Moonshield Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig. Hohoi, en ny bruker, gitt. Jeg er den stygge homoen som alltid oppfører seg som en idiot og innbiller seg at han er bedre enn alle andre. Nesten som jeg skulle sagt det selv. Endret 15. januar 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sau rocks Nei? Bedre med Geiter da gitt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 nammenamme... Jeg har kaffe med Jamesons oppi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nie og meg har jo utelukkende de beste bildene. Geiter er ikke så værst de heller, men sau er forsatt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nie og meg har jo utelukkende de beste bildene. Geiter er ikke så værst de heller, men sau er forsatt Jeg foretrekker dyr som kan å beskytte seg selv, dog etter å ha sett filmen black sheep nærmer jeg meg ikke lenger en sau uten beskyttelse Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nesten som jeg skulle sagt det selv. Ja, du skal ikke se bort ifra at noen av sitaten kan krediteres deg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Nie og meg har jo utelukkende de beste bildene. Geiter er ikke så værst de heller, men sau er forsatt Vi rocker geiter med sauene våre. ^^ Jeg foretrekker dyr som kan å beskytte seg selv, dog etter å ha sett filmen black sheep nærmer jeg meg ikke lenger en sau uten beskyttelse Best det. Vi biter. ^^ Endret 15. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Som en politiker sa en gang: Sauer er ålreite dyr! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nie; Jeg visste det, jeg visste det! La oss utrydde sauerasen med en gang Så slipper folk å bli skadet av sauer som det klikker for.. Man vet jo aldri når en sau kommer og river en filler Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Please. En hvem som helst sau kan skremme vekk en eksmoderator. Vi ser søte og fluffy ut, men inni er vi ville bjørner. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nie; Jeg visste det, jeg visste det! La oss utrydde sauerasen med en gang Så slipper folk å bli skadet av sauer som det klikker for.. Man vet jo aldri når en sau kommer og river en filler Pøff. Sa jeg at det var slem biting, kanskje? Kosebiting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Please. En hvem som helst sau kan skremme vekk en eksmoderator. Vi ser søte og fluffy ut, men inni er vi ville bjørner. Sett american pie: beta house? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jaok, men har ikke noe i mot sauer.. Naboen til min far er sauebonde Kosebiting, ohh Endret 15. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nie er vist en litt snillere rase enn meg. Jeg biter for å drepe. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Please. En hvem som helst sau kan skremme vekk en eksmoderator. Vi ser søte og fluffy ut, men inni er vi ville bjørner. Måtte være noe slikt, skummel rase altså? Endret 15. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jaok, men har ikke noe i mot sauer.. Naboen til min far er sauebonde Kosebiting, ohh Sauebonder er onde dyr, de. Tror de har kontroll. Hah. Vi skal vise dem, skal vi. ^^ Nie er vist en litt snillere rase enn meg. Jeg biter for å drepe. Jaaah, snillere rase. Jaaah. La folk tro det. Jeg er aldri slem. Jeg biter aldri for å drepe, neida. Neeeei. ^^ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Yes. Så skummel at vi lever en og en. Min rase i hvertfall. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Yes. Så skummel at vi lever en og en. Min rase i hvertfall. Høres skummelt ut dette. Nie; Ja disse bøndene tror dem har kontroll, men dere dyr viser at dere ikke lar dere kontrollere til tider. Selvsagt svarer bøndene med slakting eller avliving da.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja vi er ensomme og sinte. Bad mix egentlig. Eneste som trekker opp er vi er fantastiske i høyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg