Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Nie liker å ruse seg på undertøyet til samboeren min, for de som lurte. xD

"Ja, jeg liker å ruse meg på undertøyet til Heidi!" :!:

Hørte rykter om dette. Men jeg vet ikke helt om jeg hadde tatt sjansen. Overdose kan visstnok føre til midlertidig impotens

Neida. Heidi sitt undertøy er magisk. Det er heller sånn at man blir skikkelig kåt av å ruse seg på det. Eller, det virker i alle fall sånn på Nie, jeg har ikke testa selv. Men hun var helt vill i dag! xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neida. Heidi sitt undertøy er magisk. Det er heller sånn at man blir skikkelig kåt av å ruse seg på det. Eller, det virker i alle fall sånn på Nie, jeg har ikke testa selv. Men hun var helt vill i dag! xD

Oida... Høres ut som jeg må ta turen opp til deg for å sjekke det ut :D

Lenke til kommentar

Ey! Du tafsa da for søren meg du også.

Jeg har røde merker på den ene puppen etter deg, skal jeg si deg. x)

Lenke til kommentar
Slapp av, jeg har overlevd det meste. Selv å stenge SO6 med livet i behold :ohmy:
Var det deg? O_o

Åja, jeg følger helt utrolig med på ting. Men daså, da må jeg nesten vise deg hva "villt" kan innebære. :p

Jepp, det var nok meg *beskytte seg mot eventuelle gjenstander*

Okei, jeg venter i spenning på hva du har "villhet" i deg :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Oida... Høres ut som jeg må ta turen opp til deg for å sjekke det ut :D

Ja, du får gjøre det. Skal si til heidi at du kommer på besøk. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ey! Du tafsa da for søren meg du også.

Jeg har røde merker på den ene puppen etter deg, skal jeg si deg. x)

Det var din egen feil! Du holdt meg fast, det var bare en ting å gjøre for at du skulle slippe meg. xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ja, du får gjøre det. Skal si til heidi at du kommer på besøk. :p

Sånn at hun kan legge igjen undertøyet og la oss få fjøset for oss selv?

Noe sånt ja. xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...