WheelMan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 me se moar??????? :):):):)):):))::) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg liker ikke fake pupper bytex, you fail. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Little Timmy was playing in his front yard when suddenly a fire truck goes speeding by. His eyes suddenly light up and he runs inside to his mother and says "Mommy! Guess what I'm gonna be when I grow up!" She looks at him and replies "Nothing, you have AIDS. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Little Timmy was playing in his front yard when suddenly a fire truck goes speeding by. His eyes suddenly light up and he runs inside to his mother and says "Mommy! Guess what I'm gonna be when I grow up!" She looks at him and replies "Nothing, you have AIDS. Huff å jeg begynner å le faktisk ^^ litt for mye 4chan tenker jeg meg ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, var en kompis som sendte meg det på MSN.. Aner ikke hvor han har fått det fra da.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Msn vil ikke funke, og jeg vil ikke sove. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 MSN funker ikke her heller, ebuddy funker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 MSN le shizle. Fyb faen, irritert på det mannlige kjønn right now. :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hah. jeg gikk hjem. 5.5 kb elns øl Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 GoD KvElD aLlE sAmMeN! SkJeRa?!?!?! :cool: :D :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 GoD KvElD aLlE sAmMeN! SkJeRa?!?!?! :cool: :D :!: Ja, fy faen du er cool. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja IkKe SanT, cHoKkE?!?! :D :) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Neida. Jeg bare kjeder meg. Jeg bør sove. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Neida. Jeg bare kjeder meg. Jeg bør sove. Legg deg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nå hadde liksom jeg lagd en post med akkurat en million smileys, så får jeg den her: Du har postet et innlegg med flere smil enn det som er tillatt. Reduser antallet. /sigh ..fikk ikke den før Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Neida. Jeg bare kjeder meg. Jeg bør sove. Legg deg. Er ikke trøtt. Wheely: Kjipt.. Endret 25. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lol smileys. In a world of desire, oh who would come and catch you when you fall in the wind and the fire? oh who would come to save you? High above any danger Locked inside the tower of your mind, dreams are veiled; passion blinded. Safe from fear and fire. Oh who will find me? In your midnight eyes, I see a summer sunrise. Fly far beyond these silver winter skies. I see a beautiful life. Oh, come and get away. Do you see the horizon? Walk upon the water, you will find all is still and yet alive in the morning light. Oh who will find me? In your midnight eyes, I see a summer sunrise. Fly far beyond these silver winter skies. I see a beautiful life. Oh, come and get away. Dance dance in the morning light. Open your darkened eyes. Hey, hey, it's a beautiful day. It'll be ok. It'll be ok. Take a look, spin around, this is where I find you where the roses bloom. Leave your cares, leave your fears, leave them all behind you yeayah. It's a beautiful day in the city of shining light. It's a beautiful day. This is where I find you? yeayah Oh who will find me? In your midnight eyes, I see a summer sunrise. Come and get away. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg gadd ikke å lese alt det. Hva står det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) *tvangsfore Knewt med syltetøy* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (egentlig er sovemedisin blandt inni, men hyysj!) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Leif Endret 25. oktober 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Syltetøy.. sylt.. *zzzz* EDIT: VÅÅÅKEN!!! Endret 25. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg