Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hehe. den var litt god Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror de fleste hadde kjent igjen meg, men jeg har enda til gode å bli hilst på av en forumbruker. Jeg er jo en av de få som er så kul å ha bilde av meg selv som avatar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 I feil størrelse for avatarer, mind you. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Alt for mange kjenner meg igjen, og det er litt flaut, for ofte har jeg ikke den ringeste anelse om hvem den andre personen er, så blir de snurte Heldigvis kjente jeg igjen Banjaluka da jeg møtte'n på Storås Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 I feil størrelse for avatarer, mind you. Fordi at jeg valgte kvalitet fremfor størrelse kjære deg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror de fleste hadde kjent igjen meg, men jeg har enda til gode å bli hilst på av en forumbruker. Jeg er jo en av de få som er så kul å ha bilde av meg selv som avatar. Du skal vite at du har en klone gående rundt i stavanger-området, men nå har du jo et temmelig vanlig utseende også så det finnes vel en slik i hver eneste by av litt størrelse rundt om i landet.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du kjente igjen meg også Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du skal vite at du har en klone gående rundt i stavanger-området, men nå har du jo et temmelig vanlig utseende også så det finnes vel en slik i hver eneste by av litt størrelse rundt om i landet.. Er du Stavangertjei?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Alltid innbilt meg at fargoth er fra den herlige oljebyen i alle fall. Slik som meg selv ... Jeg for min del har tydeligvis en klon i Ski Og en i CSS i Bardufoss, og litt rundt omkring ellers. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er fargoth ei jente?! ooooomfg, me fail Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er fargoth ei jente?! ooooomfg, me fail And so did I. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fargoth er da ikke jente. Er han? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hmm, nå er det noen som har logget seg på min msn... jeg har prøvd å endre passord men de bare logger seg fortsatt på... lurte på om det var noen måte jeg kunne stenge av kontoen min midlertidig + at jeg kan se hva de har skrevet i dag, mens de har vært på logga takker for svar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Fargoth er en karakter fra Morrowind. En av de første oppdragene man får i spillet er å klatre opp i et fyrtårn og se hvem som driver og lusker rundt om natta. Da ser man en kar med fakkel som virrer rundt og stjeler ting og putter det en spesiell plass. Det er Fargoth. Og avataren er et cappa screenshot av (gjett 3 ganger). Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men ifølge profilen på forumet er det en jente. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) *endre profilen min til jente* ooo jeg er 16 år gammel chick med digre pupper jeeeeeee lolz vil noen znakke på mzn eller jeg viser puppa!1 Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 *endre profilen min til jente* ooo jeg er 16 år gammel chick med digre pupper jeeeeeee lolz vil noen znakke på mzn eller jeg viser puppa!1 GI MEG MSN!!::D:D vils Titzz omg azza Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bytex, jente!? Gief MZN! Haha, neida.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 :O!? Tits? WHERE?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg