Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til å se den selv, spesiellt etter hva jeg så og hørte om filmen på senkveld. Lo så tårene rant :)

Du har virkelig noe å se frem til! Noen som vet hva hun som spiller Malin heter? Hun var utrolig søt.

 

er Fatso en komedie?

 

Nei, det er en 4,5 timer lang svart/hvitt-film fra Belgia som skildrer livet til en ensom geit på en gård.

Lenke til kommentar
He he, jeg lo jeg også. Og pappa.

Dog, det var nok av flaue scener der hvor jeg så ned, eller bort på jentene som satt ved siden av og sa æsj hele tiden :p

 

Det er like pinglig å se på sexscener med foreldre hver eneste gang. Jeg bruker alltid den samme "Ikke se på TV-en nå!" til lillebroren min som er fem år yngre enn meg.

 

Damamama. Tilbudsbigone håper eg er jævla god.

Eh, hva?

Leker full på diskusjon.no, da veit du at du er en vinner :)

 

Haha, chokke er fjortisfull på forumet :new_woot:

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Sorry for at jeg trodde du spøkte da, chokke :p

 

Jeg fikk litt noia av den nederte linja i siggen din. Hvordan i helvete går det an? :ph34r:

Det går kun an i helvete.

Nei, litt kreativ bruk av paranteser og potensrening så løser det seg og er sant! Tenk på det.

Mattemagi.

 

Og jeg venter faktisk på Big One. Selv om den ikke er Big, så venter jeg på One.

Lenke til kommentar
Jeg finner en viss ro ved å forholde meg til noe så grunnleggende stabilt som døden, samtidig som det gir både perspektiv og mening til tilværelsen. Døden gjør livet verdt å leve, for døden er den eneste sanne rettferdighet.

Kan jeg få spørre når du forsonet deg med døden. Jeg prøver å gjøre det selv, men jeg liker konkrete svar.

Jeg har nok ikke forsont meg endelig med døden, det kan se ut som det er en livslang prosess. Jeg er enda veldig ung og i stadig utvikling og forandring så noe konkret er jeg forsiktig med å utbasunere. Jeg erkjente derimot døden i ungdomstiden, slik som de fleste på et eller annet vis gjør. For mitt vedkommende var det slik at jeg lå å funderte på livets realiteter hvorpå den fulle erkjennelsen av dødens rekkevidde gikk opp for meg i det som knapt kan ha vert brøkdelen av et sekund. Jeg følte et overveldende følelsesmessig brus igjennom kroppen i det jeg opplevde å få hodet rundt begrepet død.

 

Erkjennelse og forsonelse er derimot to forskjellige ting, men man må først erkjenne fult ut før man kan begynne med forsoning. Prosessen med forsoning går i prinsipp ut på introspeksjon og belysning av de underliggende årsakene som skaper følelsene av ubehag relatert til fenomenet. Man må i prinsipp konfrontere ubehaget og jobbe med det til man kommer frem til et perspektiv som fremtoner seg som riktig. Men sinnet, jeget og forståelsen av alt endrer seg i takt med ens egen modningsprosess og det samme gjør derfor resultatet av ens egen tankemessige reise. Derfor er det vanskelig å forsone seg fult og helt med døden hvis man samtidig genuint kan erkjenne at standpunktet man har kommet frem til er basert på full ærlighet ovenfor en selv.

Lenke til kommentar

Sa jeg at jeg har lyst til å portforwarde, men ikke tør fordi jeg er redd for å fucke opp noe?

 

Hvis ikke, så har jeg lyst til å portforwarde, men tør ikke fordi jeg er redd for å fucke opp noe. :hm:

 

Whoah. Zoom liksom. Ka-Swosh. Pow. Det var en god del bokstaver arrangert i rekkefølge, Fargoth.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Sa jeg at jeg har lyst til å portforwarde, men ikke tør fordi jeg er redd for å fucke opp noe?

 

Hvis ikke, så har jeg lyst til å portforwarde, men tør ikke fordi jeg er redd for å fucke opp noe. :hm:

Jøss, double confusion! Gratulerer.

Sjekk ut http://portforward.com/

Jess, har to tabs oppe med både oppsett av statisk IP og hvordan man går frem direkte. Likevel.

 

Jeg har erfaring med dette; jeg gjør noe feil, og ender opp uten nett til jeg får tilkalt en med kunnskaper.

 

Hver gang. :cry:

Lenke til kommentar

Okei, så du stiller med litt mer kunnskap enn meg, men utifra posten din hørtes det ikke sånn ut,

Uansett så ønsker deg lykke til, og meg lykke til for å overleve episk (!!!) låt og mat.

 

Fyyyy faaaaaenn :love:

 

Steve Forte Rio - A New Dawn (Extended Mix) skal jeg sååå høre live til jeg dauer!!!! :love:

Lenke til kommentar
Sa jeg at jeg har lyst til å portforwarde, men ikke tør fordi jeg er redd for å fucke opp noe?

 

Hvis ikke, så har jeg lyst til å portforwarde, men tør ikke fordi jeg er redd for å fucke opp noe. :hm:

Jøss, double confusion! Gratulerer.

Sjekk ut http://portforward.com/

Jess, har to tabs oppe med både oppsett av statisk IP og hvordan man går frem direkte. Likevel.

 

Jeg har erfaring med dette; jeg gjør noe feil, og ender opp uten nett til jeg får tilkalt en med kunnskaper.

 

Hver gang. :cry:

Hva med en enkelt hard reset av ruter dersom ting går i dass? Eller er du en av dem som bor hjemme og dermed er redd for kjeft av far hvis du dreper nettilgangen for resten av familien?
Lenke til kommentar
Hva med en enkelt hard reset av ruter dersom ting går i dass? Eller er du en av dem som bor hjemme og dermed er redd for kjeft av far hvis du dreper nettilgangen for resten av familien?

Er vel heller det siste der ja.

 

Men nå får jeg førstehjelp av Programvare, så det går nok bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...