Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nie liker å ruse seg på undertøyet til samboeren min, for de som lurte. xD "Ja, jeg liker å ruse meg på undertøyet til Heidi!" :!: Hørte rykter om dette. Men jeg vet ikke helt om jeg hadde tatt sjansen. Overdose kan visstnok føre til midlertidig impotens Neida. Heidi sitt undertøy er magisk. Det er heller sånn at man blir skikkelig kåt av å ruse seg på det. Eller, det virker i alle fall sånn på Nie, jeg har ikke testa selv. Men hun var helt vill i dag! xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Okay, da sier jeg god natt, for tredje gang den siste timen elns. Wish me luck ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Neida. Heidi sitt undertøy er magisk. Det er heller sånn at man blir skikkelig kåt av å ruse seg på det. Eller, det virker i alle fall sånn på Nie, jeg har ikke testa selv. Men hun var helt vill i dag! xD Oida... Høres ut som jeg må ta turen opp til deg for å sjekke det ut Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Neida. Heidi sitt undertøy er magisk. Det er heller sånn at man blir skikkelig kåt av å ruse seg på det. Eller, det virker i alle fall sånn på Nie, jeg har ikke testa selv. Men hun var helt vill i dag! xD Ey! Du tafsa da for søren meg du også. Jeg har røde merker på den ene puppen etter deg, skal jeg si deg. x) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Slapp av, jeg har overlevd det meste. Selv å stenge SO6 med livet i behold Var det deg? O_o Åja, jeg følger helt utrolig med på ting. Men daså, da må jeg nesten vise deg hva "villt" kan innebære. Jepp, det var nok meg *beskytte seg mot eventuelle gjenstander* Okei, jeg venter i spenning på hva du har "villhet" i deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Okei, jeg venter i spenning på hva du har "villhet" i deg Du vil ikke vite! Unni er skummel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Neida. Heidi sitt undertøy er magisk. Det er heller sånn at man blir skikkelig kåt av å ruse seg på det. Eller, det virker i alle fall sånn på Nie, jeg har ikke testa selv. Men hun var helt vill i dag! xD Oida... Høres ut som jeg må ta turen opp til deg for å sjekke det ut Ja, du får gjøre det. Skal si til heidi at du kommer på besøk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Okei, jeg venter i spenning på hva du har "villhet" i deg Altså. Det finner du tidsnok ut. ^^ Bare ikke se deg over skulderen når du går hjem om kvelden. Du vil ikke vite! Unni er skummel! Takk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg er (og dette er autentiske sitater) den "stygge" "homo'n" som alltid oppfører seg som en "idiot" og "innbiller seg at han ["du"] er bedre enn alle andre". På den annen side hadde du fanklubb en stund. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Okei, jeg venter i spenning på hva du har "villhet" i deg Du vil ikke vite! Unni er skummel! Kanskje det? Jeg tror det ikke før jeg ser det! Nå har Kibs fått for seg at ingen her inne brydde seg om hun var her å postet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Neida. Heidi sitt undertøy er magisk. Det er heller sånn at man blir skikkelig kåt av å ruse seg på det. Eller, det virker i alle fall sånn på Nie, jeg har ikke testa selv. Men hun var helt vill i dag! xD Ey! Du tafsa da for søren meg du også. Jeg har røde merker på den ene puppen etter deg, skal jeg si deg. x) Det var din egen feil! Du holdt meg fast, det var bare en ting å gjøre for at du skulle slippe meg. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, du får gjøre det. Skal si til heidi at du kommer på besøk. Sånn at hun kan legge igjen undertøyet og la oss få fjøset for oss selv? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå har Kibs fått for seg at ingen her inne brydde seg om hun var her å postet.. Vel, det er jo ikke akkurat en sjelden begivenhet. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 God dag, da har jeg fått influensasymptomer, og tviler sterkt på om det blir noe tennismeet på meg på Lørdag=(( Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Altså. Det finner du tidsnok ut. ^^Bare ikke se deg over skulderen når du går hjem om kvelden. Hmm.. Nå blei jeg en smule skeptisk til å være ute sent om kveldene en stund fremover Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, du får gjøre det. Skal si til heidi at du kommer på besøk. Sånn at hun kan legge igjen undertøyet og la oss få fjøset for oss selv? Noe sånt ja. xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) På den annen side hadde du fanklubb en stund. Ja, og når sant skal sies så veier en sånn gigantisk fanklubb med tonnevis av høyt respekterte medlemmer enkelt opp for enkelte slengbemerkninger fra forumets undermennesker. Endret 15. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå har Kibs fått for seg at ingen her inne brydde seg om hun var her å postet.. Vel, det er jo ikke akkurat en sjelden begivenhet. Jasså, hva er det du prøver å antyde? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm.. Nå blei jeg en smule skeptisk til å være ute sent om kveldene en stund fremover Neeeeida. ^^ Trenger ikke skje sent, kan godt ta det i 6-tida jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nå har Kibs fått for seg at ingen her inne brydde seg om hun var her å postet.. Hun har da ikke postet her de siste x antall timene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg