Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
White Gold

Virker som det krever mye/dårlig optimalisert, men nå vet jeg ikke om det er noen grafikkeffekter som krever mye da, er ikke så dreven i russisk.

Det står "Du kan ikke skyte presist. Bytt til "ettellerannet" cowboy for å kunne skyte presist." Dårlig oversettelse, men russisk er ikke helt "straightforward til norsk"-språk.

Lenke til kommentar

Jeg har sett 15 episoder med Family Guy i dag. Nå har jeg akkurat vært på butikken, kjøpt inn biff, sjampinjong, paprika, sjarlottlauk, fløte, FAEN JEG GLEMTE BERNAISE, bacon, egg og brød. Skal være klart for å lage en fantastisk middag i dag og ikke minst en deilig omelett til frokost i morgen. YAY! Men hvordan kunne jeg glemme bernaise da? Da blir det biff uten bernaise i dag. :cry: Jeg orker ikke gå ned på butikken enda en gang i dag. Nok nå, lang i armene ble jeg også. Dessuten så kjøpte jeg også den nye IFA-en, med appelsin og Doc Sterk med cayenne. :D Suck on that!

Lenke til kommentar
Jeg har sett 15 episoder med Family Guy i dag. Nå har jeg akkurat vært på butikken, kjøpt inn biff, sjampinjong, paprika, sjarlottlauk, fløte, FAEN JEG GLEMTE BERNAISE, bacon, egg og brød. Skal være klart for å lage en fantastisk middag i dag og ikke minst en deilig omelett til frokost i morgen. YAY! Men hvordan kunne jeg glemme bernaise da? Da blir det biff uten bernaise i dag. :cry: Jeg orker ikke gå ned på butikken enda en gang i dag. Nok nå, lang i armene ble jeg også. Dessuten så kjøpte jeg også den nye IFA-en, med appelsin og Doc Sterk med cayenne. :D Suck on that!

kan du ikke bare lage bernaise da?

Lenke til kommentar

Har du f.eks. Peppersaus så trenger du ikke bernaise da. Bare bruk litt sjy oppi sausen. En liten skvett kikoman gir også litt god smak. En liten dæsj av ditt og en liten dæsj av datt så kommer man i mål. Det er synd at alle tror man MÅ ha bernaise til biff spør du meg. Det passer minst like godt med en del andre sauser.

Lenke til kommentar
kan du ikke bare lage bernaise da?

Hadde jeg hatt fersk estragon så hadde jeg kunnet laget bernaise med det jeg har i skapet her, men det har jeg altså ikke.

bare lag en hollandaisè saus

Til biff? Passer ikke så godt synes jeg.

Har du f.eks. Peppersaus så trenger du ikke bernaise da.

Jeg har ikke peppersaus heller. Det var derfor jeg måtte huske på å kjøpe saus. Jeg har ikke mel heller, så jeg kan ikke lage brunsaus fra bunnen av heller. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...