binko Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Litt kos å sitte hos storebror. Damen hans skal kjøre meg hjem etterhvert. Gidder du spørre om hun kan plukke opp BH'n sin mens hun er i farta? Har den under bordet her et sted. Eller inne i skapet. ...Si unnskyld til bror di. :'D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvor mange trøndere trengs det for å skifte ei lyspære? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvor mange trøndere trengs det for å skifte ei lyspære? Ingen. De kan bare sitte der i mørket og grine. Dagen startet så bra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvor mange trøndere trengs det for å skifte ei lyspære? Meg. Fy som det blåser ikveld Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) svaret: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fem. En til å holde pæra, fire for å drikke karsk til rommet går rundt. Endret 25. oktober 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvor mange trøndere trengs det for å skifte ei lyspære? Ingen. De kan bare sitte der i mørket og grine. Dagen startet så bra... og så ødela jeg den? Evt. Gisle, fordi han synes det er ok med guttekos? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 svaret: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fem. En til å holde pæra, fire for å drikke karsk til rommet går rundt. Samme vits brukes for: Polakker,Nordlendinger,Russere og Onkel Ole Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Oppskrift på god karsk: Legg en mynt på bordet Drikk hjemmebrent til du ikke ser mynten lenger Drikk kaffe til du ser mynten igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Før i dag tenkte jeg masse lys i stua for det var så jævlig kaldt og varmepumpa ville ikke være venn med meg i dag. Så nå, noen timer senere, roper ei som jeg bor med på meg og bare "Har du tennt lys i stua i dag eller?" Meg: Ja? Hun: Åh, så bra! Jeg trodde det var spøkelser! :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvor mange trøndere trengs det for å skifte ei lyspære? Ingen. De kan bare sitte der i mørket og grine. Dagen startet så bra... og så ødela jeg den? Evt. Gisle, fordi han synes det er ok med guttekos? Nei. Det klarte mamma fint selv. Forbanna fitte. >< Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lilium: hvordan klarte hun det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Før i dag tenkte jeg masse lys i stua for det var så jævlig kaldt og varmepumpa ville ikke være venn med meg i dag. Så nå, noen timer senere, roper ei som jeg bor med på meg og bare "Har du tennt lys i stua i dag eller?" Meg: Ja? Hun: Åh, så bra! Jeg trodde det var spøkelser! :!: Det var i hvertfall kke særlig med tente lys i hodet hennes. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lilium: hvordan klarte hun det? Tja, stakk av med kameraet mitt foreksempel. Da jeg faktisk trengte det. Har fortalt henne det rundt tusen ganger, men hun bryr seg overhodet ikke om hva jeg driver med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Før i dag tenkte jeg masse lys i stua for det var så jævlig kaldt og varmepumpa ville ikke være venn med meg i dag. Så nå, noen timer senere, roper ei som jeg bor med på meg og bare "Har du tennt lys i stua i dag eller?" Meg: Ja? Hun: Åh, så bra! Jeg trodde det var spøkelser! :!: Det var i hvertfall kke særlig med tente lys i hodet hennes. Nei, tydeligvis ikke Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Oppskrift på god karsk:Legg en mynt på bordet Drikk hjemmebrent til du ikke ser mynten lenger Drikk kaffe til du ser mynten igjen Lokal variant: Legg en 50-øring i en kopp. Fyll på med kaffe til du ikke ser mynten. Fyll på med hjemmebrent til du ser mynten igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lilium: hvordan klarte hun det? Tja, stakk av med kameraet mitt foreksempel. Da jeg faktisk trengte det. Har fortalt henne det rundt tusen ganger, men hun bryr seg overhodet ikke om hva jeg driver med. Kjipern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg