Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du har gått med på og ha sex for penger allerede, dette er bare for og finne ut hva prisen din er dette Eid. Nehei! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Medforumbrukere burde være pålagt å hilse når de ser meg. Fikk nettopp høre at en viss forumbruker hadde sett meg på bussen, og ikke hilset han/hun. Jeg er jo helt ufarlig også jo! Endret 24. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg ville ikke kjent deg igjen på gata, men om du hadde et navneskilt hvor det sto "Diskusjon.no : Snorre." ville jeg nok hilst. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nehei! Jo faktisk... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men nå var det vel strengt tatt snakk om folk som faktisk kjenner meg igjen. XP Og har mans ett bilde av meg burde man kjenne meg igjen ganske enkelt. Er ganske gjenkjennelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nehei! Jo faktisk... Nei faktisk ikke- Eneste du beviste er at du har et evighetsprosjekt Men nå var det vel strengt tatt snakk om folk som faktisk kjenner meg igjen. XP Og har mans ett bilde av meg burde man kjenne meg igjen ganske enkelt. Er ganske gjenkjennelig. Gikk du med stokk og trollmannhatt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei faktisk ikke- Eneste du beviste er at du har et evighetsprosjekt Greit og ha noe og gjøre da og du ble eid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei faktisk ikke- Eneste du beviste er at du har et evighetsprosjekt Greit og ha noe og gjøre da og du ble eid Ja, det er ikke som om du har en jobb å gå til. Var en usannsylig svak eid da. (ordet eid er sååå overbrukt og feilbrukt spør du meg) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kveldens filmanbefaling: The Dreamers. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Mitt forslag: The Strangers eller Land of the dead Endret 24. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hehe, nei jeg gjorde vel ikke det. bare for å komme med en liten rettelse. Er stav, ikke stokk. XP Begrepet "eid", eller "owned/pwnd" som andre sverger til, er så oralt voldtatt at det ikke er morsomt en gang. Har tatt begrepet ibruk et par ganger, må innrømme det. Men herre så mye mine tidligere kamerater brukte uttrykket. Var rett og slett kvalmende og vondt å høre på. USJ! Endret 24. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Medforumbrukere burde være pålagt å hilse når de ser meg. Fikk nettopp høre at en viss forumbruker hadde sett meg på bussen, og ikke hilset han/hun. Jeg er jo helt ufarlig også jo! Hadde ikke hilst med mindre jeg var 100% sikker. Er ikke skapnerd, men det er pinlig å synge ut om sin deltagelse på et online-forum om det viser seg å ikke være den personen man tror det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg gjorde det til han jeg tror(og fremdeles tror) er Skarstad(kristian?) Men han nektet Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fair point Quicko. Men så er det litt vanskelig å ta feil av meg. Jeg bruker ganske gjenkjennelige briller. Så er ganske trygt å utbasunere forummedlemskapet til meg. XP Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hvorfor ikke ta sjansen? de biter vel ikke vist det er feil... jeg har ikke sette noen av dere, men:P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg gjorde det til han jeg tror(og fremdeles tror) er Skarstad(kristian?) Men han nektet Han heter Guttorm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da vet jeg hvem det er. Og Kristian er kulere. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Æsj, jeg lurer fortsatt på hvordan skarstad ser ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Akkurat som du ser han for deg- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Æsj, jeg lurer fortsatt på hvordan skarstad ser ut. I haz pictar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg