Terje92 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) De store smertene i magen har gått over, når jeg jeg bare forkjølet igjen Endret 25. oktober 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva har de store smertene i magen gitt Terje? (Unnskyld.) Det ble litt vel mye mat i magen min nå, men jeg trenger det siden jeg skal på fest. Det er viktig å ha noe "å gå på" når man skal feste. Det ble så godt at jeg skal lage sånn en annen dag også. *spenne kokkemusklene* Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Kjedelig å sjekke om innlegget du skriver er lesbart. Men var sikkert på at jeg skrev *gått over* sekundet etter jeg skrev det der. Endret 25. oktober 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 NP: Metallica - Whiplash Noen som kan slå min chilling med rolig musikk og kald solo? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 NP: Metallica - Whiplash Noen som kan slå min chilling med rolig musikk og kald solo? ' Metallica - Nothing Else Matters Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Edge, glatt! Pappas snorking i nabosenga og varm og død Urge Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Edge, glatt!Pappas snorking i nabosenga og varm og død Urge Du er adoptert. Helt klart. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Teksturer som er nederst der, og AA der det står 2X? Noe med kvalitet hvertfall. Brukte google translate. Fra Engelsk til Russisk da, da jeg ikke kan det russiske alfabetet Det store spørsmålet dog er: hva gjør du med en russisk FarCry 2? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Edge, glatt!Pappas snorking i nabosenga og varm og død Urge Du er adoptert. Helt klart. Ha ha, det skal du ikke se bort i fra. Jeg er ikke sikker på om jeg er en homo sapiens engang Tror jeg er et vesen fra en annen klode, som bare kravla fram fra et hull i et mørkt smau i Stavanger for 22 år og 1 dag siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skal jeg a)skrive ferdig semesteroppgaven(har to som skal være ferdig til tirsdag) eller b) Ut på byn med ny dame(date om du vil) Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Edge, glatt!Pappas snorking i nabosenga og varm og død Urge Metallica - Damage Inc. Chilling med Master of Puppets funker overaskende bra red: når du sier nabosenga så mener du..? Endret 25. oktober 2008 av edge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Daniel, prioriter oppgaven, du har nok av damer Så mener jeg nabosenga. Guttetur med fattern til Oslo. Et hotellrom. 2 senger. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Daniel, prioriter oppgaven, du har nok av damer Så mener jeg nabosenga. Guttetur med fattern til Oslo. Et hotellrom. 2 senger. Oki. Hadde hodet i dassen etter å ha lest "Din hemmelighet"-tråden Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Edge, glatt!Pappas snorking i nabosenga og varm og død Urge Metallica - Damage Inc. Chilling med Master of Puppets funker overaskende bra red: når du sier nabosenga så mener du..? "Black Holes And Revelations" høres igjennom her nå. Bra saker igrunn. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 "Black Holes And Revelations" høres igjennom her nå. Bra saker igrunn. Det er en finfin plate, ja Metallica - And Justice For All ..varmer opp til konserten om over et halvt år.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hmm, Far Cry 2 var langt ifra det jeg hadde ventet. GTA liksom! Får gi det et par timer før jeg uttaler meg om spillet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) ..varmer opp til konserten om over et halvt år.. tidlig ... Black Holes.. er ferdig nå, så da blir det litt konsertoppvarming her også. *Sette på Månestein* Endret 25. oktober 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hmm, Far Cry 2 var langt ifra det jeg hadde ventet. GTA liksom!Får gi det et par timer før jeg uttaler meg om spillet. Da var det vel akkurat som de annonserte. Veldig åpent gameplay? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da var det vel akkurat som de annonserte. Veldig åpent gameplay? Ja, men hadde ikke sett for meg yoyo-africanniggers som skal drepe folk og fungerer akkurat som GTA med tanke på at du "tar over" lagringshus, har sideoppdrag, rykte, kjøp og salg av våpen osv osv. Og blodet ligner på blodet i Bioshock, noe som ikke passer helt i settingen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg