TheExcalibur Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hah! Jeg har rett forum klokka skal stille seg automatisk. Jeg er på ett annet internationalt forum hvor klokka er riktig. Ta den du :!: Lenke til kommentar
Benor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hah! Jeg har rett forum klokka skal stille seg automatisk. Jeg er på ett annet internationalt forum hvor klokka er riktig. Ta den du :!: Hmmm.... Administrasjonen ligger vel å snorker etter gårdagens fyllekue .. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg ser også på NRK, som ifølge tv-programmet skulle være godt i gang med å sende alpint. Du har med andre ord GET? :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da blir det Tropic Thunder i morgen da. Får ikke tid til å se den i kveld..jobb fra 2 til 10 i kveld. yaaay Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gud så mett jeg er. Diger, svær bacon- og osteommelett med nystekte rundstykker og varm kakao inntil til frokost er elsk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du lager verdens beste omelett Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Du lager verdens beste omelett Æsj, jeg skikkelig sulten. Slutt å prat om mat. Endret 26. oktober 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du lager verdens beste omelett Æsj, jeg skikkelig sulten. Slutt å prat om mat. Omelett, omelett, omelett! Deilig nammenam-omelett med stekt bacon og nystekte runstykker OG god kakao til! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Når vi er inne på mat: Happy, happy, happy! Ekte, hjemmelagde kjøttkaker til middag i dag, laget av en satans god kokk. YAY for familiemiddager! <3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 en gooood og porøøøs omelett, med goood daftig smak! Og kakao med kjempegood SJOKOLADESMAK!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan ikke se hva jeg gjør så spesielt. 4 egg, litt salt, litt peppermix og en passende dæsj melk røres sammen. Ja, jeg veit... Melk til eggerøre og vann til ommelett er regelen men den driter jeg i. Så steker jeg en pakke bacon som jeg har skjært i småbiter. Etter dette er det en fordel å vaske panna før man lager omeletten. Ellers har den en tendens til å sette seg fast. Så hiver jeg baconet oppi panna igjen og heller eggene over. Sprer det utover slik at jeg dekker bacnet så godt sm mulig. Så tar man masse revet ost og drysser et jevnt lag utover hele. Legg på lokk og la det så stå til all osten er smeltet. Så tar jeg å bretter ommeletten over slik at jeg lukker osten inne i midten. Vent et par minutter så den får "satt seg" og server med nystekte rundstykker eller ristet brød. Pynt gjerne med et par agurkskiver og tomatskive. Bruk litt nykvernet pepper og havsalt på toppen for ekstra credit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Når vi er inne på mat: Happy, happy, happy! Ekte, hjemmelagde kjøttkaker til middag i dag, laget av en satans god kokk. YAY for familiemiddager! <3 Er ikke du veggis lengre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det trodde jeg hu var... Lenke til kommentar
Benor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er kjøttkaker laget av dyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 en gooood og porøøøs omelett, med goood daftig smak! Og kakao med kjempegood SJOKOLADESMAK!! Ja, akkurat slik den var. bare at den var saftig, ikke daftig Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er som NikkaYoichi, jeg foretrekker sjampinjong (jada), løk og fløte i tillegg til det elementære. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er som NikkaYoichi, jeg foretrekker sjampinjong (jada), løk og fløte i tillegg til det elementære. Er enig der, men hadde ikke alt jeg burde hatt av ingredienser her. Blir bra med paprika oppi også. Og sånn mini-tomater. Bare del dem i to først. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vesle Nie har ikke vært helt veggis siden i sommer. Hun har rett og slett vokst fra de prinsippene som fikk henne til å bli veggis, og fant ut at det var lettest å være kjøtteter. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så bra for deg nie. Endelig har du innsett hvor godt et realt kjøttmåltid er! Visste Espen ville få skikk på deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg