme som å si at alle som spiller wow,er feite,kveite,nerder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dette var nytt for meg. Å insinuerer at folk som driver med en aktivitet en selv ikke får til er homofile, har alltid vært populært blant gutter i de tidlige stadier av puberteten og idioter. At homofile biter hverandre i tissen var nytt for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 At homofile biter hverandre i tissen var nytt for meg hvertfall. Han antyder også at de ikke er særlig flinke til det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 og bite hverandre i tissen Hvorfor blir alle sporter så mye morsommere etter jeg har sluttet? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ... Ikke dere to igjen... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 han mener auge ikke bite, men man må lære å bite før man suger tror jeg. Jeg vil ikke være i nærheten av han ihvertfall...........AU Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 I is a pretty little girl! And I is going to lesbedulle myself with Anfall! Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 WHOOHOOO! Nå spratt farta opp til over 30! Det er helt sykt dere! Forresten, du disser vel ikke 30 kb/s?! Og du ER en pretty little girl. Med hijab. Har bildet på maskina enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Og du ER en pretty little girl. Med hijab. Har bildet på maskina enda. OH YES! Du skulle sett han i burka! Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Og du ER en pretty little girl. Med hijab. Har bildet på maskina enda. OH YES! Du skulle sett han i burka! Mm. DET skulle jeg nok. Laster du de opp på imagefap? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ALT FOR DEG KJÆRE! <33333333345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg