Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nehei!

Jo faktisk...

Nei faktisk ikke-

Eneste du beviste er at du har et evighetsprosjekt

Men nå var det vel strengt tatt snakk om folk som faktisk kjenner meg igjen. XP Og har mans ett bilde av meg burde man kjenne meg igjen ganske enkelt. Er ganske gjenkjennelig.

Gikk du med stokk og trollmannhatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nei faktisk ikke-

Eneste du beviste er at du har et evighetsprosjekt

Greit og ha noe og gjøre da :)

og du ble eid ;)

Ja, det er ikke som om du har en jobb å gå til. :innocent:

Var en usannsylig svak eid da. (ordet eid er sååå overbrukt og feilbrukt spør du meg)

Lenke til kommentar

Hehe, nei jeg gjorde vel ikke det. bare for å komme med en liten rettelse. Er stav, ikke stokk. XP

Begrepet "eid", eller "owned/pwnd" som andre sverger til, er så oralt voldtatt at det ikke er morsomt en gang. Har tatt begrepet ibruk et par ganger, må innrømme det. Men herre så mye mine tidligere kamerater brukte uttrykket. Var rett og slett kvalmende og vondt å høre på. USJ!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Medforumbrukere burde være pålagt å hilse når de ser meg. Fikk nettopp høre at en viss forumbruker hadde sett meg på bussen, og ikke hilset han/hun. Jeg er jo helt ufarlig også jo!

Hadde ikke hilst med mindre jeg var 100% sikker. Er ikke skapnerd, men det er pinlig å synge ut om sin deltagelse på et online-forum om det viser seg å ikke være den personen man tror det er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...