Liberalistiske Samebror Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 I like me<3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er. <3 Jeg og, derfor jeg svarte daa. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er. <3 Jeg og, derfor jeg svarte daa. Ntåh... *kose på Eplepusen* Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er. <3 Jeg og, derfor jeg svarte daa. Eplefè: Savner gamle-avataren din. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ikke gjør det, den kommer tilbake etter jul. (: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg går inn for å lage en kampanje om heter: BRING EPLEFES GAMLE AVATAR TILBAKE" Som vi forkorter med BEGAT-Kampanjen. Jeg oppfordrer alle som kan og hjelpe oss å bekjempe denne styggedommen. Avataren har også følelser og nå MÅ vi begynne å ta hensyn til det. Takker for oppmerksomheten og takker på forhånd. Mvh. Soppen Dette skal alle som vil hjelpe til sende som pm til Eplefe: Jeg ønsker å ha tilbake din GAMLE AVATAR pga. den symboliserer sånn du er og vi ser på deg som. Pga. at det blir motstridende følelser så hadde det beste for alle parter ink. din GAMLE AVATAR som fortjener og få vise seg frem. Mvh "ditt nick eller navn" Endret 26. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg går inn for å lage en kampanje om heter: BRING EPLEFES GAMLE AVATAR TILBAKE"Som vi forkorter med BEGAT-Kampanjen. Jeg oppfordrer alle som kan og hjelpe oss å bekjempe denne styggedommen. Avataren har også følelser og nå MÅ vi begynne å ta hensyn til det. Takker for oppmerksomheten og takker på forhånd. Mvh. Soppen Hvilken da? Selv så stemmer jeg for den med skoene. Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Den med de fargerike krittene? Eller den som var før der igjen? Ja! Skoene. EDIT: Jeg puttet fem brushes i forskjellige farger oppå hverandre og later som jeg kan photoshop og at jeg er skikkelig fornøyd med resultatet. Endret 26. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg fant "emo wall is sad" og den blir værende en stund. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bnko og L4r5: den GAMLE AVATAREN...den fortjener såpass med respekt. Tenk om noen hadde behandlet dere slik? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hvor er den melodien fra? Første som slo meg. Er ikke helt likt, men ganske likt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Clicky<-- Hvem klarer å stirre lengst? O.O Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg går inn for å lage en kampanje om heter: BRING EPLEFES GAMLE AVATAR TILBAKE" Som vi forkorter med BEGAT-Kampanjen. Jeg oppfordrer alle som kan og hjelpe oss å bekjempe denne styggedommen. Avataren har også følelser og nå MÅ vi begynne å ta hensyn til det. Takker for oppmerksomheten og takker på forhånd. Mvh. Soppen Dette skal alle som vil hjelpe til sende som pm til Eplefe: Jeg ønsker å ha tilbake din GAMLE AVATAR pga. den symboliserer sånn du er og vi ser på deg som. Pga. at det blir motstridende følelser så hadde det beste for alle parter ink. din GAMLE AVATAR som fortjener og få vise seg frem. Mvh "ditt nick eller navn" Den dobbeltpostet seg...sorry Endret 26. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Clicky<-- Hvem klarer å stirre lengst? O.O Ô_Õ Soppesnopp: Du presiserte ikke HVILKEN avatar! Du sa den gamle. Og i min diskusjon.no-tid er det skoene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Viske til Binko: ja, den med krittene(skoene) soppen har en snopp som ser ut som en sopp :!: Endret 26. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vil ha krittene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har hatt skoene, jeg har hatt krittene, og nå har jeg hodeskallen. Krittene kommer tilbake, men skoene er nok long gone. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 DA ER DET KRITTENE VI GÅR UTIFRA, husk det alle som skal sende pm til eplefe=) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hun har jo allerede sagt at hun skal skifte tilbake, hva er poenget med "aksjonen" din da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg