fargoth Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er som NikkaYoichi, jeg foretrekker sjampinjong (jada), løk og fløte i tillegg til det elementære. Er enig der, men hadde ikke alt jeg burde hatt av ingredienser her. Blir bra med paprika oppi også. Og sånn mini-tomater. Bare del dem i to først. Selvsagt, det fantastiske med omelett et at man kan ta hva man har liggende å kaste oppi. ----- Jeg har forresten lært en gang for alle at mat som smaker bra alene ikke skal marineres. Aldri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vesle Nie har ikke vært helt veggis siden i sommer. Hun har rett og slett vokst fra de prinsippene som fikk henne til å bli veggis, og fant ut at det var lettest å være kjøtteter. oO Yay! *kaste kjøttkaker på* KJØTT TIL FOLKET! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Visste Espen ville få skikk på deg! Skal si fra Nie at du skal holde pent kjeft! Og mener at ett godt veggis måltid er bedre enn ett kjøttmåltid, med mindre det inneholder bacon. 8D Og fra meg: Når ingen andre klarte det, så måtte jeg jo prøve Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vann til omelett? oO Det har jeg aldri hørt om. Helst skal det være fire ss fløte til fire egg. Nam. Vi skal ha omelett i dag, men har ikke bacon. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet hvor man kan kjøpe tykt bacon, og ikke det fillete avskrapet som smaker som stekt papir? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skogsbacon er gode tykke skiver, ikke like lange som vanlig, men forbanna gode Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vann til omelett? oO Det har jeg aldri hørt om. Helst skal det være fire ss fløte til fire egg. Nam. Vi skal ha omelett i dag, men har ikke bacon. Spesielt franskmenna som er opptatt av den dusteregelen der. Veit ikke hvorfor, men har sett den i flere kokebøker også. Det jeg har lært er 1ss væske per egg til omelett og 2ss til eggerøre. Tror det med melk vs. vann har noe med at det smaker mer "egg" om man bare bruker vannet. Kunne egentlig ikek brydd meg mindre. Jeg lager den slik jeg har lyst. Og jeg bruker aldri skjei å måle med når jeg putter oppi melk eller fløte. Tar det på gefülen som alt annet. Noen som vet hvor man kan kjøpe tykt bacon, og ikke det fillete avskrapet som smaker som stekt papir? Kjøp bacon i stykker i stedet for i skiver og skjær selv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vesle Nie har ikke vært helt veggis siden i sommer. Hun har rett og slett vokst fra de prinsippene som fikk henne til å bli veggis, og fant ut at det var lettest å være kjøtteter. oO Gratulerer. Lykken er en saftig biff Jeg skal så jævlig mekke tidenes biffmiddag i løpet av permuken. Skulle ønske jeg hadde noen å dele den med, da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bacon ja.. Mmm.. Får alltid sånn der jævla dritt som er så salt at du svir av deg tunga, og øynene holder på å dette ut. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skogsbacon er gode tykke skiver, ikke like lange som vanlig, men forbanna gode Det er det tykkeste jeg får tak i på den lokale dagligvarehandelen, og det er uten tvil et deilig bacon. Jeg skulle derimot ønsket meg noe enda tykkere.Kjøp bacon i stykker i stedet for i skiver og skjær selv.Det har vert i tankene mine, men ingen av de lokale handlesenterne jeg har vert innom tilbyr dette. Forøvrig er tykt dansk bacon helt avsindig godt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hæ? Selv rema selger jo bacon i skiver... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hæ? Selv rema selger jo bacon i skiver...Joda, men bare i tynne skiver. Jeg leter etter tykke skiver. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har du noen meny eller ICA i nærheten? De pleier å ha litt bedre utvalg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg ser også på NRK, som ifølge tv-programmet skulle være godt i gang med å sende alpint. Du har med andre ord GET? :!: Phail, har noe som kalles altibox. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bacon skal jo være tynt og sprøtt. Eneste unntaket må vel nesten være omelett. Egg og bacon med tykt "bacon"? Nei takk. Og ikke kan man surre det rundt kyllingfileter eller andre ting heller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hæ? Selv rema selger jo bacon i skiver...Joda, men bare i tynne skiver. Jeg leter etter tykke skiver. Mente i stykker Rema selger kystbacon, et stort stykke bacon som du skjærer selv. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen andre som føler at politiet tråkker barndommen på tærne når de leser dette? Click me Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Phail, har noe som kalles altibox. Leverandør? Har selv GET og er ikke måte på hvor mange feil den program-som-går-nå-greia har. Sier at det er poker når det er South Park for eksempel. Klarer ei å følge Discovery veldig ofte osv. Skuffa! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen andre som føler at politiet tråkker barndommen på tærne når de leser dette? Click me Nei egentlig ikke. Det er jo bare noen som har laget en kopi. Det er fortsatt forbudt å "kle ut bilen" som et uttrykningskjøretøy uten spesiell tillatelse. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Leverandør? Haugaland kraft, pakkeløsning hvor alt innen for telefoni/tv/internett er i samme boks. Derav altibox. Den sliter litt med å henge med på hvilke program som går ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg